כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות חיות

בקריית שמונה

המוצרים האיכותיים והמפנקים ביותר לבעלי החיים שלכם❗ עכשיו במחירים המפנקים ביותר בקריית שמונה והצפון❗ התקשרו עכשיו – יש לנו מה שחיות המחמד שלכם צריכות❗

שירותים עיקריים חנות חיות

בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים, ציוד ומזון לבעלי החיים שלם ולחיות המחמד המתוקות. כל עובדי החנות יוכלו לייעץ לכם במקצועיות ובאדיבות לגבי המוצרים שלנו, מה כדאי לכם לקנות, מה יתאים יותר לחיית המחמד שלכם ומה יתאים פחות. עם חיות מחמד, הבחירה היא אינדיווידואלית. כלב אחד יעדיף אוכל מסוים בעוד שכלב אחר יעדיף אוכל שונה. אם יש לחיית המחמד שלכם בעיה רפואית, נוכל גם לייעץ לכם לגבי תכשירים רפואיים שיש לנו בחנות כמו תכשירים שונים להרחקת פשפשים ואוכל רפואי כזה או אחר. תמיד טוב לקבל המלצה מווטרינר לגבי מקרים רפואיים ואז להגיע אלינו, אנחנו כבר נדע איך לתרגם את המלצת הווטרינר למוצרים שיש לנו בחנות.

מחפשים חנות חיות באזור קריית שמונה? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

סוג המזון שחיות המחמד שלכם אוכלות, משפיע על איכות הפרווה שלהן. אנחנו נדע לייעץ לכם לגבי סוגי מזון שונים שיוכלו לגרום לפרוות החיה שלכם להיות נעימה למגע ומלאת ברק. שימו לב שאיכות הפרווה הרבה פעמים מצביעה על בעיה רפואית ולכן אם אתם רואים שינויי באיכות הפרווה או במרקמה, אולי כדאי להגיע לווטרינר כדי לוודא שהכל בסדר.

תוכלו למצוא בחנות שלנו מגוון רחב של מוצרים, מזון וציוד לבעלי חיים קריית שמונה

  • מגוון סוגי מזון לכלבים
  • מגוון סוגי מזון לחתולים
  • מזון למכרסמים
  • מזון לדגים
  • מזון לציפורים
  • חול לחתולים
  • מתקני גירוד לחתולים
  • צעצועים לכלבים
  • צעצועים לחתולים
  • מיטות לחיות מחמד
  • כלובים לחיות מחמד
  • מוצרי הדברה לכלבים
  • מוצרי הדברה לחתולים
  • קולרים לחתולים ולכלבים
  • ציוד נלווה למכרסמים
  • ציוד נלווה לציפורים
  • ציוד נלווה לאקווריום
  • ציוד נלווה לחתולים
  • ציוד נלווה לכלבים

חיות המחמד שלנו כבר מזמן כמו חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו. אצלנו בחנות חיות בקריית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים במיוחד בשביל חיית המחמד שלכם. כל המוצרים שאנחנו מביאים אצלנו לחנות הם ברמת איכות גבוהה כדי שתוכלו להיות בטוחים שחיות המחמד שלכם מקבלות את הטוב ביותר. אגב, הטוב ביותר לא אומר היקר ביותר! לכל חיית מחמד יש את הצרכים שלה וכמו בני אדם, יש גם את הטעם שלה ולכן אנו מביאים מבחר כל כך רחב של מוצרים. כך תוכלו לבחור את הטוב והנכון לכם ביותר ובעיקר לגרום לחיית המחמד להיות מאושרת.

כלובים לבעלי חיים

אם אתם מחפשים כלובים לנשיאה לחתול או לכל חיית מחמד אחרת, אצלנו תוכלו לבחור בין מבחר רחב של כלובים בגדלים שונים וכלובים שמשרתים מטרות שונות. כלובים לנסיעה, כלובים לבית, כלובים לטיולים וכל אלה בגדלים שונים כדי שחיית המחמד תרגיש הכי בבית גם בתוך הכלוב שלה! 

כלוב הוא לא מילה גסה! כלבים רבים נהנים מקיומו של כלוב מיוחד משלהם בבית. הכלוב נותן להם הרגשה מאוד דומה למה שחדר השינה נותן בשבילנו. גם הכלבים שלנו רוצים לפעמים ללכת לרבוץ לבד בחדר שלהם, במקום שקט שהוא רק שלהם וזה בסדר! עם כלוב בית לכלב תוכלו לתת לכלב שלכם את החדר הייחודי שלו! 

כלוב לחתולים ולכלבים לנסיעה חשוב במיוחד לפעמים בהם אתם צריכים להגיע לווטרינר או לנסוע עם חיית המחמד לטייל או לבקר חברים או בני משפחה. הקלוב יכול להיות מקום נעים ונוח אם כך תבחרו ואנחנו ממליצים לכם להשאיר את הכלוב תמיד פתוח בבית כדי שחיית המחמד שלכם, כלב, חתול או כל חיה אחרת, תלמד להכיר את הכלוב ולא להירתע מהכניסה אליו.

משטחי גירוד לחתולים

לחתולים יש דחף אבולוציוני (אינסטינקט) להשחיז את ציפורניהם. אם הם לא עושים זאת לפחות פעם ביום הם מרגישים לא נוח, הגוף שלהם ממש מאותת להם להשחיז את הציפורניים באופן תדיר. כדי שהם לא יגרמו לנזק מיותר לציוד שלכם (ספות, שולחנות וארונות הם אלו שסופגים את רוב הנזק) אנו ממליצים לכם להתחדש במשטח גירוד לחתולים. בחנות לבעלי חיים קריית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של משטחי גירוד לחתול שיתאימו במיוחד לחתול שלכם!

תוכלו לקנות לחתול שלכם משטח גירוד שכולל בתוכו חוויית משחק שלמה עם משטחי רביצה בגבהים שונים ועם כוכים מרובים בהם החתול יכול לשכב ולנוח. ישנם גם משטחי גירוד עם צעצועים מובנים בתוכם וכמובן שאתם מוזמנים לקנות ולהביא לחתול שלכם גם משטח גירוד קלאסי שמשמש מעולה להוצאת הדחף שלהם להשחיז ציפורניים.

צעצועים לכלבים ולחתולים בחנות לבעלי חיים בקריית שמונה

אם חיית המחמד שלכם מבלה את עיקר היום בתוך הבית ותכלס גם אם היא נמצא הרבה בחוץ, גם כלבים וגם חתולים נהנים מזמן משחק ממושך עם צעצועים ייעודיים. כלבים נהנים לנשוך, ללעוס ולמשוך את הצעצועים וכך הם לא עושים זאת לנעל החדשה שקניתם, חתולים ישחקו גם הם עם הצעצוע ולא יהרסו לכם את המברשת לשיער. כשהכלבים והחתולים שלנו משחקים עם חפצי הבית ולא עם צעצוע ייעודי, מעבר לנזק שהם עלולים לגרום לאותו חפץ, הם עלולים להיחנק ולהיפגע בעצמם.

כשאתם קונים צעצועים לחיית המחמד בחנות לבעלי חיים בקריית שמונה אתם לא רק נותנים לה מתנה יקרה מפז בה תוכל להשתעשע בהרבה משעות היום, אתם גם נותנים לה אפשרות להוציא את יצא המשחק שלה ואת הצורך שלה להוציא אנרגיות בצורה כזו שחיית המחמד לא תהרוס לכם את החפצים והציוד שלכם וגם תשמור על הביטחון שלה. אתם מלמדים את חיית המחמד שכמו שהנעל הזו שלכם, הצעצוע הזה הוא שלה! גם לחיות המחמד שלנו נחמד שיש את החפצים שלהם!

מזון וציוד לבעלי חיים בקרית שמונה כבר לא קשה למצוא בעזרת חנות לבעלי חיים בקריית שמונה שנותנת לכם את המגוון הרחב של כל מה שאתם צריכים בשביל חיות המחמד שלכם! אצלנו תוכלו לבחור את הציוד והמזון שחיית המחמד שלכם מעדיפה וצריכה ותוכלו גם להנות מיחס מקצועי ואדיב ושירות מהיר ומדויק במחירים נוחים לכל כיס! אז למה אתם מחכים?

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

רופא שיניים מומלץ בצפון >>>
רואה חשבון בקרית שמונה והצפון >>>
פסיכולוג מומחה בצפון וקריית שמונה >>>
מספרה מומלצת בסביבת קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן