כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות משקאות, חנות משקאות מגזין

בקריית שמונה

כל המשקאות במחירי מבצע – האלכוהול האיכותי בעיר במחיר הטוב בעיר

משקאות אלכוהולים למסיבה

מי מבינינו שמצוי בסצינת המסיבות וגם אלו שממש לא, הרי כולנו יודעים שמסיבה ללא אלכוהול היא לא באמת מסיבה… והרי אלכוהול הוא שגורם לכולנו להסיר חסמים, הוא שמייצר אצלנו תחושת שחרור ותחושת חופש בלתי מוסברת. אלכוהול הוא ללא ספק גם כוכב המסיבות, גם כוכב האירועים והוא בעצם הדבר שעושה את ההבדל לעיתים בין מסיבה מוצלחת לכזו שאינה מתרוממת לאותה אווירה רצויה.

איכות האלכוהול

כשאומרים את המילה אלכוהול אומרים למעשה מילה שמכילה בתוכה עולם שלם. והרי משקאות אלכוהולים כוללים בתוכם מצד אחד את "4 הבסיסיים" (שהם וודקה, ג'ין, טקילה, רום) וכמו כן אלכוהול כולל הרבה משקאות נוספים כגון: וויסקי וברנדי, משקאות אפריטיף לתחילת הארוחה, משקאות דיז'סטיף לסוף הארוחה, אלכוהול כולל את כל עולם הבירות (עולם בפני עצמו), אלכוהול כולל את משפחת משקאות האניס כגון ערק, ואלכוהול כמובן כולל את היינות (שזה לחלוטין עולם ומלואו).

ובכן בתוך העולם הנרחב הזה הרי שיש כמו בכל תחום הרבה מאוד סוגי איכויות ומותגים מסוגים שונים. "תראה באים אלי לפעמים אנשים שאומרים לי אני רוצה לקנות וודקה… עכשיו תבין, וודקה יש בהרבה רמות ואיכויות. זה כמו שאומרים אני רוצה אוטו (זה יכול להיות יונדאי וזה יכול להיות מרצדס…), לכן אני מנסה להבין לאיזה צורך הוודקה – האם זה לאירוע כלשהו, האם לארוחה, או שאולי זה בעבור מתנה", סיפר לנו בעל חנות אלכוהול בקרית שמונה – מחנות ששמה "משקאות קרית שמונה".

מוצרים נלווים

בכל הקשור לעולם האלכוהול כפי שהוזכר, הרי שאם נרצה להכין מסיבה לא מספיק יהיה רק לקנות אלכוהול. והרי נהיה זקוקים למוצרים נלווים כגון כוסות מותאמות (למשקאות מסויימים מותאמת כוס ספציפית) וכן כמובן נהיה זקוקים לקישוטים שונים שיקשטו את הכוסות במידה ומדובר במשקאות ססגוניים שמיועדים למסיבות קיץ כמו מסיבות חוף וכו'.

בין שאר המוצרים המשלימים הרי שישנם גם לא מעט מוצרים נלווים ומשלימים למשקאות האלכוהול עצמם (להכנת שילובי קוקטלים בעיקר). "בכל הקשור להכנה של קוקטלים, יש בשנים האחרונות יצרנים בעלי שם עולמי שהכניסו לשוק תוספי רכז של פירות שהשילוב שלהם בכמות קטנה בתוך קוקטיל אלכוהולי כגון מרגריטה או דאקירי זה נותן תוצאה של גן עדן. זה איכותי ביותר, זה נוח להכנה וזה משתלם כי הכמות שמכניסים לכל כוס היא ממש מזערית ביותר. אני מאוד ממליץ על תוספי הרכז האלו" הוסיף בדבריו אותו בעל חנות אלכוהול מקרית שמונה ("משקאות קרית שמונה").

A bottle and glass of rose wine. High quality photo

מסיבה בים

"כל המסיבות והאירועים שמתרחשים במדינות חמות כמו ישראל, הרי מצריכים משקאות שמוגשים במצב צונן וקריר. זה למעשה משקה שמוגש ממש בצורה מקוררת או קפואה במרקם של ברד כאשר יש בו אלכוהול. והרי מה יותר טוב מיום חם ולוהט כשאנחנו רוקדים בים עם המוזיקה באוזניים ועם כוס של מרגריטה קפואה ביד?…" חייך בהנאה אותו בעל חנות אלכוהול ("משקאות קרית שמונה").

כן בהחלט, משקאות מבוססי אלכוהול קרים, הם אלו אשר מומלץ לשלב במסיבות ובאירועים שטופי שמש. משקאות אלו הינם מתוקים על פי רוב ומכאן שהם יעודדו צריכה מוגברת של שתיה (יש לשים לב לא לעבור כמובן את צריכת כמות האלכוהול הרצויה).

 

מסיבה ביום קר

בישראל אין הרבה ימים עם מזג אוויר קר, אך באירופה ובארצות הברית הרי שמן הסתם נערכים אירועים כשמזג האוויר הוא קר ולעיתים קפוא. אלכוהול במזג אויר שכזה אינו מוגש כמשקה קר אלא כמשקה חם. והרי ישנם סוגי סנגריה ויינות שונים שמוגשים בצורה של כוס חמה ומנחמת. בנוסף ישנם משקאות סיידר אלכוהולים ומשקאות תה חמים בתוספות אלכוהול שונות, אשר יגרמו לכל הנוכחים תחושה חמה אך גם כזו שתיקח אותם למקום אחר כפי שהאלכוהול עושה לכולנו (כן כן, אותה תחושת שחרור והורדת חסמים).

 

בר אקטיבי

המוסיקה שמתנגנת באירוע או המסיבה היא כידוע מוצר משלים ואף מושלם שהולך מצויין עם האלכוהול. והרי מומלץ ביותר כי באירוע הפנינג ומסיבה, בנוסף לדוכני האלכוהול, שתהיה "הזרמת" אלכוהול במנות קטנות היישר לרחבת הריקודים. האפקט של מזיגה זו הוא משמעותי. אנשים כבר נמצאים בתוך אנרגיה של ריקוד והם לא רוצים לצאת מהשטף של אותו ריקוד אליו הם נכנסו. לכן, שוט אלכוהול שמוגש על ידי דייל או דיילת, זהו הפתרון המושלם. החוגגים נמצאים ברחבת הריקודים כשהם בשיא המרץ ברחבת הריקוד ואז הם "מתודלקים" במנות קטנות "על המקום" מה שנקרא.

"תראה, בכל מה שקשור לתרבות של אלכוהול במסיבות ובאירועים, אפשר לראות שהישראלים יודעים מה הם רוצים שיהיה במסיבה…." הוסיף בעל חנות האלכוהול "משקאות קרית שמונה". 

"כן, הם יודעים בדיוק איזה משקאות אנרגיה (של איזה מותג ומה הכמות שהם צריכים), הם יודעים לקנות במידה מדוייקת גם שתיה חריפה "אמיתית" של המותגים החזקים והידועים, והם יודעים לשלב גם משקאות מוגזים רגילים שתמיד צריך שיהיו במסיבה או האירוע. חוץ מזה, הם יודעים איך לשלב את שאר המשקאות שאנשים מסויימים באירוע ירצו (אותם משקאות אלכוהולים כגון וויסקי, ברנדי, ג'ין, רום, טקילה, דיז'סטיפים, אפריטיפים, וגם קוקטלים מוכנים כמו פינה קולגה שנשים אוהבות וכל מיני ליקר מתוקים שחביבים על אלו שפחות מורגלים בשתיית אלכוהול)", הוסיף בדבריו בעל חנות האלכוהול "משקאות קרית שמונה".

 

לסיכום

כאשר אנו נערכים לקראת מסיבה או אירוע הרי שההכנה המוקדמת של מוצרי האלכוהול היא משמעותית. בעבור אלו שאינם מיומנים בעניין, הרי שכדאי להתייעץ עם חנויות מתמחות על מנת שניתן יהיה לדעת את כמות המשקאות שכדאי לקנות לפי מספר האנשים. כמו כן, הרי שגם פיזור המשקאות בתוך סל הקניות הוא חשוב (לא כולם אוהבים הרי את אותם המשקאות ומכאן שמגוון נכון ועשיר בהחלט יעשה את העבודה בעבור כל האורחים).

תיהנו!

אולי יעניין אותך גם:

 

דילוג לתוכן