כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות משקאות

בקריית שמונה

כל המשקאות במחירי מבצע – האלכוהול האיכותי בעיר במחיר הטוב בעיר

אודות

בקריית שמונה

מבחר משקאות רחב

אצלנו בחנות תמצאו מגון משקאות רחב כדי שכל אחד יוכל למצוא את ההתאמה המדויקת ביותר לטעם האישי והייחודי שלו! המשקאות שלנו מגיעים מכל העולם ומהיצרנים הטובים ביותר. מגוון רחב של טעמים וחוזקים שונים של משקאות חריפים ומגוון רחב של משקאות נוספים לערבוב ולליווי, מאפשרים לכם להרכיב לעצמכם את הערב עם שתיה יוצאת מן הכלל.

שתיה חריפה בזול

אצלנו, חנות משקאות בקרית שמונה אתם לא צריכים לקחת הלוואה! אצלנו בחנות תמצאו מגוון משקאות חריפים במחירים נגישים במיוחד! שנות הניסיון הארוכות שלנו יחד עם ההיכרות המעמיקה שלנו בתחום וכמובן היכולת להזמין עבורכם אלכוהול איכותי במחירים מפתיעים, מאפשרים לנו להמשיך תמיד להפתיע ולהציע מבצעים והנחות שלא תוכלו לסרב להם!

צוות המוכרים

הצוות שלנו עובר הכשרות איכותיות ואנו דואגים לצוות מקצועי ביותר בכדי שתוכלו לקבל ייעוץ והכוונה איכותית ומדויקת. בכל ביקור אצלנו אתם תמיד יכולים לגלות משקאות חדשים וטעמים מפתיעים במחירים נמוכים במיוחד! כאשר אתם מגיעים לקניה של משקאות לאירוע, חשוב להרכיב את חבילת המשקאות שלכם מתוך מקום של ידע והיכרות עם השילוב הנכון בין המשקאות השונים. עם הצוות המקצועי שלנו אתם מרכיבים מארזי שתיה מושלמים במחירים משתלמים!

אהבה אמיתית לבירה

יש אנשים שמסתפקים בבירה "בסדר", יש כאלו שמסתפקים בבירה "נחמדה" או "סבירה", אבל עם כל הכבוד, כן? אנחנו – חנות משקאות קריית שמונה, אנחנו ממש לא כאלו... כן, אצלנו ניתן למצוא בקבוק בירה שמיוצר מתוך אהבה אמיתית וטוהרה לאותו מוצר קסום הקרוי "בירה". זו אגב הסיבה שהעסק נפתח בזמנו לפני 28 שנה. הכל התחיל בתשוקה ובחיפוש מתמיד אחרי כוס הבירה המושלמת וכו'... זה התחיל באין ספור ספרים, בהרבה מאוד סדנאות וכד' (כל אלו היו ההתחלה של החנות שלנו בקריית שמונה).

מארזים ייחודיים

אצלנו בחנות תמצאו מגוון מארזים רחב שמתאים לכל אירוע שאתם עורכים! מארזים מגוונים עם מגוון סוגי אלכוהול וערבוב, מארזי יין טעימים במיוחד שמתאימים לכל אווירה ומארזים מסוגים שונים של בירות וספיריטים, משקאות מוגזים ומשקאות אנרגיה לערבוב כמו גם כוסות שמצורפות לכל מארז! מארזי השתייה שלנו הם המתנה המושלמת והתוספת הכי טובה לכל אירוע!

יחס חם ואדיב

הבירה חשובה לנו מאוד – כן, ללא ספק! ממנה הכל התחיל אצלנו הרי בפתיחתו של העסק – חנות משקאות בקריית שמונה. אך, עסק או כל פעילות עסקית, בסופו של דבר הם כאלו אשר יקומו או יפלו על סמך היחס האנושי שמקבלים הלקוחות. לפיכך אנחנו שמים דגש נרחב על כך שכל לקוח יקבל חיוך מצוות המקום (אין כמו חיוכים הרי – מי לא אוהב לקבל חיוך...). כמו כן עם הזמן, ותוך כדי ההיכרות עם הלקוחות שלנו, הרי שיש אצלנו לקוחות שצוות המקום כבר יודע היטב מהי הבירה שמועדפת עליהם...

אודות חנות משקאות בקריית שמונה

אנחנו "חנות משקאות בקריית שמונה" רואים את עצמנו  כמתווכים עבור לקוחותינו. תפקידנו להביא מוצרים איכותיים וייעוץ מקצועי שיעזור ללקוחותינו לבחור מתוכם את המשקאות המתאימים ביותר. ייעוץ והכוונה מקצועית ברכישת משקאות חריפים מאפשרת ליהנות מקניה נכונה ואצלנו, תמצאו מגוון נרחב של משקאות במחירים נוחים לכל כיס! 

חנות משקאות בקרית שמונה נועדה להביא לכם מבחר משקאות אלכוהוליים רחב ואיכותי אך גם להציע מחירים נוחים ונמוכים במיוחד. אנחנו מאמינים כי המחירים בישראל למשקאות חריפים הם גבוהים ולפעמים בלתי נגשים. אלכוהול איכותי אצלנו בחנות משקאות בקריית שמונה מתומחר בנגישות מרבית כדי שגם האדם הפשוט יוכל ליהנות משתיה אלכוהולית איכותית.

אצלנו בחנות תמצאו מגוון רחב של משקאות חריפים מיצרנים שונים ובמחירים שונים. כל אחד מסוגי האלכוהול השונים, נעשה בצורה אחרת ומחומרי גלם אחרים. כמות הטכניקות והשיטות לזיקוק הקיימות כיום בעולם, יחד עם מסורת ארוכת שנים וכמובן גם קידמה טכנולוגית, מאפשרות לנו להציע עבורכם מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים במחירים נגישים במיוחד!

כל סוג של אלכוהול מחביא בתוכו קשת של טעמים. שנות יישון בחביות, אקלים ייחודי לכל מזקקה וכן עוד תחומי השפעה רבים שהופכים כל משקה לייחודי במינו, אשר מאפשרים לכל אחד למצוא את הטעם הייחודי שלו בתוך המבחר הנרחב שניתן למצוא אצלנו ב- "חנות משקאות בקריית שמונה". 

 

בכל הקשור לצוות המוכרים שלנו, הרי שכולם הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בעולם האלכוהול והשתייה ולכן כל אחד מהעובדים אצלנו, זמין לכם לייעוץ מקצועי והכוונה איכותית במיוחד. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהמשקה שאתם קונים מתאים לדרישות ולטעם שלכם. תמיד נציע עבורכם גם מוצרים חדשים ושילובים מתאימים במיוחד כדי לפתוח את עולמכם לקומות חדשים. תחום האלכוהול תמיד ממשיך להתפתח ואנחנו תמיד ממליצים לבחור במשקאות מוכרים אך גם תמיד לגוון ולטעום משקאות חדשים, לכו תדעו, אולי תמצאו אהבה חדשה!

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על חנות משקאות בקריית שמונה

דילוג לתוכן