כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מאפייה, מגזין מאפייה

בקריית שמונה

מחמצת, כוסמין ושיפון – מכירים את הלחמים של המאפיה

בשנים האחרונות נכנסים לתודעה שלנו הדגנים הרבים שיש לאדמת העולם להציע. המודעות לערכים התזונתיים של כל דבר שאנחנו צורכים, הפכה אותנו לסקרנים יותר ולאכלנים נבונים יותר. מחלות בריאותיות רבות שנגרמו לאנשים רבים כתוצאה מתזונה לא נכונה, הפכו טיפולי שיניים לדבר הכרחי במיוחד ואת הביקורים אצל דיאטנית בקריית שמונה, לבלתי נמנעים. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים ולהכיר לכם את הדגנים השונים שמרכיבים לחמים מזינים ובריאים שלא רק ייגרמו לכם לתחושת שובע לאורך היום ולבריאות הגוף והשיניים שלכם, הם גם טעימים במיוחד במאפיה בקריית שמונה שם אתם יכולים לקנות לחמים טריים מכל סוג.

למה לא לחם לבן?

אז בואו נתחיל בהתחלה. לחם לבן הוא נהדר כשמכינים אותו כהלכה. הבעיות עם הלחם הלבן התחילו עם המהפכה התעשייתית בעולם המזון כאשר, למען צריכה גבוהה יותר, מפעלי הלחם הוציאו את הערכים התזונתיים החוצה מכיכרות הלחם הלבן והחליפו אותם בסוכר וחומרים נוספים שמעודדים את בלוטות הטעם שלנו. 

כמובן שאין שום בעיה להפוך לחם לאפילו יותר טעים, הבעיה התחילה כאשר המפעלים הפסיקו לכלול בלחם את המעטפת של גרעין החיטה. אותה מעטפת מכילה את הערכים התזונתיים של הדגן ובלעדיה, הלחם הלבן הפך לחסר ערכים תזונתיים ובעיקר למעייף. כן, הלחם הלבן מצד אחד גורם לעייפות ותחושת כבדות למי שאוכל אותו ומהצד השני הוא אינו משביע לאורך זמן ולכן, צריך לחזור ולאכול לעתים תכופות יותר כאשר צורכים אותו.

מחמצת

המחמצת בעצם עושה את פעולת ההתפחה שהשמרים עושים דרך תהליכים טבעיים של כימיה שאנחנו ממש לא מתכוונים לפרט. המחמצת מורכבת משמרים ובקטריות שהתפתחו בה בצורה טבעית וכאן אנחנו מפסיקים את התהליך ומתרכזים במה שחשוב באמת.

המחמצת מסייעת לתפקודן התקין של בלוטות התריס וכך צריכתה מורידה את הסיכון למחלות לב ודלקות כרוניות שונות. המחמצת, היא לא הרכיב העיקרי בלחם, היא תוספת להכנת הלחם. כך היא משפרת את הערכים התזונתיים של כל לחם. המחמצת מוסיפה לכל לחם כמויות גבוהות של מינרלים חיוניים לגופנו.

המחמצת מוסיפה ללחם את הוויטמין 1B אשר תורם לנו בחילוף החומרים ותהליכי עיכול שונים, לכםן דיאטניות רבות ממליצות עליה. הוויטמין גם מחזק את המערכת החיסונית שלנו. הסיבים התזונתיים הרבים שמכילה המחמצת, תורמים לנו גם בכל תחום הפרוביוטיקה ובזכות יכולות העיכול הנהדרות שלנו בנוגע ללחמי מחמצת, אנחנו מסייעים לעיכול שלנו ולמערכת החיסון בו זמנית. המחמצת תורמת לאיזון רמות הסוכר בדם ולכן עוזרת למנוע מחלות כמו סכרת.

דברי מאפה טריים וטעימים? לחמים ולחמניות טריים וטעימים? עכשיו במאפיה בקריית שמונה כל דברי המאפה והלחמים טרי טרי – התקשרו כבר עכשיו או שלחו הודעה כאן מהאתר

שיפון

שיפון הוא דגן מוכר וידוע לכל. דומה מאוד לחיטה שכולנו מכירים אך כמובן מביא איתו גם הרבה שוני והבדל. לחם מקמח שיפון נותן לכם תחושת שובע לזמן ארוך יותר יחד עם סיבים תזונתיים שעוזרים לכם לעכל את המזון בצורה טובה יותר וכך להשתמש באנרגיה שהוא מביא לפרק זמן ארוך יותר. צריכה של לחם משיפון, תגרום לכם לאכול פחות ולהרגיש ערניים ליותר זמן! עם לחם שיפון אתם שומרים על לחץ דם תקין ועל רמת כולסטרול תקינה בדם שלכם. הוא לחם שמומלץ בעיקר לסוכרתיים בזכות העלייה המתונה שהוא מבצע לסוכר בדם ביחס למאכלים אחרים.

כוסמין

כוסמין דומה מאוד לחיטה הרגילה שלנו. הם בעצם קרובי משפחה שניתקו קשר מהרגע שהחיטה עברה ביות משמעותי בתעשיית המזון. הכוסמין, הוא אחד הדגנים בעלי כמויות הסיביים התזונתיים הרבים ביותר. לכן, צריכה של כוסמין, עוזרת מאוד למערכת העיכול שלכם. בזכות הפחתת רמות האינסולין בדם, הפך לחם הכוסמין לאחד מהלחמים המומלצים ביותר על ידי תזונאיות בקריית שמונה ובעולם כולו. כמות היתרונות שסוג הלחם הזה מביא איתו, יחד עם טעם נהדר, הפכו את לחם הכוסמין לאחד הלחמים הפופולאריים ביותר במאפיה בקריית שמונה.

עכשיו שאתם מכירים את סוגי הדגנים השונים, אתם יכולים לבחור עבורכם את הלחם המתאים ביותר. כל הלחמים במאפיה בקריית שמונה עשויים בצורה איכותית במיוחד ומציעים לכם גם להנות מלחם טעים ואוורירי וגם להנות מערכים תזונתיים מעולים שישמרו על השיניים שלכם מטיפולי שיניים  מיותרים וישמרו גם על הבריאות הכללית שלכם ועל תחושת הערנות והשובע.

דילוג לתוכן