כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מאפייה, מגזין מאפייה

בקריית שמונה

סוגי לחמניות במאפיה בקרית שמונה

לחמניות, מושא אהבתינו, המעטפת הקשיחה שמחביאה בתוכה עולם שלם של רוח, מהווה את המקום המושלם להניח בתוכה פרוסת גבינה, ירק או ממרח שוקולד ונותנת לנו להנות מאוכל משובח ומזין היישר משתי ידינו אל תוך הפה המרייר. 

כל מי שאי פעם הריח את ריחן של הלחמניות היוצאות מהתנור שממלאות כל בית בריח של אהבת אם, לא יכול להתאפק מאותו הרגע עד לטעימה הקטנה מכל הטעימות של הלחמנייה הטרייה והחמימה שיצאה עכשיו מהתנור ומילאה את ליבנו באהבה ונחמה.

הלחמניות הן אלו שעושות את ההבדל בין כריך עסיסי וטעים לכריך שמצא את עצמו בפח לידינו אחרי ביסים בודדים. לחמנייה טרייה, רכה ועשירה בערכים תזונתיים, ממלאה את האנרגיות שלנו לכל היום בקלילות מפתיעה ומכניסה אותנו למצב מדיטטיבי במיוחד כאשר כל ביס מרגיש כמו חלום קטן שסופסוף מתגשם.

במאמר הקרוב, אנחנו רוצים לדבר על צורתם של הלחמים והלחמניות השונות. מה כל צורה מייצרת אצלנו ואיך היא משפיעה על הטעם של הלחמניה. למה ישנם סוגים וצורות שונות לכל הלחמניות ומה היה קודם? לחמניית ההמבורגר או ההמבורגר עצמו?

לחמניות קלאסיות

הלחמניות הקלאסיות שכולנו מכירים הן הלחמניות הצרות והארוכות. אלו הלחמניות הפשוטות ביותר והן נהדרות במיוחד מכיוון שהן שומרות על תכולתן בצורה הפרקטית ביותר. קל לייצר אותן במאפיה בקריית שמונה וצורתן הצינורית והמעוגלת, מאפשרת זמן הכנה קצר באופן יחסי. 

אלו לחמניות שמקובל להכין איתם כריכים לבית הספר או לטיולים משפחתיים בזכות כל היתרונות שציינו והן שומרות מעולה על ההפרדה בין הרכות של הלחמניה והרטבים שנמרחו בתוכה לבין הקרום הקשיח שנשאר יבש כמעט בכל מצב. המאכל הקלאסי ללחמנייה הזו, איך לא, ה"נקנקיה בלחמניה" ואם אפשר קצת כרוב כבוש וחרדל אפילו יותר טוב.

לחמניות עגולות

הלחמניות העגולות או בשמן המוכר יותר "לחמניות המבורגר" הגיעו כמענה לצורך מסוים וחשוב ביותר. בעבר, היה נהוג לאכול את קציצת ההמבורגר, בין שתי פרוסות לחם. הלחם היה סופג מהר מאוד את מיצי הבשר והפך למין עיסה דביקה שלכלכה מאוד את ידיהם של אוהבי ההמבורגר של פעם.

לחמניית ההמבורגר המודרנית, מגנה על הידיים שלנו בעזרת הקרום התחתון והעליון שלה והיא נותנת לנו מענה מושלם לצריכת אוכל רחוב בצורה נקיה ומהירה ובמקומות מסוימים, לחמניית ההמבורגר נושפת בעורפה של הפיצה כאוכל הרחוב האהוב ביותר. לחמניות ההמבורגר ממש לא שומרות על אקסקלוסיביות לקציצת הבשר ותוכלו להנות מכל הטוב שהן מציעות עם צורתן גם עם מגוון רחב של טעמים ומאכלים בתוכן.

לחמניות חלה

לחמניות החלה בעצם מזכירות מאוד חלות אישיות וכך הן גם התחילו. החלות הקטנות האלו זכו להיכנס תחת הקטגוריה של "לחמניות" בעיקר בגלל תפוצתן ביומיום והכנתן גם בצורות שאינן מסורתיות כמו החלות הידועות והאהובות.

אחד היתרונות של לחמניות חלה הוא הרכות שלהן. הן מפרידות בצורה הטובה ביותר בין הקרום הקשיח לבין הרכות שבפנים ולכן מושלמות בעיקר לספיגה של נוזלים וטעמים. אם אתם מתכננים להכין שקשוקה בימים הקרובים, אכלו אותה עם לחמניות חלה ותהנו מחוויה קולינרית בלתי נשכחת!

לחמניות אלו, כאשר נעשות מבצק שהוא לא בצק חלה, נקראות גם "לחמניות קשר", "לחמניות "8 או "הלחמניות הטעימות והרכות האלה שאני חייבת עכשיו לקנות הביתה". הם משתלבות נהדר בהכל, מכריכים לבית הספר ועד לחמניות עם שניצלים או עם שקשוקה שיבואו בול בארוחת הצהריים בעבודה שלכם או בהסעה בדרך לטיול המשפחתי.

דברי מאפה טריים וטעימים❗ לחמים ולחמניות טריים וטעימים❗ במאפיה בקריית שמונה כל דברי המאפה והלחמים טרי טרי – התקשרו כבר עכשיו או שלחו הודעה כאן מהאתר

לחמניות ביס

לחמניות ביס לרוב יגיעו עם הטעמים כבר בתוך הבצק. בדרך כלל לחמניות ביס הן בעצם כדורים קטנים של עננים שמלאים בטעמים מדהימים. לחמניות הביס יכולות להיות בטעמים של שום או זעתר, יש אותן גם בתוספת בצלים מקורמלים, אגוזים או תאנים ובעצם כל דבר שאתם יכולים לדמיין, אתם יכולים להוסיף ללחמניות הביס המעולות במאפיה בקריית שמונה.

מאפיה איכותית בקריית שמונה מכינה מגוון רחב של לחמניות בכל צורה ומציעה לכם להנות ממרקמים מרשימים וטעמים שלא תוכלו להפסיק לאכול. תוסיפו ליום שלכם לחמניות ותנו לעצמכם להנות מאוכל מהיר ומזין שיגרום לכם לחיוך בין כל ביס וביס! 

דילוג לתוכן