כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מאפייה, מגזין מאפייה

בקריית שמונה

עשרת המאפים המפנקים ביותר במאפיה

אוקיי, באופן רשמי אנחנו בטוחים בזה שיש לנו את העבודה הכי שווה בעולם! השבוע נשלחנו אל מאפיה בקרית שמונה לטעימה וסיקור המאפים כדי לסכם עבורכם את רשימת עשרת המאפים המפנקים ביותר שיש במאפיה. הביקור שלנו ערך כשעה וחצי שהיו טעימות במיוחד ובהן טעמנו למעלה משלושים מאפים ולחמים, זה היה מטריף חושים והשאיר אותנו שבעים לשארית היום. אך אם גם אתם חובבי מאפיות מושבעים כמונו שאוהבים להתפנק במאפה טרי ואיכותי ליד הקפה בבוקר, המאמר הזה בשבילכם.

רוגלך

זה המקום הראשון שלנו ומבחינתנו זו יצירת אומנות! את מאפי הרוגלך המפורסמים ניתן למצוא בכל מאפיה כיום, הם עשויים מבצק שמרים ומגולגלים בצורה של גליל. ידעתם שמקור המאפה הוא במטבח היהודי האשכנזי? השם המקורי מקורו ביידיש כ"ראגאלעך" וניתן לכתוב אותו כרוגעלך, רוגלך או רוגאלך, לא משנה איך נבחר לכתוב את המילה, נדע שזו בחירה טעימה ממש.

מאפה אצבע שוקולד

בכל מאפיה נמצא את קרואסון השוקולד המיוחד עם אצבע השוקולד הנמסה בתוכו, נותנים שני ביסים בהתחלה עד שמתגלה בפנינו השוקולד הנמס שרק חיכה שנאכל אותו. מאפה השוקולד הזה הוא בחירה מצוינת שאי אפשר לטעות בה ואם יש לכם אפשרות לאכול אותו חם אז מה טוב!

מאפה קינמון

כן, זו לגמרי הבחירה במקום השלישי שלנו. ידעתם שקינמון היה מוגש למלכים ושליטים כבר באלף השלישית לפני הספירה? הוא מוזכר אפילו במקרא והיה אחד מסממני הקטורת בבית המקדש. יש לנו פינה חמה בלב לתבלין הטעים הזה ומאפה הקינמון המפורסם בצורת השבלול משדרג לנו כל ארוחה עם קינוחי מאפים בתוכה.

קוראסון חלבה

יכול להיות שהפתענו בבחירה הזו במקום הרביעי. לחלווה אין יחסי ציבור טובים כל כך, לרוב זה נתפס כממרח שרק אם חייבים לאכול אותו אז אוכלים. גילינו שחלווה חמה ממש יכולה לשדרג כל פיסה של בצק שהיא מתאחדת איתה ויותר מהכל – זה בריא! חלווה עשירה בסידן ובברזל הידועים כמינרלים חיוניים לגוף שלנו המחזקים את העצמות ותורמים לחוסן הגופני שלנו. מאפה החלווה שימח אותנו לטובה והיתרונות הבריאותיים שלו קנו אותנו.

מחפשים מאפיה בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לפרטים >>>

מאפה תמרים

התחלנו כאן רצף בריאותי שלא נרצה לשבור כי בשנת 2023 אין סיבה לא להנות מאוכל איכותי ובריא. תמרים הם לגמרי השוקולד של הטבע והם מאפשרים לנו למלא את בטננו במתוק בלי רגשות אשמה בכלל. אם הגעתם למאפיה שיודעת מה היא עושה אז הוסיפו לכם גם אגוזי מלך למאפה התמרים וזו חגיגה גדולה. לרוב נמצא את מאפי התמרים מגולגלים ברולים בינוניים אך נתקלנו גם בממרח התמרים בתוך קרואסונים. 

מאפה גבינה מתוקה

האמת, זו לא המצאה שלנו. את התענוג הזה נוכל למצוא כמעט בכל בית קפה היום וכמובן שגם בכל מאפייה בקרית שמונה. השילוב של הגבינה המתוקה עם הבצק הנטרלי גורם לנו לרצות ולאכול עוד ועוד. שאלנו את הבעלים של המאפיה בקריית שמונה מה סוג הגבינה הנמצאת במאפה והוא אמר שאצלו זו גבינה כחושה אך כל בעל מאפייה בוחר להכין אותו אחרת. הוא יודע שחלק משתמשים בגבינת כנען, גבינת טוב טעם ואפילו בגבינת שמנת. כדאי לשאול מה המילוי במאפייה שלכם!

מאפה שקדים

אל תדאגו לא שכחנו אותו, לדעתנו זה אחד המאפים היותר נמכרים בארץ וניתן למצוא אותו גם במאפיות וגם בבתי הקפה. שקדים עושים לנו נעים בחך ונשמח לפגוש אותם בכל מקום. על פי קרין גורן שקדים נועדו להציל מאפי חמאה שלא צלחו והאמת שזה משעשע וגם קצת נכון. התוספת של השקדים מוסיפה מתיקות מעודנת למאפה אך מאפשרת לו לשמור על איזון טעמים בין הבצק הנטרלי כך שהוא לא מתוק מידי. וגם שקדים בריאים ללב ויכולים להפחיד את הסיכון להתקפי לב, עשירים באשלגן, נחושת, מגנזיום, סידן ועוד. מבחינתנו זה נחשב בריא וזה הוסיף לנו עוד כמה כוכבים לציון מאפה השקדים. 

מאפה חמאה

יכול להיות ששמרנו את הטוב לכמעט סוף. אי אפשר להתווכח עם הנוכחות האדירה של מאפה החמאה, יש לו יכולת ללמד אותנו שמים שקטים חודרים עמוק! מאפה החמאה מרגיש כמעט ריק, אין בו תוספות מיוחדות, רשימת הרכיבים שלו קצרה ובכל זאת הוא מצליח לרגש אותנו בכל פעם מחדש. אם אתם שואלים אותנו קרואסון החמאה הוא בין המאפים הכי נמכרים ביום בארץ מכיוון שהוא נטרלי, לא כולם חובבי מתוק או חובבי מלוח ולמאפה החמאה יש יכולת לשמח את כולם. 

מאפה ריבת חלב

ריבת חלב יכולה להטריף חושים אם יודעים להשתמש בה כמו שצריך. יש מאפיות מקצועיות שיודעות איך לאזן בין המתיקות המרוכזת של ריבת החלב לבין כמות הבצק במאפה אשר יוצרת לנו חוויה מדהימה בגוף. לפי דעתנו נדרשת יכולת מרשימה ורמה גבוה של אפייה כדי לדעת להכין את המאפה הזה בטעם המדויק והאופה מהמאפיה בקרית שמונה מסכים איתנו שלא כל אחד יכול להכין את זה כמו שצריך. אם נתקלתם במאפיה שמכינה אותו טעים הישמרו קרוב אליה!

מאפה פרג

כאן נתנו מקום לאנשים שבריאות אצלם היא מעל לכל. פרג ידוע כאחד המילויים הכי בריאים שניתן לשים כיום במאפים, לחמים, עוגות ועוד. מה כבר יכול להיות כה בריא בפרג אתם שואלים? הוא מחזק את העצמות, מונע אבנים בכליות, שומר על מערכת חיסונית חזקה, מטפל בדלקות עור, מפחית את הסיכון לחלות במחלות לב ועוד הרבה סגולות מרפאות. יש לו טעם ייחודי וזה לגמרי מאפה לאמיצים בלב אך אם מצאתם שהוא טעים לכם, הוסיפו אותו לרשימת הקניות בכל פעם שאתם מבקרים במאפיה כי זה לגמרי ישתלם לכם. 

עד כאן סיקורנו על המאפים הכי מפנקים במאפיה. אנחנו מבקשים מחילה מכל מי שנהרסה לו הדיאטה לאורך המאמר וממליצים לכם להגיע ולהנות מכל הטוב הזה במאפיה בקרית שמונה טלפון. 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

פנצ'ריה בקרית שמונה >>>
מתן הלוואות בקרית שמונה >>>
טכנאי מחשבים בקרית שמונה >>>
מאמן כושר אישי בקרית שמונה >>>

דילוג לתוכן