כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מאפייה, מגזין מאפייה

בקריית שמונה

תזונה בריאה במאפיה - כל המבחר שלנו

אין אחד שלא מכיר את הרגע אחוז האימה הזה – הלכתם לתומכם ברחוב, פתאום בלי שום הכנה מוקדמת אופף אתכם גל ריח מהמאפיה בקצה הרחוב. ריח של מאפים טריים, לחמים רכים וקרואסונים מתוקים קורא לכם להתקרב ופתאום מצאתם את עצמכם באמצע המאפיה קונים ארבע קרואסונים חמים ומפנקים. אבל שכחתם שבדיוק התחלתם דיאטה חדשה וקפדנית שבשום חלק בתפריט החדש שלה לא מוזכרות המילים מאפים, מאפיה, קרואסון, לחם, שוקולד ועוד. 

בעזרת הדיאטנית או המאמן האישי שלכם נכנסתם לאורח חיים שהוא בריא וטבעי יותר ואת הקמח הלבן עם השוקולד אתם לא מעוניינים להכניס חזרה לחייכם. ובכל זאת, הריח של המאפיה בקרית שמונה, התחושה הביתית שיש בתוכה והרצון העז למלא את בטנכם ונפשכם לא מניח לכם לרגע ופתאום אתם שוכחים כל מה שהקואצ'ר שלכם הסביר והנחה אתכם. אנחנו בהחלט מכירים את התחושה הזו ואנחנו כאן כדי לספר לכם שיש מגוון רחב של מאפים בריאים וטבעיים שניתן לרכוש במאפיה בקרית שמונה, כאלו שלא יפגעו לכם בדיאטה, יחממו את ליבכם ויאירו לכם את היום. הלכנו למאפיה בקרית שמונה וביקשנו מבעלי המקום לערוך עבורנו סיור שבו נלמד מה בריא וניתן לרכוש במאפיה. 

לחמים בריאים

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעליה והתפתחות של שוק הלחמים בארץ. אם פעם כאשר היינו נגשים לרכוש לחם היינו צריכים להתלבט בין לחם חום ללחם לבן, היום המגוון רחב יותר והתחום ממשיך להתפתח. כיום נוכל למצוא כמעט בכל מאפיה לחמים מלחם לבן, לחם קל, לחמי מחמצת, לחם שיפון, לחם מחיטה מלאה, לחם מקמח כוסמין ועוד. כאמור, כל מאפיה שמכבדת את עצמה תחזיק לפחות ארבעה סוגים שונים של לחמים וכמובן שכל סוג לחם בעל ערכים תזונתיים אחרים. 

אז בואו נעבור בקצרה על סוגי הלחמים כדי שתדעו מה לרכוש כשתגיעו. לחם קל, זה לחם שיכול להיות מכל סוג של דגן או קמח פשוט עם ערך קלורי נמוך יותר, מכאן מגיע השם "קל"- הערך הקלורי בפרוסה של לחם קל הוא נמוך יותר מערך קלורי של פרוסת לחם רגילה. לחם מקמח שיפון זה לחם מ30%-100% אחוז של קמח שיפון, עשיר במגנזיום, ברזל ומנגן. יתרונותיו הבריאותיים הם קידום שמירה של לחץ הדם תקין ותקינות רמת הכולסטרול בדם, מסייע לפעילות מערכת העיכול, משביע ומספק אנרגיה לטווח הארוך, אין ספק שלחם מקמח שיפון הוא בחירה מעולה עבור שומרי הבריאות וניתן למצוא אותו במאפייה בקרית שמונה

קמח חיטה מלאה מכיל את הנבט ואת רוב הסובין, כלומר 90% מכל חלקי הגרעין הבריאים והמזינים לנו. יש בו ויטמינים, מינרלים, ברזל, מגנזיום וסיבים תזונתיים, בחירה מעולה ללחם. כמובן שלא נתעלם מלחם הכוסמין שמככב מאוד בשנים האחרונות. בלחם כוסמין יש המון ברזל, אבץ, מגנזיום וזרחן, בכמויות הכי גבוהות מבין כל שאר הדגנים. הוא תורם לפעילות של מערכת העיכול שלנו וממנו נוכל לקבל כמות יפה מאוד של ויטמין בי. לחם כוסמין וכל מה שניתן להכין מקמח הכוסמין לגמרי יעשה נעים לגוף שלנו. אז יש כאן מגוון רחב מאוד של לחמים שממנו נוכל לבחור מהמאפיה, נקבל גם בריאות וגם חוויה נעימה ביחד. 

מחפשים מאפיה בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לפרטים >>>

מאפים בריאים

זה לא משהו שניתן למצוא בכל מאפיה, אך במאפיה בקריית שמונה נוכל לפגוש מאפים מקמחים מלאים\מדגנים בריאים שלגמרי יכולים לעשות לנו את היום. במאפיה בקרית שמונה מאמינים שאפיה יכולה להגיע ממקום בריא וטבעי יותר לכן היא אופה במקום גם מאפים בעלי סימנים תזונתיים גבוהים המלאים בחומרי מילוי בריאים יותר כמו ממרחי תמרים, ממרחי חרובים, ממרחי חלווה, ריבות טבעיות למיניהן ועוד.  

עוגיות ומה שבניהן

כל חובב מאפיות אמיתי יודע לומר שבכל מאפיה איכותית שמכבדת את עצמה נוכל למצוא מגוון עוגיות ועוגות ארוזות ומוכנות לרכישה. אנחנו לא מדברים על לחם כמרכיב עיקרי בארוחה או מאפה עם הקפה בבוקר, אנחנו מדברים על הנשנושים הקטנים שאנחנו חפצים בהם סתם ככה באמצע היום כדי לסגור פינה. 

במאפיה ניתן למצוא עוגיות מתוקות או מלוחות שיעשו לנו טוב על הנשמה בשילוב של ערכים תזונתיים ובריאים. ניתן להכין כיום עוגיות מקמח כוסמין, עוגיות שיבולת שועל עם תוספות נחמדות, עוגיות טחינה וסילאן, עוגיות שוקו צ'יפס עם קמח כוסמין, עוגיות שיפון וקינמון וכמובן שהיד עוד נטויה. אנחנו בטוחים שסוגי העוגיות שהזכרנו כאן עשו לכם חשק לאכול ואנחנו מבינים את זה לגמרי. 

 

היום בשנת 2023 זה ברור שניתן להתפנק ולאכול דברים טעימים ומספקים בלי להתפשר על הבריאות שלנו. כמו שניתן להכין עוגיות מושחתות מקמח לבן בתוספת קילו סוכר וממרחי שוקולד, ניתן גם לאפות עוגיות מקמח מלא עם חמוציות ושקדים ולקבל חוויה טעימה ומטריפת חושים. אז אם אתם מחפשים את המקור הבריאותי והמזין שלכם במאפיה זו המחלקה שהכי שווה להגיע אליה, שם התמורה תהיה הכי גבוהה. טבעונים, צליאקים? אל תדאגו, גם אתם תוכלו למצוא את מקומכם במחלקה הזו. 

תוספות מגניבות שניתן למצוא במאפיה זה גם מגוון של מיצים טבעיים סחוטים, ממרחים מיוחדים וביתיים שניתן להוסיף לסלט או ללחם וקישוטי עוגות בריאים וטעימים.

אנחנו התרשמנו מאוד מביקורנו במאפיה בקרית שמונה ואנחנו בהחלט ממליצים לכל חובבי המאפיות ושומרי הבריאות להגיע לכאן ולהתרשם מהמגוון הבריא שניתן למצוא במאפיה. ובנימה אישית, בשביל הבריאות הנפשית שלכם תוכלו להוסיף גם קרואסון שוקולד מפנק לקניה שלכם. אין ספק ששמירה על הבריאות היא משימת חיים חשובה ומאתגרת המחזקת את גופנו ומחסנת אותו מפני מחלות אך לדעתנו הסוד להתמדה באורח חיים בריא נמצא ביכולת שלכם לאזן בין הגוף לנפש ולפעמים התוספת הקטנה והמושחתת הזו תהיה שווה הרבה יותר מחטיף הבריאות שחשבתם לקחת, קניות נעימות ושיהיה בתיאבון!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

פנצ'ריה בקרית שמונה >>>
מתן הלוואות בקרית שמונה >>>
טכנאי מחשבים בקרית שמונה >>>
מאמן כושר אישי בקרית שמונה >>>

דילוג לתוכן