כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין הדברה, מדביר

בקריית שמונה

חברת הדברה - מה חשוב לדעת

התיישבתם על הספה אחרי יום עבודה עמוס במיוחד כשצלחת אדממה בידיכם והסדרה האהובה עליכם בנטפליקס, מרצדת על המסך שלכם לפתע הבחנתם בדמות חומה וקטנה, מגיחה משום מקום ובדרכה לחפש אחר דבר מה. הצלחת בידיכם מתעופפת באוויר כשדברים ירוקים מתפזרים על הרצפה וקול שאגה נשמע באוויר " ג'וק ! ". התקף החרדה אוחז בכם בזמן שאתם מחפשים בכל דרך, לכסות את עצמכם כדי שלג'וק לא תהיה גישה אליכם גם אם בתת המודע שלכם אתם יודעים שהוא לעולם לא יפצע אתכם אך המודע שלכם יודע היטב, מהיכן הוא בא ואלו מחלות הוא מביא איתו. רבים האנשים ובעיקר נשים, חוששים מנוכחותו של ג'וק בבית ומחפשים בכל דרך להוציאו באותו הרגע ולאלתר. מדביר קרית שמונה מוסמך ומקצועי ובעל חברת הדברה  קריית שמונה, יפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

שיטת הדברה לבחירתך 

לפני שנים רבות הייתה קיימת שיטה אחת נכונה לכל המדבירים בארץ וזו השיטה בהדברה כימית, שכללה בעיקר חומרים כימיים וזרחן לקטילת ג'וקים ועכברים, כאשר הדרישות היו לא להישאר נוכחים בבית מעצם היותם חומרים רעילים ואף מזיקים וכלל לא ידידותיים לסביבה. היום, קיימות שיטות נוספות אשר ידידותיות לסביבה ועושות את העבודה בהתאם גם ללא חומרים כימיים. הדברה ירוקה היא אחת השיטות המבוססת על חומרים טבעיים בלבד ומאוד ידידותיים לסביבה אשר מורכבת מצמחים ומיועדת בעיקר להדברת פרעושים, נמלים ושאר חרקים קטנים, אך אינה מתאימה לעכברים ולג'וקים. הדברה אורגנית, שהיא השיטה האקולוגיה, פועלת בצורה קצת אחרת כשהיא בעצם משתמשת בחרקים כדי להיפטר ממזיקים שונים הפוגעים ביבול. בשיטה זו, אין שימוש בחומרים לא כימיים ולא בתרכובת צמחים אלא בשימוש חכם בחרקים אותם אנו רוצים להרוג לאלתר כדי לשמור על הסביבה ולהגן מפני מזיקים. מדבירים מומלצים המתמחים בכל שיטות ההדברה הנ"ל, יעניקו פתרון לכל בעיה לא לפני שהם ינדבו מידע רגע לפני תחילת התהליך.

פשפש אחד וחסל

שיטת הדברה מתאימה לסוג החיה והחרק, זו שאין ביכולתה לעמוד בחומר הקטלני בין אן הוא כימי או בין אם הוא מבוסס על תרכובת צמחים, כך או כך מטרתה להורגם ולא לחזור יותר למקום אותו הם פקדו וחוללו בלאגן. ישנו חרק אחד אלמותי שמצליח לעמוד בפני חומרים כימיים וחומרים ידידותיים לסביבה ושמו הוא פשפש המיטה. חרק זה הוא טפיל חיצוני התר אחר דם חם החל מעכברים וכלה בנו בני האדם, כשהוא אורב לנו בשעות הלילה המאוחרות, מוצץ את דמנו והופך למטרד גדול. 

מחפשים מדביר מקצועי ואמין בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם ביקור >>>

מדבירים מורשים קריית שמונה, משתמשים במספר חומרי הדברה המאפשרים את היעלמותם לפחות לתקופת מה. הראשון שבהם הוא ריסוס בחומר כימי, אחריו קיים הטיפול באבקה באזורים בהם לא ניתן לעבוד עם נוזל והאחרון שבהם, הוא טיפול בחום של מעל 60 מעלות וזאת על ידי שימוש בקיטור. בשלושת שיטות הדברה אלו, העבודה  היא מורכבת מאוד אשר יכולה להימשך בין שבועיים לחודש עד להיעלמותם של פשפשי המיטה לאלתר. 

חברת הדברה – משרד להגנת הסביבה

כל חברת הדברה בין אם היא ותיקה או בין אם היא חדשה, מחויבת באישור של המשרד להגנת הסביבה להשתמש בחומרים רעילים אשר מהווים סכנה לבני האדם ולסביבתם על כן, חשוב שמדבירים מורשים יפעלו על פי ההנחיות ויקבלו תחילה היתרים הדרושים לכל שיטת הדברה שתהיה אפקטיבית ותמנע את חזרתם של החרקים לבית. החומרים איתו עובד מדביר קרית שמונה הם חומרים מאושרים שכן, ללא אישורם ייגרם נזק בלתי הפיך.

איך להתכונן להדברה?

קריית שמונה היא עיר הררית עם טבע וצמחייה רבה סביבה, לכן צריך לעשות הכנה קצרה לפני תחילת ההדברה. יום ביצוע ההדברה הגיע ואתם בחרתם לכם יום חופש זוגי במסעדה, בזמן שהמדביר קריית שמונה מבצע הדברה ביתכם בדיוק על פי השיטה שביקשתם ובדיוק על פי הצרכים שלכם. בשתי השיטות בין אם הירוקה או הכימית, חשוב לא להישאר בבית ולתת לחומרים לפעול. בהדברה הכימית הדרישות הינן גבוהות יותר שכן הסיכון גבוה גם כן. נדרש לפנות ארונות, לכסות חפצים יקרים ולפנות פריטים גדולים על מנת לאפשר למדביר לנוע  במרחב ולהגיע לכל פינה ולכל מקום. 

אחריות ושוב אחריות

בחרתם את חברת ההדברה שתבצע הדברה אצלכם בבית? מצוין. אחריות החברה היא להתחייב ששיטת ההדברה איתה היא בחרה לפעול, אכן תצליח ואף תמנע מהמזיקים להגיע שוב ולהפוך למטרד והיא אכן תהיה רשומה בהסכם בין הלקוח לחברה. תיאום הציפיות נדרש כאן שכן, ביקור נוסף פרט לביקור הראשון במסגרת האחריות ייתכן ויהיה בעלות וייתכן ויהיה גלום במחיר אותו הלקוח שילם מלכתחילה. חברת הדברה בקריית שמונה תפרט בפני הלקוח את האחריות החל מהטיפול הראשון וכלה בטיפולים הנוספים, תציין זאת בהסכם ביניהם ותעמוד במילתה.

חזרה לשגרה במהרה

רשמו לכם ביומן יום חופש זוגי וצאו לבית קפה מול הים, עצרו לרגע את מרוץ החיים ואפשרו לעצמכם רגע אחד של שקט, בזמן שהמדביר מבצע הדברה בביתכם כדי להחזיר אתכם לשגרה ומהר, זאת לאחר שבחרתם בקפידה את חברת הדברה מוסמכת אשר מורשית לעבוד עם חומרי הדברה רעילים בפיקוח משרד להגנת הסביבה ולה אחריות מלאה מתחילת ביצוע ההדברה ועד סופו. נכון גם לטיפולי המשך במידה והחומר לא עשה את העבודה מספיק והכול חזר לנקודת ההתחלה. הבחירה בשיטת ההדברה הנכונה לכם תלויה גם בסוג ההדברה שכן, הדברת ג'וקים תתבצע בהדברה הכימית, בעוד נמלים, תתבצע בהדברה ירוקה, כך או כך חשוב שתצאו מהבתים כשאתם מכינים אותו בהתאם כך שהמדברים קרית שמונה יעשה את עבודתו נאמנה מעצם היותו מומחה ומוכר בתחום. חברות הדברה קרית שמונה עובדות ברחבי הארץ ונותנות מענה לכל אדם המבקש להחזיר את השמחה לחיים.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מונית בקרית שמונה >>>
דיאטנית בקריית שמונה >>>
שירות הסעות בקריית שמונה >>>
טכנאי גז מקצועי ואמין בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן