כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מדביר

בקריית שמונה

שירותי הדברה בקריית שמונה והסביבה

בחרתם להתגורר בקרית שמונה והסביבה? כנראה שאתם נהנים מהשקט והמרחבים הירוקים של הרי הגליל הקסומים. אולי אתם נהנים גם מהטבע העוטף אתכם, העצים, השיחים והנחלים שמקיפים את כולנו באזור הירוק והפסטורלי. במקום צפירת מכוניות, ברוב חלקי האזור שומעים את צרצור הצרצרים. 

אצבע הגליל והצפון כולו בהחלט נותן נוף יפיפה לגדול ולגדל בו. השלווה המקיפה כל בית יחד עם הנופים עוצרי הנשימה והמגוון הרחב של החיות שמסביבנו נותן לכל הגרים פה לחיות את חייהם ברוגע ובנעימים. הקרבה הזו לטבע, ליערות הגליל ולשדות הפרוסים, מקרבת אותנו גם למגוון רחב של בעלי חיים כאשר חלק מאותם בעלי חיים, חושבים שהבית שלנו פתוח גם להם.

עם מדביר קריית שמונה אתם מזכירים לאותם חרקים, זוחלים או מכרסמים, שהשכנות לא מחייבת ביקורים תכופים בביתכם ובטח שלא דיוק קבוע! עם מדביר קריית שמונה אתם מחזירים את האיזון לביתכם ולטבע. אתם יכולים לחזור להנות מהחיים הרגועים בצפון כאשר אתם בטוחים שהמבקרים מבחוץ, נשארים בחוץ!

  • הדברת צרעות
  • הדברת טרמיטים
  • הדברת יתושים
  • הדברת פשפש המיטה
  • הרחקת דבורים
  • הדברת בתי עסק
  • הדברת פרעושים
  • הדברת נמלים
  • הדברת חולדות
  • הדברת נמלי אש
  • הדברת תיקנים
ועוד מגוון רחב של שירותי הדברות בחומרים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ובשיטות הדברה שונות ויעילות!

הדברת צרעות עם מדביר קריית שמונה

אם אתם רואים את תחילתו של קן צרעות אצלכם בסביבת הבית, מומלץ כמה שיותר מהר לקרוא למדביר קריית שמונה שיסלק את קן הצרעות הזה שמתחיל להתהוות לו יותר ויותר עם כל יום שחולף. עקיצת הצרעה היא כואבת במיוחד, שורפת בעור ולא נעימה כלל. הרבה אנשים אפילו יותר רגישים ובעלי אלרגיה לעקיצת הצרעה שעלולה במקרים האלו להיות קטלנית. לכן חשוב לסלק את הקן מהבית במהרה.

מחפשים מדביר מקצועי ואמין בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם ביקור >>>

הצרעות מאוד מגוננות על הקן שלהן ולכן חשוב שאת סילוק הקן והדברת הצרעות יעשה רק מדביר מורשה בקריית שמונה. כך אתם גם יכולים להיות בטוחים שההדברה תהיה יעילה ואפקטיבית וגם תוכלו לשמור על עצמכם מפגיעות גופניות שהצרעות יגרמו. מדביר קריית שמונה בעל ניסיון בפינוי והדברת צרעות ולכן יעשה את עבודת ההדברה ביעילות, במקצועיות ובמהירות ויבטיח לכם שהצרעות לא יחזרו לביתכם בזמן הקרוב.

הדברת חולדות עם מדביר קריית שמונה

בין אם מצאתם חולדה בביתכם ובין אם נתקלתם בגללים שלה בלבד, הגיע הזמן לקרוא למדביר קריית שמונה. יש מגוון דרכים ללכידה וחיסול חולדות, מדביר מקצועי המכיר טוב את קריית שמונה יודע להתאים את השיטה שתועיל כמה שיותר במקרה הספציפי בביתכם.

ניתן להשתמש במלכודות כלוב שבעצם כולאות את החולדה בתוך המלכודת וכך ניתן לשחרר אותה במרחק רב מביתכם ולא להרוג את החולדה. מלכודת הכלוב היא מאוד אפקטיבית ולרוב תהיה הכי נוחה לשימוש במקרים של פלישת חולדות לבתים פרטיים. זוהי המלכודת ההומנית ביותר והרבה פעמים מומלץ להשתמש בה כאשר ניגשים להדברת חולדות.

ניתן להשתמש גם בשיטה של תיבת האכלה שמכילה רעל ובעצם מושכת את החולדות אל תוך התיבה שם הן אוכלות מהרעל ותוך כמה ימים מתות. אם נחליט על השיטה הזו, מדביר קריית שמונה יגיע לאחר כמה ימים כדי לאסוף את הפגרים מביתכם ויוודא כי כל החולדות טופלו. 

כדי שהדברה בקרית שמונה לחולדות תצליח ותוכלו להבטיח שחולדות חדשות לא יגיעו למלא את מקומן, מומלץ לאטום ולחסום את כל הפתחים לביוב או אלו שמובילים החוצה מהבית. כדאי לאחסן מזון במקומות סגורים כמו צנצנות אטומות ולא רק בתוך שקיות, הרי החולדה ידועה ביכולות הכרסום שלה והיא תחצה כל שקית בשביל להגיע למזון הנכסף. את הגינה כדאי לתחזק באופן שוטף ולדאוג שלא תהיה שם הזנחה. הרבה פעמים החולדות מתיישבות בגינה ורק קופצות לביקורים אצלנו בבית.

הדברת תיקנים עם מדביר קריית שמונה

בארצנו קיימים מגוון סוגי תיקנים וכל סוג דורש שיטת הדברה אחרת. מדביר קריית שמונה מכיר ויודע לזהות באילו מקרים נדרש להשתמש בכל שיטת הדברה לתיקנים כדי שזו תהיה היעילה ביותר. הדברת תיקנים לרוב תיעשה עם ריסוס חומר ההדברה בחלל הבית וגם בחצר בחוץ ולכן חשוב לתאם מראש את מועד ההדברה. 

בגלל הסלידה של הרבה מאיתנו כלפי התיקנים, מדביר בקריית שמונה ממליץ לחזור על ההדברה אחת לשנה וכך למנוע את המפגשים הלא נעימים ולא צפויים שלנו עם התיקנים עוד לפני שהם מתרחשים. גם כאן, רצוי לאטום את כל הכניסות והיציאות מהבית עם רשתות ולאטום כל מעבר לביוב מתוך הבית.

הדברת יתושים עם מדביר קריית שמונה

היתושים, כמונו, אוהבים את הצפון ובטח את סביבת קריית שמונה. הנחלים ומקורות הבית הרבים מהווים להם את אזורי ההתרבות האהובים עליהם ולכן אם אתם מתגוררים בקרבת מקור מים (בעיקר מקורות מים עומדים), אין הרבה מה לעשות עם ריבויי היתושים ומומלץ בעיקר לרשת את הבית ולקנות את קוטל החרקים עם האור הסגול. עם זאת, ישנם גם אפשרויות אחרות. קודם כל, סירקו את הבית שלכם ובדקו אם ניתן למצוא מים עומדים אצלכם. בין אם בתחתיות עציצים או תחת צינור המזגן או בכל מקום אחר בקרבת ביתנו. אחרי ייבוש המים, מדביר קריית שמונה ירסס את חצר ביתכם ואת הבית עצמו בחומר ייעודי להדברת יתושים שאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה ותוכלו להנות משקט יחסי של יתושים בביתכם. 

מדביר קריית שמונה מחזיר לכם את השליטה לידיים! עם הדברה בקריית שמונה למגוון רחב של מזיקים אתם יכולים להיות בטוחים שהבית שלכם חזר להיות רק שלכם! מדביר בקריית שמונה איכותי ומקצועי ובעל כל ההסמכות הנדרשות, מבצע את עבודת ההדברה בצורה היעילה ביותר והבריאה ביותר לכם, דיירי הבית.

מדביר בקריית שמונה – ככה נהנים מהצפון!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מונית בקרית שמונה >>>

דיאטנית בקריית שמונה >>>

שירות הסעות בקריית שמונה >>>

טכנאי גז מקצועי ואמין בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן