כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין הדברה, מדביר

בקריית שמונה

מתי קוראים למדביר מקצועי

אף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על כך שביתו עלול להוות גם בית לעוד סוגים של בעלי חיים שאנחנו בטח לא בחרנו. יחד עם זאת, יש מקרים שאנחנו רואים ומודעים לדיירינו החדשים ואותם רגעים, להרבה מאיתנו, כוללים הרבה רגשות של פחד, בהלה וגועל. כדי למנוע את ההרגשה הלא נעימה של להתעורר ולגלות שיש לכם אורח לא רצוי על רצפת חדר הרחצה, הכנו לכם מדריך שיסביר בדיוק מתי כדי לקרוא למדביר בקריית שמונה עוד לפני המפגש הלא נעים.

הדברה עונתית בקרית שמונה

הרבה חרקים הם בעלי דם קר ולכן יתחילו להראות את עצמם בביתנו בסביבות הקיץ כשמזג האוויר מתחמם. כדי למנוע את ביקורם הצפוי, קראו למדביר מקצועי כבר בתחילת האביב שיגיע אל ביתכם ויבצע הדברה מקצועית ויסודית. המזיקים שנראה בשטחנו בעונות האלו הן תיקנים, יתושים, טרמיטים ונמלים. את ההדברה כנגד הנמלים כדאי לעשות עם סוף הקיץ אך נגד היתר כדאי להדביר כבר בתחילת העונה החמה בשביל למנוע מפגש עמם.

כדי להימנע מאותם חרקים בנוסף להדברה ולפניה, מומלץ לא להשאיר שאריות מזון בשטחים פתוחים. נקו את הבית אחת לשבוע או הזמינו חברת ניקיון שתבצע ניקיון יסודי ומקצועי יותר. בנוסף, תוכלו להפחית את כמות היתושים בביתכם אם תדאגו לייבש מקורות מים עומדים כמו מתחת לעציצים או בנקודות הניקוז השונות. עוד דרך למנוע או לפחות להפחית את הופעתם של המזיקים, היא לסגור את פתחי הניקוז עם רשת צפופה ככל האפשר. 

מזיקים שכדאי להדביר בעונות הקרות הם כמובן העכברים והחולדות. אלו פועלים ביתר שאת בעונות הסתיו והחורף ולכן לקראת תחילת הסתיו כדאי להדביר כנגדן ולהימנע מביקורן בביתכם. העכברים והחולדות נהנים בעיקר מתנאיה של עליית הגג בבית ולכן אם אתם מתחילים לשמוע רעשים שונים שמגיעים משם או שאתם נחשפים לגללים קטנים וכמובן אם שקיות מזון ודברים שונים מתחילים להתחורר משום מקום, קראו להדברת חולדות בקריית שמונה.

צריכים מדביר בקריית שמונה והצפון? התקשרו עכשיו למדביר מקצועי מנוסה יסודי אמין ובמחיר נפלא להדברה אצלכם בבית כבר היום

עוברים דירה בקריית שמונה

מצאתם דירה בקריית שמונה עם מתווך או בלי? כנראה שישנם כמה עבודות שיפוצים שאתם צריכים לבצע בדירה החדשה שלכם לפני הכניסה. אז אחרי כל אותן עבודות, בקשו מקבלן הבניין שלכם לבצע גם הדברה מקצועית. ישנם קבלני בניין שמציעים זאת כחלק משירות הקבלנות של הבית שלכם ויש אחרים שיעודדו אתכם לקבוע עם המדביר בעצמכם. בכל מקרה, ביקור של מדביר אחרי שיפוצים או עבודות בנייה, רגע לפני המעבר אליה, יחסוך לכם את החוסר נעימות שיכול להיווצר כאשר מזמינים מדביר תוך כדי החיים בדירה.

בהרבה סוגים של הדברות, יש לצאת מהבית לכמה שעות או אפילו ימים כדי לתת לחומרים הפעילים להתנדף. במיוחד אם בבית שלכם מתגוררים גם חיות מחמד או תינוקות שזוחלים עדיין. לכן ביצוע עבודות הדברה שונות לפני המעבר לבית החדש, ינצל את הזמן והנוחות שלכם בצורה הטובה ביותר וימנע מכם עוד חוסר נעימות של יציאה מהבית אחרי המעבר אליו.

מנקים לפני ההדברה ולא אחרי

לפני שאתם מזמינים את המדביר אליכם להדברה, חשוב שתקראו לחברת ניקיון שתגיע לנקות את ביתכם בצורה יסודית ומקצועית במיוחד. הניקיון המקצועי מתבצע גם הוא עם חומרים שקוטלים חרקים מסוימים ובנוסף, הניקיון לוקח איתו ביצים של חרקים ואת שאריות המזון אליהם הם נמשכים. לכן, ניקיון לפני הדברה, יעזור להפוך את ההדברה ליעילה אפילו יותר ולכם, לקבל את התוצאה הטובה ביותר מההדברה שלכם.

כדי להתמודד עם ההדברה בצורה הטובה ביותר, אחרי שהיא מתבצעת, השאירו את הבית כמה שיותר מאוורר ופתוח. הישארו מחוץ לבית לפי הוראות המדביר, לפעמים הוא ימליץ לכם לחכות עם כניסתכם לבית רק שש שעות ולפעמים ההמלצה תעמוד על יומיים. בכל אופן, קחו את הזמן לעצמכם וצאו לחופשה משפחתית של יומיים. כך תהפכו את החוויה להרבה יותר מהנה ממה שהיא!

עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לקבוע עם מדביר מקצועי בקריית שמונה שיגיע אליכם להדברה יסודית וטובה במיוחד! בהצלחה!

דילוג לתוכן