כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין הדברה, מדביר

בקריית שמונה

הדברת נמלים: כל מה שצריך לדעת

" לך אל הנמלה עצל וראה דרכיה וחכם… ( משלי ו'- פסוקים ו' – ח' ), משפט שאנו שומעים מהרגע בו אנו מגיחים לעולם ולא כי אנו עצלים מטבענו, אלא כדי להראות לנו את כוחה של הנמלה שמהווה דוגמא לחריצות, מסירות ועבודה קשה במטרה להשיג את לחמה בקור ובחום ובכל מצב. הנמלה מודעת להיותה טרף, בו ברגע שהיא יוצאת מהקן השמור והמוגן שלה אך ממשיכה בשלה למרות ועל אף הסיכון הכרוך בזה. מלכת הנמלים היא המקור לקיומו של קן הנמלים והיא זו היחידה שמטילה ביצים אלו שפועלות ללא לאות ומטפלות הן בה ובביציה עד שתהפוכנה לנמלים חיילות אלו ששומרות על הקן או לנמלים פועלות, אלו שדואגות למזון עד ליום בו המלכה תמות וכולן תנטושנה את הקן ותחפשנה מלכה וקן אחרים. רובנו מכירים את סיפור חייה של מלכת הנמלים ונפעמים לראות קן נמלים בטיולינו באזור מגורנו אך לא בחצר ביתנו ובטח לא בתוך הבית שלנו ובפרט במטבח.

בחירה בדרך הקלה 

מה הדבר הראשון שתעשו כשתראו נחיל נמלים מתהלך לו במהירות שיא על הכיור שלכם? תרססו בקוטל נמלים שנמצא ברשותכם.  הנמלים ימותו מיידית בעוד אלו ששרדו זאת, תלכנה להודיע לכל הנמלים בקן על סכנה וכמובן, תבקשנה מהן להישאר בקן עד יעבור זעם. מבחן התוצאה הוא שנחיל הנמלים יעלם לזמן מה אך הוא יחזור שוב אם לא תמצאו את המקור שלו קרי, הקן שממנו הן באות ואליו הן חוזרות עם שלל גדול כדי להאכיל את המלכה. מדביר נמלים קריית שמונה,  תחילה יאתר את קן הנמלים ויחסל את המקור לבואן של הנמלים הפועלות, מלכת הנמלים בכבודה ובעצמה, זו שמטילה ביצים בלי סוף כדי שיהוו את דור המשך לאחר מותה. 

קריאה להדברה

קוטל החרקים הוא כמו תרופה רגעית שעוזרת להקל על ה"כאב" אך לא מטפלת בו לאורך זמן. ברגע בו מגלים את שורש הבעיה של כאב הראש ומטפלים בו, לא יהיה צורך בתרופה בכל פעם כדי להקל על הכאב, אלא בפתירת הבעיה לאלתר ולו כדי לחזור למסלול החיים כרגיל. זכרו, ככל שתעשו זאת בעצמכם ואף תדרכו או תרמסו אותן, המלכה תבין שישנה סכנה בחוץ ובעקבות כך, היא תגביר את ייצור הביצים על מנת להגדיל את כמות הנמלים החיילות שתשמורנה על הקן בעתיד. חברת הדברה קריית שמונה המתמחה בהדברת נמלים, תמצא את ההדברה המתאימה כדי למגר את הבעיה ולאפשר לבעלי הבית, לחזור לשגרה ולא לחשוש מבואם של יצורים לא רצויים, לבקר במפתיע בביתם וללא הודעה מראש. 

כל הדרך למלכה 

הדרך למלכה רצופה במכשולים אך ישנן 3 דרכים שתעזורנה להגיע אליה, לחסל אותה ובכך לרוקן את הקן מיושביו. חברת הדברה קריית שמונה תתאים את ההדברה למצב הקיים כאשר היא תמצא את דרכה להרוג את המלכה כדי לעצור את נחיל הנמלים במיידית. ההדברה המהירה ביותר היא ההדברה באמצעות ריסוס, בדומה לפעולת קוטל הנמלים הנגיש לכם בביתכם רק שהוא רעיל וקטלני יותר. בהדברה זו נדרש לצאת מהבית שכן, החומר הינו רעיל ויכול להזיק ליושבי הבית. הדרך היעילה ביותר להגיע למלכה היא בזכות הדברה בג'ל ובגרגרי פיתיונות כאשר הדברה בג'ל מתבצעת בתוך הבית והדברה בגרגרי פיתיונות, מתבצעת בחצר. שתי הדברות אלו מתאימות לאורח חייהן של הנמלים על ידי כך שהן יוצאות למסע חיפוש אוכל כדי להאכיל את המלכה וכשהן נתקלות בג'ל ובגרגרי הפיתיונות הרעילים, הן חושבות שזה אוכל, נושאות על גבן כל הדרך אל הקן, מאכילות את המלכה הורגות אותה ואת המשך פעילותו של הקן. השילוב של שתי ההדברות הן הריסוס והן הג'ל וגרגרי הפיתיונות היא הדרך הכי יעילה למגר את התופעה אחת ולתמיד, הן ברמה הנקודתית והן ברמה הכללית.  

מחפשים מדביר מקצועי ואמין בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם ביקור >>>

שמירה על הניקיון

נמלים לא קופצות לבקר ללא הודעה מוקדמת כי הן רוצות לומר שלום, לשתות קפה, לספר את אשר עבר עליהן בתקופה האחרונה וללכת לדרכן, אלא הן באות אחר אוכל שמוגש להן כיד המלך על השיש, על שולחן האוכל וגם על הרצפה. מספיק מספר פירורים על הרצפה כדי שהנמלים החיילות תשלחנה אות לכל הנמלים הפועלות כדי לצאת לפעולה. חשוב שנשמור על הניקיון  אחרינו בכל פעם אנו מבשלים, אוכלים ומנשנשים, כך נוכל למנוע את בואן של חברינו הנמלים ולצאת בהוצאות כספיות על חברת הדברה קריית שמונה שתבצע הדברה לקטילת הנמלים. 

מה המחירים?

מחירי ההדברות נעים בין 250 ₪ ל- 800 ₪, בין הזולה ביותר ובין היקרה ביותר ללא קשר לחומרי ההדברה השונים, כאשר המחיר הסופי נקבע לפי שטח הבית ולפי שטח החצר במידה וישנה. ככל ששטח הבית גדול יותר כך תידרש עבודה גדולה יותר ובהתאם לכך גם המחיר. זה נכון גם לגודל החצר שכן, הנמלים חיות בחוץ ולא ניתן למגר אץ הופעתן במאת האחוזים על כן, למחיר הקיים יתווספו 50 ₪ – 150 ₪. מדביר נמלים בקרית שמונה ידע לאמוד את השטח של הבית ו \ או של החצר ולנקוב במחיר הראוי לביצוע עבודת ההדברה כולל היקף שעות העבודה.

המחיר לפי גודל דירה

הדברת הנמלים בריסוס, בג'ל ובגרגרי פיתיונות, מתבצעת אך ורק על ידי  מדבירים מורשים קריית שמונה אשר מוסמכים ומורשים לבצע הדברות עם חומרים רעילים ואלו הידידותיים לסביבה. באותה הנשימה, הם יתנו את המחיר הסופי זאת לאחר שהם ידעו בוודאות את כל הפרטים כגון: הדברה בבית בלבד או גם בחצר או הדברה רק בחצר, מה מספר החדרים בבית. במסגרת השיחה, המדביר יציין את ההדברה המתאימה ואת המחיר הסופי. המחיר לבית 3 חדרים נע בין 250 ₪ לבין 350 ₪ כאשר המחיר בית 5 חדרים נע בין 300 ₪ ל- 500 ₪. המחיר לבית פרטי + גינה נע בין 400 ₪ לבין 600 ₪ וזאת לאור העובדה שהדברה בחצר הינה מורכבת ומייקרת את המחיר.  

שלם, מגר ושכח 

מעוניינים למגר את תופעת הנמלים בביתכם ובחצר שלכם? הזמינו מדביר נמלים קריית שמונה, שלמו ממיטב כספכם ולבטח תשכחו שהן בכלל היו קיימות רגע קטן בחייכם.  

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מונית בקרית שמונה >>>

דיאטנית בקריית שמונה >>>

שירות הסעות בקריית שמונה >>>

טכנאי גז מקצועי ואמין בקריית שמונה >>>

אינסטלטור בקריית שמונה – מקצועי יסודי ואמין

דילוג לתוכן