כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין הדברה, מדביר

בקריית שמונה

מלכודות עכברים

בעבר הרחוק, מלכודות עכברים היו שם דבר בכל בית. זו הייתה מלכודת שנראית כמו אטב כביסה גדול ממדים, אליו היה מודבק דבק פעיל כשגבינה צהובה מונחת במטרה לפתות את העכבר, שציפה ליהנות מארוחת ערב דשנה שתסתיים בלכידתו ואף במותו. כיום, פיתחו מלכודות הומניות כדי למזער את הכאב של העכבר ולהרוג אותו במיידית. מלכודות עכברים אלו הן טובות לבעיה חד פעמית אך ברגע שחבריהם העכברים באים לבקר מבלי שהם יודעים שלעולם לא ישובו חזרה אזי, נדרש להזמין מדביר שימגר את התופעה לאלתר.

מיהו המכרסם שמדיר שינה מעינינו?

ישנם שלושה סוגים של מכרסמים שנוכחותם דורשת הדברה על ידי מדביר מוסמך קריית שמונה, שימגר את התופעה ולו כי מכרסמים אלו מזיקים הן לרכוש הבית והן לבריאות שלנו. פגישה ראשונה עם עכבר הבית או חולדת החוף ואף חולדה מצויה, תגרום למפלס החרדה לעלות מקצות אצבעותינו ועד קדקוד ראשנו בשילוב בחילה והלם, שננוס על נפשנו או שנישאר במקומנו מבלי שנעשה דבר חוץ מלפחד. במידה והתעשתנו והחלטנו להילחם בו עד הסוף ולהוציאו מהבית, נזמין מדביר שהמליצו לנו עליו אשר ייתן הסבר על ההדברה המיועדת לעכברים, המחיר והאחריות. 

עכברים ווירוס הכלבת

הידעתם שעכברים יכולים להעביר לחיות המחמד ולבני האדם את וירוס הכלבת? אכן כך וזאת מעצם היותם שייכים למשפחת היונקים ובעלי דם חם, כך שביכולתם להעביר מחלות קשות שאחת מהן היא כלבת. חיסון נגד כלבת ניתן הן לבעלי החיים והן לבני האדם במקרה של חשד בהידבקות במחלה, אך זה עדיין לא אומר, שניקח את הסיכון ונקיים חיים הרמוניים עם מכרסמים שהגיעו מבחוץ ושאינם חיות המחמד שלנו. 

מחפשים מדביר מקצועי ואמין בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם ביקור >>>

מכרסמים אלו ביכולתם להעביר לא רק מחלות אלא גם פרעושים מאחר והם נשאים של טפילים, כך שלא רק בעלי החיים שלנו יסבלו מנוכחותם של הפרעושים אלא גם בעליהם. כשמן כן הם, מכרסמים שתפקידם לכרסם ועל הדרך להזיק לתשתיות כמו חשמל, צנרת ואם מדובר בנזק ביתי אז כרסום הדלתות, הארונות וכד'. מדביר עכברים קריית שמונה יטפל בשורשה של בעיה זו עד לא יוותר עכבר אחד שירצה לעשות נזק בפעם הבאה.

חיפוש מחילה תחילה

זיהיתם עכבר בבית וקראתם למדביר עכברים? עשיתם נכון. מדביר העכברים העובד בעיר קריית שמונה רגע לפני ביצוע ההדברה, יחפש את המחילה ממנה מגיע העכבר שכן, לא תמיד מדובר בעכבר בודד אלא במשפחה שלמה שהחליטה להתנחל בצמוד למטבח ובנתה לה מחילה מעוצבת להפליא כדי לגור בדרך קבע במקום שהפך לביתם. מאחר וישנם שלושה סוגים של מכרסמים הנפוצים בביקורי בית, המדביר יצטרך תחילה לזהות שמדובר בעכבר הבית או בחולדת החוף או בחולדה מצויה, כדי להתאים את ההדברה בהתאם שכן , עכבר וחולדה שונים בגודלם. אורכו של עכבר נע בין 9 ס"מ לבין 12 ס"מ כולל הזנב הקצר שלו ואורכה של חולדה, יכול להגיע ל- 35 ס"מ כולל הזנב שלה. המדביר יפזר רעל או מלכודות בכמה חלקים בבית זאת לאחר שהוא הצליח לאתר את המחילות או הפתחים אשר משם מגיעים העכברים או מגיע העכבר בגפו. 

מלכודת עכברים הומנית

מדבירים מורשים משתמשים היום במלכודות עכברים הומניות שגורמות פחות סבל לעכבר או לחולדה כמו מלכודת הדבק, שמדביקה בחוזקה את רגליהם של העכברים ומותירה אותם למות ללא אפשרות תזוזה. מלכודת זו התחלפה במלכודת הקפיץ, זו שהורגת את העבר במקום או לחלופין, מלכודת עם דלת קפיצית שתפקידה ללכוד את העכבר בלבד מבלי להורגו. ניתן להניח את המלכודות באזורים הצמודים לקיר שכן העכבר אינו מטייל בחופשיות בבית, אלא בצמוד לקירות ומאחורי פריטים שמאפשרים לו להסתתר מהטרף או במקרה שלנו, מאלו המעוניינים בהיעלמותו הפתאומית ללא חזרה גנרלית אפילו לא אחת. 

הדברה – הדרך היעילה ביותר 

כל אחד מאיתנו יכול לחסוך בעלויות, לקנות מלכודת נגד עכברים ולהניח בבית עד שייתפס רגע אחרי שפגשנו אותו לראשונה חומק מעינינו. העכברים ידועים במנוסתם ובערמומיותם ותמיד מוצאים דרכי מילוט כמו בסרט המצויר " טום וג'רי " כאשר ג'רי הוא הדמות של העכבר, זו שחומקת ממזימותיו של טום החתול שתמיד נלהב להמציא מלכודות עכברים מיוחדות אך אף פעם לא מצליח לתפוס את מי שגורם לו לעיתים לצאת מדעתו. חברת הדברה קריית שמונה, מקצועית ובעלת ניסיון רב, תדע לטפל בבעיה במהירות ולהתאים את המלכודת לסוג המכרסם לא לפני שהיא תעשה בדק בית ותמצא את המקור להופעתם באמצע החיים.  מדבירים מורשים בקריית שמונה יהיו זמינים בכל עת ויעניקו טיפול הומני לכל סוגי המכרסמים בצורה היעילה, המהירה והטובה ביותר עם חומרי הדברה איכותיים וטובים תוך הדרכת יושבי הבית איך לנהוג, מה לעשות ואיך למנוע את כניסתם של עכברים בעתיד.

להדביר ולחיות

עכברים כיונקים ומכרסמים יכולים להיות נחמדים אם הם חיות מחמד, שאנו מטפחים ומגדלים או ליתר דיוק, ילדינו המעוניינים להרגיש קרוב למכרסם שכולם מפחדים ממנו וכך להתגבר על הפחד בעצמם. ידוע שעכברים זו חיה חכמה רק שהמחלות שהיא מביאה איתה, גורמים לנו לפחד לבוא איתם במגע שמא הם יעבירו לנו מחלות ואנו נעביר לבני משפחתנו וכן הלאה. 

הפתרון המועיל והבטוח הוא חברת הדברה קריית שמונה שתבצע את ההדברה ביעילות ותעצור את כניסת העכברים לביתנו בכל דרך אפשרית ובכך, תמנע פגישה בריאותית ופגיעה ברכוש ואף בתשתיות. מלכודות עכברים שניתן לרכוש באופן עצמאי הן פתרון זמני ולא פתרון לטווח הארוך, לכן חשוב להזמין מדביר מקצועי שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ויעניק הן לחיות המחמד בביתנו ולבעלי הבית, שקט נפשי ורגעים שלווים ויפים ללא הפתעות בדמות עכברים וחולדות. 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מונית בקרית שמונה >>>
דיאטנית בקריית שמונה >>>
שירות הסעות בקריית שמונה >>>
טכנאי גז מקצועי ואמין בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן