כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין צילום, צלם

בקריית שמונה

חתונה בר מצווה ברית אירוסין חינה או כל אירוע אחר ✔ אנחנו אתכם ביום הכי חשוב ומרגש שלכם ✔ לצלם לכם תמונות מושלמות מרגשות ונוגעות ✔ התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר מפתיעה והגשת תמונות מהירה במיוחד❗

אלבום החתונה שלכם – כל מה שחשוב לדעת

התחתנתם? מזל טוב! החתונה עצמה היא אירוע מדהים לכל זוג. חוויה מטורפת של חגיגת האהבה שלכם עם כל האנשים האהובים עליכם! כיף, צחוקים והתרגשות מטורפת ליוו אתכם לאורך האירוע הזה שהוא רק שלכם והנה הוא הגיע לסיימו. 

על מנת להבטיח שאלבום התמונות של החתונה שלכם יצא כמה שיותר איכותי ומקצועי חשוב להיעזר בצלם אירועים אשר מכיר את התחום ומגיע עם ניסיון וציוד מתאים. 

הכנו לכם פה את המדריך שיעזור לכם עם כל הדברים שכדאי לכם לדעת לקראת הכנתו של אלבום החתונה שלכם – האלבום שינציח לתמיד את האירוע המדהים הזה שחוויתם יחד.

אחרי החתונה, הזוג הצעיר בדרך כלל נשאר במצב רוח של התרוממות. משהו בחוויית החתונה והנישואין כל כך גדול ומשמעותי שהרגשות שלו מתעכבים להירגע ובמשך כמה ימים ואפילו שבועות מסוף האירוע, אתם עדיין חווים התרגשות מסוימת. זה בדיוק הזמן להתחיל לעבוד על אלבום החתונה!

מחפשים צלם אירועים באזור הצפון? צרו איתנו קשר ונתאם פגישה בהקדם >>>

לסיים עם זה מהר

בחירת התמונות לאלבום החתונה היא מטלה דיי מפרכת. זה כיף להסתכל אחורה ולבחור את התמונות היפות מהחתונה שלכם אבל כשמדובר בכמות של ארבעת אלפים תמונות שצולמו בכמה שעות, הכיף נגמר וכאב הראש מתחיל. לכן, כדאי לסיים עם המטלה המפרכת הזו כמה שיותר מהר ולא להגיע ליום הנישואין השלישי כשאמו של החתן שוב שואלת מתי היא תוכל לראות את התמונות מהחתונה. 

ככל שתיצרו את האלבום קרוב יותר למועד החתונה, הזיכרון מהאירוע יהיה רענן יותר, תוכלו לזכור באיזה רגעים התמונות צולמו ואולי סיפורי משנה יצופו סביב תמונות מסוימות. תוכלו להנות מהמטלה הזו ויותר מכך, תוכלו להנות מאלבום חתונה גמור כשהחתונה ואדי ההתרגשות ממנה עדיין אצלכם בגוף.

תעשו מזה אירוע!

מי לא צריך עוד סיבה לחגוג אחרי החתונה ולעשות הפקת אירוע נוסף? בגלל שהמשימה הזו יכולה להיות מפרכת ולכן גם להידחות כל פעם מחדש, אחת ההמלצות הטובות ביותר שלנו היא פשוטה – תעשו מזה אירוע! דברו על זה עם חברים וחברות קרובים והציעו להם להצטרף ולעזור לכם. תביאו יין ונשנושים, שימו מוזיקה קלילה ותתחילו לעבור על התמונות עם החברים! 

ערב בחירת התמונות לאלבום החתונה יכול לגרום לחוויה כולה להיות מהנה למדי. אתם תופתעו כמה סיפורים חברים שלכם יספרו סביב תמונות מסוימות שבכלל לא ידעתם שמתרחשים! ביום החתונה שלכם התרכזתם כמובן בעצמכם וכך גם רוב המוזמנים אבל מפעם לפעם, אנו מתנצלים לספר לכם את זה, אבל היו עוד דברים שקרו באירוע חוץ מהחתונה עצמה. בערב הזה תוכלו לשמוע מחברים שלכם איך היה להם, אילו דברים קרו בלי ששמתם לב, וכמה רגעים מאושרים קרו בחתונה שלכם כשאתם הייתם מרוכזים ברגע המאושר שלכם.

הפיכת בחירת התמונות לאירוע תהפוך את התהליך לכיפי, קליל ונעים גם לכם וגם לחבריכם שיזכו בייצוג באלבום בעקבות הערב הזה אולי!

זה קשה, אבל בחרו עד 200 תמונות

נכון, אתם מקבלים כמה אלפים(!) של תמונות מהאירוע שלכם אבל המשימה העיקרית והקשה מכולן היא לצמצם את התמונות ל-בערך מאתיים. כל זוג בוחר לעצמו אלבום תמונות מסוג אחר. יש כאלו שיצטרכו לצמצם את התמונות אפילו לפחות מכך אבל 200 תמונות בדרך כלל זה הנורמה. אם בחרתם ללכת איתנו ולהפוך את בחירת התמונות לערב כייפי עם חברים, תוכלו להיעזר בהם לצמצום התמונות ולקבל את חוות דעתם על תמונות שאתם לא בטוחים לגביהן.

הרבה תמונות שתקבלו מהצלם יראו את אותו רגע בדיוק עם כמה שינויים קטנים. נסו לצמצם את התמונות בשלבים כאשר אתם מצמצמים קודם את כל התמונות לפי רגעים ולאחר מכן לצמצם גם את הרגעים שאתם רוצים להראות באלבום. מה לעשות, אי אפשר להראות הכל.

כתבו לכם סיפור קטן

מה אתם רוצים להציג באלבום החתונה שלכם? ברור שאתם רוצים להדגיש את היום עצמו אבל באיזה צורה? האם אתם רוצים להציג את התמונות בסדר כרונולוגי לפי מה שהיה באירוע עצמו? אנו ממליצים לכם להיעזר בסדר הזמנים של האירוע אבל כן לערבב מעט את האירועים שאתם מציגים. יכול להיות שתמונה מקבלת הפנים תוכל לבוא בצורה מושלמת רגע לפני הריקוד של ההורים של הכלה. נסו להכניס בין לבין גם תמונות אווירה ויופי. בחרו תמונות שירמזו על התמונות שיגיעו בעמוד הבא. 

אתם יכולים גם לשלב קטעים משירים או משפטים קטנים כל כמה תמונות. נסו להיעזר בזה כדי להעביר את הסיפור של החתונה שלכם. זכרו, אלבום החתונה שלכם יכול להיות כל מה שתרצו, מצחיק, מרגש, משעשע ומלא באושר. 

נסו לשלב את תמונות החתונה מיום הצילומים שהיה לפני החתונה באלגנטיות בתוך האלבום. נסו להצמיד תמונות שדומות אחת לשנייה או כאלה שממש שונות אחת מהשנייה, ערכו את האלבום בכיף ונסו לשחק קצת עם התמונות ולהיות יצירתיים. 

התייעצו עם הצלם שלכם

צלם האירועים שלכם כנראה צילם יותר חתונות מכם, היעזרו בו! ברוב המקרים הצלם מצלם את החתונה שלכם וחושב בראשו על היגיון מסוים בכל תמונה. הוא מתאר בראשו איך הוא היה מציג את החתונה שלכם, ככה הוא יוצר את התמונות הכל כך טובות האלה. בקשו ממנו שישלח לכם את התמונות שהוא ממליץ לכם לצרף לאלבום. יש צלמים שגם יעשו את כל עבודת הבחירה בשבילכם, אם אתם לא רוצים להתעסק עם בניית האלבום. 

תוכנות עריכה

היום בשוק קיימות אינספור תוכנות עריכה שמיועדות ספציפית לעריכת אלבום חתונה. ערכו סקר שוק ובחרו את תוכנת העריכה שהכי מתאימה לצרכים שלכם. נסו לגשת לסקר השוק הזה עם רעיון כללי של אלבום החתונה שלכם, איך אתם מדמיינים אותו, איך אתם רוצים שהוא יראה ומה אתם רוצים שיהיה בו. נסו להישאר פתוחים לרעיונות חדשים, יכול להיות שתוכנות מסוימות יגרמו לכם לחשוב על רעיון שלא חשבתם עליו.

שימו לב שהרבה צלמים עובדים עם תוכנה מסוימת ואולי עדיף לכם לעבוד איתה גם. תוכלו לקבל כך את התמונות בצורה מסודרת יותר ויכול להיות שזה יקל עליכם ועדיף מאשר להעביר את התמונות מתוכנה לתוכנה.

ההחלטה הסופית היא שלכם!

לא משנה עם מי אתם מתייעצים, צלמים, חברים, משפחה, בסופו של דבר האלבום הזה נועד להנציח את האירוע המדהים שלכם ושלכם בלבד! רק לכם יש את הזכות הבלעדית לבחור מה בדיוק יהיה באלבום הזה, איזה תמונות יכנסו אליו ואלו ירדו בעריכה! תתייעצו עם מי שרק תרצו אבל אל תשכחו – אתם מחליטים!

אולי יעניין אותך גם:

קואצ'ר מאמן אישי מקצוען >>>
קוסמטיקאית מומלצת באזור צפון >>>
מורה לנהיגה סבלני באזור קריית שמונה >>>
התקנת מצלמות אבטחה בקריית שמונה והסביבה >>>

דילוג לתוכן