כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

צלם

בקריית שמונה

חתונה בר מצווה ברית אירוסין חינה או כל אירוע אחר ✔ אנחנו אתכם ביום הכי חשוב ומרגש שלכם ✔ לצלם לכם תמונות מושלמות מרגשות ונוגעות ✔ התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר מפתיעה והגשת תמונות מהירה במיוחד❗

אודות

בקריית שמונה

רגעים שלמים בתמונה אחת

כצלם מקצועי (ורגיש), כל עבודתי היא לתפוס רגעים משמעותיים. לתפוס עם עדשת המצלמה בדיוק את אותו המבט בעיניים שמראה על התרגשות. בדיוק את אותו קמט קטן בצידי הפה שמעיד כמה החיוך בתמונה כנה ובדיוק את אותה הזווית של הצוואר שמראה על נינוחות ושחרור. צלם מקצועי כמוני, לא רק מצלם אתכם, אני הופך את הרגע בו התמונה צולמה, לרגע של חיים.

אפשר לזכור

אלבומי התמונות מאירועים מציגים בפנינו את היכולת לזכור כל פעם מחדש את אותם רגעים של אושר. האפשרות הבלתי נתפסת לדפדף בין רגעי האירוע ולהיזכר מתי שרק נרצה באותן חוויות היא פשוט מדהימה. כשאנו מדפדפים באלבום תמונות שצולם באירוע מרגש, אנחנו ישר מרגישים את כל אותן רגשות שהרגשנו אז. חיוך עולה ומתפשט לנו על הפנים והחמימות בלב שמביאה איתה אהבה, מתפשטת ברחבי הגוף. אלבום התמונות עוזר לנו לחזור ממש אל אותם הרגעים שמוצגים בו.

יצירת אומנות דיגיטלית

תמונה היא לא ציור שנעשה במכחול וצבעי שמן. תמונה היא יצירת אומנות שבנויה ממספר פרמטרים שצלם מקצועי ורגיש יודע לקחת בחשבון כדי ליצור את התמונה הטובה ביותר. אני, "צלם אירועים בקריית שמונה" מקפיד על בחירת הרקע שיחמיא לתמונה ולאדם שמוצג בה, כמו כן הרי שאני משחק עם האור והצל כך שיציגו את האדם בצורה הרצויה, ועוד ועוד פרמטרים חשובים כגון: מאיזה זוויות לצלם, עם אילו עדשות לצלם וכו'. תאורה נכונה, מיקום מדויק וזוויות מחמיאות, הופכות תמונה פשוטה ליצירת אומנות שמעבירה מסר, מעבירה רגש ומעבירה יופי לכל מי שמסתכל ויוצרת תחושה של הפקת אירועים בלתי נשכחת.

חלק מהמשפחה

החוויה של לשבת עם הילדים והנכדים שלכם בסלון הבית ולעלעל בין אלבומי התמונות, מחברת, מקשרת ואוהבת. תנו לעצמכם את האפשרות לקבל את החוויה הזו ביום מן הימים עם צלם אירועים רגיש ומקצועי שיודע להעביר את הרגשות מאותו אירוע אל תוך התמונות. אני, "צלם אירועים בקריית שמונה", יודע לספר את הסיפור שלכם בצורה הטובה ביותר ולהציג אתכם בדיוק באור הנכון.

מאז ולתמיד

הדפדוף באלבום התמונות מזכיר לנו מה היה שם באירוע... דרך הסתכלות משותפת באלבום התמונות עולים עוד ועוד חוויות מאירועים שונים. אנחנו משווים זיכרונות כל אחד ממה שהוא חווה באותו הרגע בו צולמה התמונה. הרי לכל אדם יש את הזיכרון המיוחד שלו מכל אירוע ומכל חוויה, אבל התמונות והדפדוף המשותף בהן, גורמים לנו לחלוק את הזיכרונות האישיים שלנו אחד עם השני וליהנות מפרשנויות שונות ומזוויות שונות של אותה החוויה עצמה...

עריכה מקצועית

בהחלט יש חשיבות לאופן העריכה - כך שהתמונה לא תסתכם בכמה דמויות שמודפסות על דף אלא תהפוך להיות רגע אינסופי שנכנס לתוך מסגרת התמונה ותעביר רגשות בכל מי שצופה בה. תאורה נכונה, מיקום מדויק וזוויות מחמיאות, הופכות תמונה פשוטה ליצירת אומנות שמעבירה מסר, מעבירה רגש ומעבירה יופי לכל מי שמסתכל. כן, כשהמבט שלנו נופל על תמונה יפה, מיד עולה בנו חיוך...

אודות צלם בקריית שמונה

היום המצלמה נמצאת בכל כיס וכל נער עם טלפון חכם יכולים לצלם. התמונות הפכו זמינות כל כך וצילומים שטחיים הפכו לרגע נורמטיבי מהיום-יום שלנו. וזה נכון, המצלמות בטלפונים משתדרגות כל שנה. התמונות יוצאות באיכות טובה ואפשרויות העריכה בטלפון רק מתקדמות יותר עם הזמן אבל כולנו מסכימים על דבר אחד, תמונה שמצלם צלם מקצועי בעל ציוד איכותי ועין מנוסה, תמיד תהיה טובה יותר, תמיד תאיר אותנו באור חיובי יותר ותמיד תניב תוצאות טובות יותר מתמונה שצולמה על ידי כל אחד בטלפון הנייד.

מחפשים צלם אירועים מקצועי בקריית שמונה והסביבה? אל תחכו, צרו איתנו קשר עכשיו >>>

האהבה שלי לצילום החלה לפני שנים. היכולת להחזיק חפץ קטן ביד שהופך רגעים ברי חלוף למזכרות נצחיות פשוט הקסימה אותי. היכולת להאיר אדם בצורה הנאמנה לו ביותר רק בעזרת משחקים של אור וצל והצגתו בזווית מעט שונה, היכולת להעביר עולם רגשות שלם דרך תמונה דו מיימדית נראה לי כמו מלאכה מדהימה וקסומה.

תמונה לא חייבת להיות דבר סטטי. אפילו שהתמונה עצמה לא זזה, הרגשות שהיא מעבירה לא מפסיקים לנוע בחלל. החוכמה למסגר בתוך גבולות התמונה בדיוק את הרגע הזה, בדיוק את האנשים האלו ובדיוק בתפאורה שמדגישה אותו, היא לא עניין של מה בכך. לוקח שנים של ניסיון ועין מאוד רגישה יחד כדי להכניס את כל הגורמים המושלמים אל תוך תמונה מרהיבה אחת.

החמימות שתמונה מרגשת מעלה בנו, מביאה איתה חיבוק בלתי מוסבר. דרך הסתכלות על תמונה שצולמה באירוע שהיינו בו, אנחנו בין רגע חוזרים לאותו אירוע, לכיף שחווינו שם ולהתרגשות שהייתה בו.

התמונות לא הולכות לאיבוד עם ההתפתחות הטכנולוגית. נכון, לכולם יש מצלמה בכיס אבל אין ויכוח לגבי האיכות שצלם מקצועי מביא איתו לתמונות. גם אם אתם בוחרים באלבום דיגיטלי בלבד, תמונות שנעשו במקצועיות ועם ציוד איכותי, יהיו הרבה רמות מעל התמונות שלקח כל אחד עם הטלפון שלו. 

את האירועים שלכם אתם כנראה תזכרו לנצח אבל הזיכרון דועך עם השנים ובעיקר הרגש המלווה עם הזיכרון. יותר מזה, הילדים והנכדים שלכם לא זכו להיות בחתונה שלכם (ברוב המקרים…). אני, "צלם אירועים בקריית שמונה" מעניק ללקוחותיי אלבום תמונות מקצועי ואיכותי באמצעותו אפשר להכניס כל אדם לחגיגה שלכם מהעבר (כל אחד שידפדף בין תמונות האלבום, יוכל להרגיש את האירוע בעזרת הצילום האיכותי ולהיות ממש חלק מהמוזמנים – כן, לקפוץ לכמה דקות אל העבר שלכם ולחוות את הסיפורים שלכם דרך תמונות).

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על צלם בקריית שמונה

דילוג לתוכן