כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין צילום, צלם

בקריית שמונה

חתונה בר מצווה ברית אירוסין חינה או כל אירוע אחר ✔ אנחנו אתכם ביום הכי חשוב ומרגש שלכם ✔ לצלם לכם תמונות מושלמות מרגשות ונוגעות ✔ התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר מפתיעה והגשת תמונות מהירה במיוחד❗

צילומי זוגות לחתונה

צילומי הזוג הצעיר לקראת החתונה הפכו לחלק בלתי נפרד מהחתונות של היום. המנהג הגיע אלינו, כמו הרבה מנהגים אחרים שקשורים לחתונה, מארצות הברית, שם נהוג לעשות צילומי אירוסין של הזוג הצעיר. 

צילומי הזוגות לקראת החתונה מביאים איתם המון יתרונות במיוחד כאשר עושים את יום הצילום בעזרת צלם מקצועי וסבלני, יום צילומים שמוקדש כולו לזוג הצעיר, זו חוויה מהנה בפני עצמה. כן, הרבה זוגות נלחצים מהמעמד, שגם מזכיר להם על היום המרגש במיוחד שעוד רגע מגיע, אבל יום הצילומים לקראת החתונה הופך קצת ל"יום ניסיון" בשביל הכלה והחתן. 

הזוג נפגש עם בגדי החתונה, מאופרים ומוכנים פחות או יותר לרגע שברת הכוס. יום הצילומים הזה מלמד אתכם להרגיש בנוח עם הבגדים שלכם, עם האיפור והתסרוקת ובמיוחד אחד עם השנייה. ידוע שקיום יום צילומים שכזה גורם לתמונות יותר טובות ביום החתונה עצמו ואנחנו נסביר בהמשך בדיוק למה.

מחפשים צלם אירועים בקריית שמונה והסביבה? פנו אלינו ונחזור אלכם בהקדם האפשרי >>>

אימון 

יום הצילומים הזה מלא באנשי מקצוע. המאפרת ומעצבת השיער מראות לכלה בדיוק איך היא תיראה ביום חתונתה. הכלה והחתן זוכים לראות (לפעמים לראשונה) איך הלבוש שלהם מציג אותם יחד בתמונות. כל יום הצילומים כולו מהווה מאין דריסת רגל ראשונה ליום החתונה הגדול שיגיע.

הצלם מלמד את הזוג בעצם איך להצטלם. יום צילומים עם צלם מקצועי הוא לא עניין של מה בכך. רובנו לא חווים דבר כזה בשום רגע בחיים ונוכחותה של המצלמה מולנו יכולה מאוד להרתיע ולהלחיץ כל אדם. הדאגה של "איך אני נראה" מול המצלמה קיימת בכל אחד מאיתנו וביום שכולו מתרכז בזוג המלכותי, הלחץ אפילו גבוה יותר.

לכן יום הצילומים לפני החתונה מאמן את הזוג בצורה כל כך טובה להרגיש בנוח מול המצלמה. להיכנס לאווירה נינוחה ולזכור שהאירוע הזה עוסק בהם. השמחה עצמה עושה אותם יפים כל כך שאין זוג שיוצא לא טוב אל מול המצלמה ביום הצילומים. הצלם יודע להנחות את הזוג כך שהתמונות יצאו אפילו יותר מחמיאות והזוג לומד שאפשר לסמוך על הצלם ולשחרר ביום החתונה הגדול.

קחו את הזמן

יום הצילומים, אם הוא מתוכנן טוב, מאפשר הרבה זמן של ניסוי ותהיה. צלם טוב יגרום לכם להרגיש בנוח אל מול המצלמה ויצור אווירה כזו איתכם שתאפשר לכם להשתחרר מולו ולהיות הכי אוטנטיים שאפשר. בסופו של דבר צילום טוב הוא צילום שמעביר בעזרת הכנות שבו את הרגשות של החתן והכלה. קחו לכם מספיק זמן ליום הצילומים הזה כדי שלא תהיו בלחץ לכל אורכו. עדיף לסיים את יום הצילומים טיפה יותר מוקדם מאשר לצאת ממנו לא מרוצים.

סמכו על הצלם שלכם

כולנו מסתובבים עם מצלמה בכיס אבל לא כולנו צלמים. צלם יודע למסגר רגע חולף תוך שניה. אנחנו ממליצים לכם לסמוך על הצלם שבחרתם ולתת לו לקבוע לכם מה לעשות. נסו לשחרר ולהקשיב להוראות הצלם כשהוא מנסה לביים אתכם. כמו שאתם מעוניינים בתמונות הטובות ביותר, גם הוא!

המיקום המושלם, לא מה שחשבתם

בחירת המקום בו תעשו את יום הצילומים הזה ישפיע מן הסתם על התמונות שיצאו ממנו. במקום להחליט על מקום ספציפי, תחליטו על אווירה כללית שאתם רוצים להעביר בתמונות. תחליטו אם אתם רוצים להצטלם בטבע ירוק והררי או בים, באזור בנוי או בשטח ריק, אולי אפילו בחו"ל או בכדור פורח? נסו לבנות לכם ציפייה כללית מהיום הזה אבל אנו ממליצים, וזה חשוב מאוד, כן להתייעץ עם הצלם לגבי מיקום הצילומים. ספרו לו את האווירה שאתם מצפים לה ותנו לו להחליט על המיקום המדויק. צלם מקצועי יודע איזה מקומות יניבו את התמונות הטובות ביותר לאווירה שתיארתם. הוא יודע להתחשב בעונות השנה, באור ובצל שיהיו במקום ובמזג האוויר בכללותו בצורה כזו שהמיקום בו תקיימו את הצילומים, יחמיא לכם כמה שיותר.

צלמי חתונות מכירים בעזרת הניסיון שלהם אינספור לוקיישנים ומיקומים מדהימים שתוכלו לעשות בהם את התמונות שלכם, הקשיבו להם. אפילו אם יש לכם מקום ספציפי בראש, יכול להיות שהוא לא מתאים לצילומים בעונה מסוימת או שזוויות הצילום שניתן לעשות בו לא יחמיאו לכם.

תכנון טוב כמובן

הפקת אירועים צריכה לקחת בחשבון את כל הדברים. צלם איכותי יקח בחשבון לוקיישינים, תאורה, צבעים וכדומה על מנת לעשות את הצילומים שלו טובים יותר. 

כמו שכבר אמרנו, תכנון טוב ישפיע על כל היום המורכב הזה. ודאו שיש לכם את כל מה שאתם צריכים כדי שהתמונות יצאו בדיוק כמו שרציתם. תאמו עם ספקים כך שכל הציוד הנלווה ליום הצילומים כבר יהיה אצלכם עם התמונה הראשונה ותהיו בתקשורת טובה עם הצלם שלכם כדי שהיום הזה יעבור כמה שיותר חלק.

אם אתם משתפים חברים או משפחה בצילומים האלה, ודאו שהם מבינים את חשיבותה של הרצינות לאותו יום. זה לא יום כיף אבל זה לגמרי יכול להיות יום שכיף בו. הסבירו להם את תפקידם ותמנעו הערות מיותרות לצלם או לכם. החברים והמשפחה שלכם בודאי רוצים רק לטובתכם אבל בשביל תמונה טובה הבאתם צלם שיודע לביים אתכם ולהוציא מכם את המיטב, תנו לו.

לשחרר

התמונות הטובות ביותר מתרחשות ברגעים ששכחתם שמצלמים אתכם. נסו לשחרר ביום הצילומים הזה מכל הלחצים. תהנו מהאפשרות להיות יחד עם בן/בת הזוג שלכם כשאתם כל כך מטופחים ותעשו כיף. תסמכו על הצלם שבחרתם שידע לביים אתכם, הקשיבו לו ותשכחו לכמה רגעים מהחיים האמתיים.

רגעים קטנים של כיף, שטות או צחוק מתפרץ פתאום, יכולים להביא בסוף את התמונה הטובה ביותר מיום הצילומים, אז נסו לאפשר לאותם רגעים להגיע. קחו את היום הזה בקלילות ותשתטו קצת מול המצלמה, יש לכם יום שלם, לא נורא אם כמה תמונות לא יצאו טוב.

אתם בזה ביחד

את הדבר הכי חשוב שמרנו לסוף – עזרו אחת לשני להנות. אתם מכירים את בן/בת הזוג שלכם הכי טוב ויודעים איך לעזור להם להשתחרר ולכייף. תצחיקו אותם, תרגיעו אותם ותנו להם את ההרגשה שהכל בסדר. אין טעם להלחיץ אדם שגם ככה לחוץ. קחו את היום הזה כיום של כיף לזוגיות שלכם, יום של תמיכה ושל אהבה.

זהו, נשאר לכם רק לחייך!

אולי יעניין אותך גם:

קואצ'ר מאמן אישי מקצוען >>>
קוסמטיקאית מומלצת באזור צפון >>>
מורה לנהיגה סבלני באזור קריית שמונה >>>
התקנת מצלמות אבטחה בקריית שמונה והסביבה >>>

דילוג לתוכן