כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

בית ספר לנהיגה

בקריית שמונה

לימודי נהיגה בקרית שמונה: שירותים נפוצים

לימודי נהיגה בקריית שמונה לא רק מלמד אתכם את הכישורים הנדרשים כדי לנהוג בצורה טובה וזהירה בכבישי הארץ, אנחנו גם נעזור לכם לבנות את הביטחון הדרוש לנהיגה בטוחה, נתרגל איתכם את חוקי הנהיגה ואת יחסי הכוחות בכביש ונאפשר לכם לרכוש עוד מספר מיומנויות שיהפכו את הנהיגה שלכם לא רק לבטוח היותר אלא גם לאיכותית יותר.

בעזרת לימודי הנהיגה עם מורה נהיגה בקריית שמונה, תוכלו לגשת עם הרישיון החדש שלכם אל הרכב במהירות ולהתחיל לנהוג בכבישי הארץ בביטחון ובאיכות טובה במיוחד. תוכלו לנצל את כישורי הנהיגה שתלמדו אצלנו ולנהוג שנים על כבישי ארץ ישראל בהנאה ונוחות.

מה לומדים עם מורה נהיגה בקריית שמונה?

  • למידה והכנה למבחן תיאוריה
  • רישיון נהיגה על רכב פרטי –ידני
  • רישיון נהיגה על רכב פרטי – אוטומט
  • רישיון נהיגה על רכב משא קל (עד 12 טון)
  • רישיון נהיגה על אופנועים
  • רישיון נהיגה על קטנועים
  • רישיון נהיגה על טרקטורונים
  • רישיון נהיגה על טרקטור
  • רישיון נהיגה על מלגזות

 

בכל תחומי הלימוד שלנו תזכו בלימודי נהיגה עם מורים איכותיים וזמינות גבוהה כדי שתוכלו להוציא רישיון במהירות האפשרית. אצלנו תלמדו לנהוג במהירות אבל בעיקר באחריות. הנהיגה על הכבישים הישראליים היא לא משימה פשוטה וחשוב לבחור בית ספר לנהיגה איכותי שילמד אתכם לנהוג בצורה הטובה ביותר וביעילות שיא.

מחפשים מורה נהיגה מקצוען? היכנסו עכשיו לאתר וצרו איתנו קשר >>> 

חניה ברוורס

נכון, רוב הזמן ברכב (במיוחד בכזה עם גיר אוטומטי) אנחנו נמצאים על הילוך לנסיעה קדימה והילוך על רוורס יגרום לנו להרגיש כאילו הרכב עתיד להיכנס למוסך בקרוב. בגלל זה גם הרבה פעמים אנו נתקלים בנהגים שנמנעים מחניה ברוורס או מההילוך הכל כך חשוב הזה באופן כללי. הם כנראה פשוט לא תרגלו מספיק נסיעה ברוורס במהלך שיעורי הנהיגה שלהם וכשהם יוצאים לנהיגה בכבישים, הם חסרי ביטחון לגבי יכולות הרוורס שלהם או שהם לא למדו את עקרונות הרוורס באיכות מספקת.

בבית הספר לנהיגה נלמד אתכם לחנות ברוורס ולצאת ברוורס מחניות. אנחנו נתקלים הרבה בזמן האחרון בתופעה הזו של נהגים שאין להם ביטחון בנהיגה ברברס ושמנו לנו כמטרה להתמודד עם התופעה הזו. אנחנו ניבנה ונחזק לכם את הביטחון לחנות ברוורס בכל מקום חניה בצורה נוחה ובטוחה ובלי בעיה. אחרי השיעורים בבית הספר לנהיגה שלנו, לא תפחדו מהרוורס – אחד המהלכים החשובים של האוטו שלנו אלא תלמדו להעריך אותו ואת עצמכם ולכבד את יכולות הרוורס החדשות שלכם.

חניה ברוורס במקביל למדרכה

אנחנו נלמד אתכם כמובן גם לחנות במקביל למדרכה – עוד פעולה שהרבה מפחדים ממנה, אך יש בחניה במקביל למדרכה חוקיות מסוימת שברגע שלומדים אותה, הפחד מהחניה במקביל למדרכה נעלם. המורים לנהיגה אצלנו בבית הספר לנהיגה, בקלות יצליחו ללמוד אתכם לחנות במקביל למדרכה במהירות וביעילות. 

החניה במקביל למדרכה היא החניה הנפוצה ביותר בערים וחשוב מאוד לדעת להחנות כך את הרכב בישראל. המפתח לכך הוא קודם כל ביטחון ואנחנו בבית הספר לנהיגה – נבנה לכם את הביטחון כמו גם נראה לכם מגוון שיטות לחנות את הרכב ברוורס שהופכות את הפעולה הזו לקלה ופשוטה.

אורות האיתות, שימוש בצופר ועקיפה בטוחה

שימוש באורות האיתות יבוא לכם טבעי כשתלמדו אצלנו בבית הספר לנהיגה וכן גם שימוש בצופר במקרים מיוחדים בלבד. אם אתם גרים בעיר סואנת אתם בטח יודעים כמה זה מפריע לשמוע קולות צופרים באמצע היום. אנחנו בבית הספר לנהיגה מאמינים שהצופר מטרתו מאוד ספציפית ויש להשתמש בו במקרים מיוחדים בלבד. בית הספר לנהיגה יאפשר לכם ללמוד לבצע עקיפות בזהירות, וגם להשתלב אל תוך תנועה סואנת בנתיבי השתלבות או ביציאה מצמתים. כל הדברים האלה נחוצים כדי שאתם, כנהגים צעירים, תוכלו להגיע בבטחה לכל יעד בכל עת. 

נורות, לוח שעונים ומערכות חשמל חייבות להיות במצב תקין לחלוטין, בבית ספר לנהיגה יסבירו את החשיבות של תקינות מערכת חשמל, יסבירו מתי יש לגשת לחשמלאי רכב לטיפול ומתי ניתן להמשך בנסיעה למרות שיש נורה דולקת.

נהיגה חסכונית בדלק

חיסכון בדלק תמיד היה חשוב אך בשנים האחרונות שיטות נהיגה חסכוניות בדלק הפכו לחשובות אף יותר. עם עליית מחירי הדלק, אנחנו בבית הספר לנהיגה, התחלנו להטמיע לימודי נהיגה חסכונית בדלק כדי לא להוסיף הוצאות מיותרות לאחזקה הגם ככה לא זולה של האוטו שלכם. המורים שלנו ילמדו אתכם כיצד
אפשר לחסוך בהוצאות על דלק תוך כדי הנסיעה כמו למשל שימוש בהילוכים נמוכים לעמידה בפקקים, האצה מתונה ברמזורים וכיכרות ונהיגה יציבה.
 

חלוקת קשב בכביש

חלוקת הקשב היא מיומנות שלוקח זמן להחזיק בה. בלימודי הנהיגה אצלנו, נתרגל אתכם גם בחלוקת קשב כדי שהאזנה לרדיו או דיבור של אחד מהנוסעים ברכב לא יסית את תשומת לבכם מהעיקר – הכביש. כאשר אנחנו נוהגים ברכב עם עוד אנשים, מצטרפים לנסיעה עוד הסחות דעת, רעשים מחוץ לכביש מערכת מולטימדיה דלוקה ועוד. חשוב לדעת להתרכז בכביש גם כאשר אנו מנהלים שיחה וחשוב גם לדעת לבקש מיושבי הרכב להוריד טונים או להמתין עם השיחה במידה ואתם עוד לא מיומנים בחלוקת קשב.

הסתכלות במראות

אנחנו נלמד אתכם לשלב את ההסתכלות במראות ולהכניס את הפעולה הזו לסל ההרגלים שלכם בנהיגה. שלא כמו בהליכה, בעת נהיגה אנחנו לא יכולים להסתובב אחורה עם כל הראש, זה עלול להוביל אותנו הישר לתאונת דרכים והזמנת גרר לחילוץ ולכן מראות הרכב מאפשרות לנו להסתכל לאחור. חשוב ללמוד לשלב את ההסתכלות במראות עם הנהיגה כך שכנהגים צעירים כבר מהרגעים הראשונים על הכביש, תהיו בטוחים שאתם בשליטה מלאה על מה שמתרחש סביבכם ושאתם ערים לכל התנאים בכביש, גם מצדדיכם וגם מאחוריכם כי על הכביש, לא משחקים מחבואים.

כדי לנהוג כמו שצריך, בצורה היעילה והבטוחה ביותר, תלמדו אצלנו בבית הספר לנהיגה בקריית שמונה לשלב את כל המיומנויות הנדרשות לנהיגה בהרמוניה ובמהירות. כך תוכלו לצאת אל עולם הנהיגה והכבישים עם ארגז הכלים המלא ביותר ועם ההרגשה הנוחה ביותר על כיסא הנהג.

נהיגה בכבישי ישראל מחייבת אתכם להיות זהירים ועם זאת אסרטיביים. נהג טוב הוא נהג שיודע בדיוק מה לשלוף מארגז הכלים ומתי לעשות כך. עם מורים הנהיגה האיכותיים שלנו בבית הספר לנהיגה בקריית שמונה תוכלו להוציא את רישיון הנהיגה שלכם במהירות וגם להיות בטוחים בנהיגה שלכם וביכולות החדשות שלכם.

בעזרת לימודי הנהיגה אצלנו, תוכלו לצאת אל דרככם החדשה עם רישיון הנהיגה במהירות ולהיות בטוחים שאתם נוהגים בזהירות ובביטחון על הכביש!

 

 
 
 
דילוג לתוכן