כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

דודי שמש

בקריית שמונה

שירותים עיקריים מתקיני דודי שמש

אם נכנסתם הביתה בסוף יום עבודה שמשי ונעים, זרקתם את הבגדים המלוכלכים לכביסה ונכנסתם למקלחת, זרם המים מתחיל, תמיד הם קצת קרים בהתחלה אז אתם מחכים, כל כמה רגעים בודקים שוב אם בטוח להכניס את גופכם תחת זרם המים אבל אין שינוי? כנראה שיש בדוד השמש שלכם תקלה! פנו כמה שיותר מהר לטכנאי דודי שמש שיגיע אליכם לתקן את כל תקלה במהירות ובמקצועיות במחירים נוחים!

היתרון הכי משמעותי בדוד שמש הוא שהשימוש של הדוד באנרגיה סולארית לחימום המים והמנגנון הטכנולוגי שמקיים את כל זה, קורים כל הזמן באופן טבעי וללא כל התערבות מצידכם. אתם לא צריכים ללחוץ על שום כפתור כדי שיהיה לכם מים חמים כשיש לכם דוד שמש. הפעולה היחידה אליה אתם נדרשים, היא לפתוח את הברז ולתת למים לחמם את קצות האצבעות שלכם.

  • החלפת פלאנג'
  • תיקון נזילות
  • שטיפת אבנית בקולטי שמש
  • החלפת קולטי השמש
  • ניקוי כללי לדוד
  • התקנת שעון שבת או טיימר לדוד שמש
  • התקנת מאיץ חום
  • התקנת דוד חשמלי על גג רעפים
  • התקנת דוד חשמלי על גג שטוח
  • החלפת דוד חשמל בדוד שמש
  • החלפת גוף חימום 
  • ניקוי ותיקון סתימות בקולטי השמש
  • החלפת תרמוסטט

מגוון שירותי תיקונים והתקנות אצל דודי שמש קריית שמונה!

זמינות ויעילות

מים חמים בכל ברזי הבית הם לא פריבילגיה. אנו מאמינים שלכל אדם במדינת ישראל צריכה להיות גישה למים חמים בביתו בכל רגע ועם כמה שפחות תקלות. לכן, במקרים של תקלה בדוד השמש שלכם, אנו דואגים להגיע במהירות המרבית ולתקן את התקלה בדוד כדי שתוכלו להנות ממים חמים בביתכם במהרה. מתקין דודי שמש שנשלח אליכם, תמיד יהיה אמין, מקצועי ואדיב עם שנות ניסיון רבות במקצוע והוא יוכל לפתור לכם כל תקלה ביעילות כזו שגם תחסוך לכם בזמן ובעיקר  תחסוך לכם בכסף!

מחפשים מתקן דודי שמש מקצועי בקריית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לתיאום ביקור >>> 

מתקיני דוד שמש 

אם אין לכם דוד שמש, עדיף מאוחר מאשר אף פעם! מתקיני דוד שמש מגיעים אליכם כמה שיותר מהר ומבצעים את כל ההתקנה במקצועיות רבה ובמהירות כדי שתוכלו להנות ממים חמים בזמן הקצר ביותר ולמשך שנים! המתקינים שלנו מקצועיים במיוחד, במידה ויש לכם דוד ישן, אנו נדאג להוריד ולקח את הדוד הישן לגריטה!

במידה ואתם בונים בית חדש, אין צורך להרחיב יותר מדי על כל היתרונות של דוד שמש לעומת דוד חשמל אבל נעשה את זה בכל זאת. הנוחות שגישה למים חמים כמעט בכל רגע ללא כל עלות מדברת בפני עצמה. במדינת ישראל הומצא דוד השמש כמו שאנו מכירים אותו היום וזה כמובן מעיד על ההתאמה של האקלים במדינה אל הטכנולוגיה שמאחורי הפלא הזה ולכן, דוד שמש הוא הפתרון הטוב ביותר כיום למים חמים בביתכם ואנו מגיעים לבצע את ההתקנה בכל מקום בקריית שמונה ובסביבה במהירות, במקצועיות ועם אחריות של שנים!

התקנת של דוד שמש על גג רעפים שונה מהתקנה על גג שטוח ולכן כדי לתת לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר, נבין יחד איתכם במה בדיוק ההתקנה כרוכה, כמה זמן היא תיקח וכמה סיכון מתקיני דוד שמש לוקחים על עצמם. מחיר ההתקנה כמובן כולל גם את הורדתו ופינויו של הדוד הקיים, העלאת הדוד החדש על הגג וכן מגוון פרטים נוספים שישלחו לכם עם הצעת מחיר כך שתדעו בדיוק מה אתם מקבלים מאיתנו במועד ההתקנה.

תהליך התיקון

דודי שמש מחזיקים למשך שנים באיכות מאוד גבוהה אבל כמו כל מוצר, גם עתידם של דודי השמש להתבלות עם הזמן. אם אתם מתחילים להרגיש שלוקח לדוד שלכם יותר זמן מהרגיל להתחמם, יכול להיות שניקוי אבנית מחלקים שונים בדוד השמש שלכם יכול לפתור את הבעיה ויכלו להיות שחלק ממרכיביי דוד השמש דרושים לתיקון. אנחנו נגיע אליכם במהרה במועד שנוח לכם ונתקן את התקלה באמינות, במקצועיות ובמחירים נוחים כדי שתוכלו לחזור ולהנות מהשימוש בדוד השמש שלכם בקריית שמונה בנחת.

אם אתם רואים שהמים לא חמים למרות שהיה יום שמשי או שהדלקתם את הבויילר וגם אחרי זמן רב, המים לא מתחממים, אנו נגיע אליכם ונתקן כל תקלה, נחליף כל חלק וכן, לפעמים גם נמליץ לכם להחליף ולהשתדרג בדוד שמש חדש ואיכותי. נעשה כל שביכולתנו להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורכם שגם יהיה במחיר נוח וגם יחזיק לכמה שיותר זמן ללא תקלות חוזרות!

שירות ללא תחרות

הטכנאים שלנו נותנים לכם את השירות הטוב ביותר! אנו מתקינים רק דודי שמש שאושרו על ידי תו התקן הנדרש וכך גם קולטי השמש! הטכנאים שלנו הם מקצועיים במיוחד ועובדים בצורה יעילה ובטיחותית שגם חוסכת לכם בזמן התקנה קצר יחסית. איתנו – אתם מקבלים דוד שמים אמין ועמיד, שממשיך איתכם למשך שנים ונותן לכם גישה למים חמים בנוחות בכל רגע. 

האחריות שלנו מאפשרת לכם בשנים הראשונות ממועד ההתקנה להנות מתיקונים ללא עלות ובעיקר האחריות שלנו נותנת לכם את הנחת ואת המקום הזמין והאמין לפנות אליו במקרים של תקלות. פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ממתקיני דוד שמש ותוכלו להנות ממים חמים במהירות ובמחירים נוחים במיוחד!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

מטבחים בקריית שמונה >>>
חומרי בניין בקריית שמונה >>>
הפקת אירועים בקריית שמונה >>>
עבודת אלומיניום בקריית שמונה >>>

 

דילוג לתוכן