כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חוגים וסדנאות

בקריית שמונה

החוגים והסדנאות המעניינים המרתקים והמעשירים ביותר בקריית שמונה – באחריות❗ כל החוגים – כל הסדנאות – חוגים וסדנאות למבוגריםולגיל השלישי. התקשרו עכשיו – הנאה מובטחת❗

חוגים וסדנאות בקרית שמונה – אזורי עבודה עיקריים

מחפשים חוג קרמיקה לילדים בקרית שמונה? סדנת בישול משפחתי בקרית שמונה? סדנת שוקולד לילדים בקריית שמונה? אולי אתם מחפשים חוג יצירה למבוגרים בקרית שמונה? או סדנת בישול זוגית בקרית שמונה והסביבה?

חוגים וסדנאות בקרית שמונה מביאים לכם מבחר רחב של סדנאות וחוגים בקרית שמונה והסביבה! חוגים לילדים בקרית שמונה מעניקים לכם ולילדכם מגוון רחב של איכויות חשובות ועם חוגים וסדנאות בקרית שמונה אתם מקבלים הרבה יותר מתחביב!

שאלות על החוגים וסדנאות שלנו? צרו קשר לכל שאלה!

מי צריך סדנאות קריית שמונה ?

סדנאות קרמיקה לילדים ומבוגרים בקרית שמונה, סדנאות יצירה בקריית שמונה וסדנאות בישול אסייתי בקריית שמונה כמו גם סדנת בישול איטלקי בקריית שמונה והסביבה ועוד מגוון רחב של חוגים וסדנאות שמעשירים את החיים שלכם בתוכן מוסף ובכישרונות איכותיים במיוחד שלא ידעתם שיש לכם, במחירים חד פעמיים!

חוגים וסדנאות בקרית שמונה מציעים לכם מגוון רחב של תחומי עניין בהם תוכלו להעמיק במסגרות האיכותיות שלנו שמציגות בפניכם את החוגים והסדנאות המהנים באזור במחירים נוחים לכל כיס גם למבוגרים וגם לילדים!

סדנאות בקיבוץ גדות

קיבוץ גדות הוקם עם סיום מלחמת העצמאות ואוכלס בעיקר על ידי אנשי גרעיני נחל ופליטי שואה. חברי קיבוץ גדות נהנים במיוחד מחוג קרמיקה למבוגרים בקריית שמונה שמלמד אותם יכולות חדשות וייחודיות.

סדנאות בקיבוץ גונן

קיבוץ גונן משקיף על נופים עוצרי נשימה של אצבע הגליל ומוקף במעיינות, מסלולי הליכה, פינות טבע, שבילים טבעיים ועוד. חברי קיבוץ גונן נהנים מחוג בישול בקריית שמונה בו הם מגלים טעמים שהם לא הכירו ומתאהבים מחדש.

סדנאות בקיבוץ סאסא

קיבוץ סאסא, אשר קיים משנת 1949 והוקם בעיקר על ידי תנועת השומר הצעיר. חברי קיבוץ סאסא רושמים את ילדיהם לחוגים בקריית שמונה כי הם יודעים שילדיהם מקבלים ערך מוסף איכותי במיוחד ומשחיזים כישרונות נסתרים.

סדנאות בקיבוץ משגב עם

קיבוץ משגב עם נוסד כבר בשנת 1945 וממוקם מול הר החרמון מעל כפר גלעדי. סדנת בישול זוגית בקרית שמונה מאפשרת גם לתושבי קיבוץ משגב עם להנות מחוויה זוגית חד פעמית במחירים נוחים במיוחד.

סדנאות בקיבוץ ברעם

קיבוץ ברעם, שנוסד ב- 1949, קיבץ אשר הצליח לשמור על אופיו שנים רבות ורק לאחרונה ניתן לראות את השינוי בו והמעבר למודרניזציה. חברי קיבוץ ברעם מגיעים לסדנאות וחוגים בקריית שמונה בכל שבוע מחדש.

סדנאות בקיבוץ דפנה

קיבוץ דפנה, אשר ממוקם בקצה הכי צפוני של עמק החולה ונמצא במרחק של כמה דקות מהכניסה לגולן. חברי קיבוץ דפנה נהנים מחוג יצירה למבוגרים בקרית שמונה ורושמים אף את ילדיהם לחוג יצירה לילדים בקריית שמונה.

סדנאות בקיבוץ איילת השחר

קיבוץ איילת השחר הנמצא בצפון הארץ בעמק החולה, כאשר מסתכלים למזרח יכולים ליהנות מנוף הררי של רמת הגולן. חברי קיבוץ איילת השחר נהנים גם הם בחוג קרמיקה בקריית שמונה וחלקם אף מגיעים לסדנת בישול איטלקי בקרית שמונה.

סדנאות בקיבוץ מנרה

קיבוץ מנרה אשר נמצא ברכס רמים בהרי נפתלי וצמוד מאוד לגבול עם לבנון ושדותיו החקלאיים של קיבוץ מנרה קרובים לשדות של החקלאים הלבנונים המקומיים. חברי קיבוץ מנרה ממליצים על חוגים וסדנאות בקריית שמונה.

סדנאות בקיבוץ כפר בלום

קיבוץ כפר בלום, השוכן בצפון עמק החולה למרגלות הירדן פותח את שעריו למתעניינים. סדנאות לילדים בקרית שמונה מציעים גם לילדיהם של תושבי כפר בלום להנות ממגוון רחב של סדנאות וחוגים בקרית שמונה.

סדנאות בקיבוץ מלכיה

בקיבוץ מלכיה, אשר ממוקם על הר בגובה של כ- 700 מטר. הקיבוץ גובל עם שדותיהם של כפרים לבנוניים וחקלאים מקומיים. חברי קיבוץ מלכיה מגיעים לסדנאות למבוגרים בקרית שמונה שמציעים חווייה ייחודית ומהנה.

סדנאות בקיבוץ כפר גלעדי

קיבוץ כפר גלעדי הוקם בשנת 1916 ופותח בעיקר על ערכי ארגון "השומר". דנת בישול איטלקי בקריית שמונה מציעה גם לחברי קיבוץ כפר גלעדי להגיע ולהנות מחוויה מלמד וייחודית במחירים נמוכים במיוחד.

סדנאות בקיבוץ עמיעד

קיבוץ עמיעד, הממוקם בחלק הדרומי של הגליל העליון ונוסד בשנת 1946. חוגים בקריית שמונה מציעים לתושבי קיבוץ עמיעד חבילת חוגים מעשירה שמכילה בתוכה חוגים ממגוון תחומים במחירים נוחים לכל כיס.

סדנאות בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים, נמצא באמצע הגליל העליון. הקיבוץ הוקם עם קום המדינה בשנת 1948 בעיקר על ידי עולים מטורקיה. סדנאות בקרית שמונה עורכים סדנאות יצירה למבוגרים ומזמינים גם את חברי קיבוץ הגושרים הפסטורלי.

מחפשים סדנאות בקרית שמונה והסביבה?

באתר קול קריית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של סדנאות וחוגים בקריית שמונה לכל הגילאים ויותר מכך, מגוון רחב של אנשי מקצוע מומלצים שנותנים לכם שירות מקצועי ואיכותי במחירים טובים ובמהירות.

דילוג לתוכן