כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חלקי חילוף לרכב

בקריית שמונה

כל חלקי החילוף לרכב בקריית שמונה❗ כל הרכבים❗❗ כל הדגמים❗ כל השנים❗ במחירים הטובים בארץ 💯 התקשרו עכשיו לקבל מחיר מצוין❗ כן יש לנו את החלק גם לרכב שלכם❗

אודות

בקריית שמונה

אמינות

בשוק הרחב והמגוון של חלקי חילוף לרכבים בקרית שמונה חשוב שהדברים יתבססו על אמינות. וכשאנחנו בחנות חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה מדברים על אמינות אנחנו מדברים על מלאי חלקים שנבדק היטב וללא שום "עיגולי פינות". כן, לעולם לא נקנה חלקי חילוף מרכבים גנובים ובוודאי שלא נקנה מ"ספקים" לא רשמיים. חלקי החילוף לרכב אצלנו הם אך ורק חלקים וחלפים של יצרנים מורשים ורשמיים אשר עומדים בכל תקנות החוק המחמירות.

ידע זה כוח

אנחנו בחנות חלקי חילוף לרכב בקרית שמונה, שמנו לנו למטרה להעביר את הידע שלנו (זה שנצבר בכל אותן השנים) אל קהל לקוחותינו. כן, כמו בכל תחום אחר הרי שידע יכול להוות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. כשקונים חלקי חילוף לרכב חשוב קודם כל  לדעת מה קונים (מה תפקיד החלק או הרכיב הספציפי , מהי האיכות היחסית של אותו החלק מול חלקים של יצרנים אחרים וכו' וכו'). בין אם מדובר במערכות מולטימדיה לרכב או חלפים לרכב. יש לנו את הידע לתקן, לטפל ולתת שירות!

בטיחות

הרכב שלנו חייב להיות בטוח לנהיגה, זה ברור הרי ואין בכלל ספק בכך! הרבה אנשים היום משפצים רכבים בעצמם ומתקינים חלקי חילוף ברכב שלהם בלי ללכת למוסך ובלי לבדוק שהחלק שהם מתקינים ברכב מותקן כפי שצריך. כדי לא לסכן את החיים של בעל הרכב ושל נהגים אחרים שעל הכביש, הרי שכל רכישה של חלק מחנות חלקי חילוף (בין אם זהו חלק חדש או חלק משומש) מחייבת את התקנתו אך ורק במוסך מקצועי בקרית שמונה – מקום מסודר שיש בו אנשי מקצוע בעלי הסמכה מקצועית אשר מבצעים זאת! שלא נדבר על העלות לגרר כשמשהו משתבש!

מחשבה ירוקה

כאשר אנחנו משתמשים בחלקי חילוף משומשים או משופצים לרכב, אנחנו למעשה תורמים לסביבה. כן, אנחנו בחנות שלנו (חלקי חילוף לרכב קרית שמונה) דוגלים בגישה של שמירה על כדור הארץ - אנחנו "פריקים" של איכות הסביבה. מכיוון שנהיגה ברכב היא לא מעשה אקולוגי, אנחנו משתדלים לתרום את חלקנו כגורם מאזן: חלקי החילוף המשומשים או המשופצים לרכב, מונעים ייצור נוסף של חלקי חילוף במפעלי הרכב המזהמים וגם חוסכים גידול "מלאי" במזבלות שמכילות חלקי חילוף ראויים לשימוש רק בגלל שהרכב ירד מהכביש. היום יש שימוש ער בחלפים לרכבים המגיעים מסוחרים, מגרש רכב ואפילו חברות רכב מוכרות.

מקצוענות

אנחנו בחנות חלקי חילוף לרכב קריית שמונה מעסיקים אצלנו אנשי שירות שמגיעים כולם מעולם הרכב. כל יועץ שירות מבין לעומק את הנושא עליו הוא מדבר ועליו הוא נדרש לייעץ. כן, אותם יועצי שירות שנמצאים במגע עם הלקוחות מצד אחד ועם ספקי חלפים משומשים או יבואנים שונים, הם אלו שמסבירים לכם באופן מפורט מהו תפקידו של כל חלק ומהן האלטרנטיבות שיש בפניכם בכל מקרה בו יש צורך בחלק מסויים או בכל סיטואציה בה הרכב "עושה בעיות".

הפצה

יש לנו לקוחות נאמנים מאיזור הצפון (קריית שמונה כמובן וכל יישובי איזור אצבע הגליל) אך, יש לנו גם הרבה מאוד לקוחות שאינם נמצאים כלל באיזור שלנו ... כן, היום אין משמעות לעניין הזה – אנחנו שולחים מוצרים לכל מקום בארץ (חלקים מקוריים, חלקים תחליפיים, חלפים משומשים או חלקים מחודשים וכו'). שירות המשלוחים שלנו מאפשר לקבל מוצרים במחירים מצויינים ואטרקטיביים ביותר, כל זאת תוך 24 עד 48 שעות מרגע ההזמנה.

אודות חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה

 

כחנות של חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה, שמנו לעצמנו מטרה ברורה: אנחנו הולכים תמיד בכיוון לפיו הלקוח הוא הסיפור המרכזי.

כן, מצד אחד אנחנו דואגים לעשות את שלנו בכל הקשור לאחזקת מלאי מגוון (מקיף ומלא עד כמה שניתן), אך בו זמנית אנחנו לא שוכחים שבסופו של דבר כל עסק הוא עסק בעל זכות קיום, רק כאשר יש לו לקוחות נאמנים שחוזרים כל פעם לרכישה נוספת.

בשל עובדה זו אנחנו מקפידים מאוד על: מתן הסברים נרחבים ללקוחות במעמד הקנייה, על הנגשה ברורה של מוצרים באתר האינטרנט הפעיל שלנו וכמובן שעל שירות משלוחים מהיר ויעיל – כזה שמגיע לכל רחבי הארץ.

מחפשים חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה? פנו אלינו היום ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה שאי אפשר לסרב לה >>>

כמו כן, אנחנו גם נמצאים בקשרים עסקיים הדוקים עם בתי עסק רלוונטיים: מגרשי פירוק מצד אחד וגם עם מוסכים מורשים (מומלצים) מצד שני. בכל הקשור למגרשי הפירוק – אנחנו מקבלים מהם עדיפות וראשוניות בכל פעם שיש לנו הזמנה מלקוח לחלק מסויים של דגם ספציפי (כן, לעיתים יש חלקים שאין להם הרבה היצע בשוק של החלפים המשומשים – לכן קדימות ועדיפות זה עניין משמעותי ביותר). בכל הקשור למוסכים מומלצים, הרי שכל פעם שלקוח שלנו קונה אצלנו חלק כלשהו יש צורך לפרק את החלק הקיים ולהתקין את החדש (וזה כמובן עבודה מקצועית שדורשת מוסך). בעניין זה, הרי שאנחנו מפנים את הלקוחות שלנו למוסכים אמינים וטובים שיודעים שמדובר בלקוחות שלנו (כך שעלויות ההתקנה והיחס הכללי הם בהתאם… וכן, יש לזה חשיבות אדירה).

זקוקים לבולמי זעזועים? צריכים שמן סינטטי מלא? מחפשים צלחות בלם או חיישן חמצן למנוע? ובכן, תמיד יש לכם למי לפנות! אנחנו לגמרי אוהבים את תחום הרכב ואנחנו גם אוהבים את הקשר הישיר עם הלקוחות שלנו – אתם בהחלט מוזמנים אלינו בכל עת!

במקרים רבים קיימים ביטוחים והסדרים הניתנים למימוש, יש לבדוק מול סוכן ביטוח מהתחום הכיר את ההסדרים וסעיפי הביטוח.

לאחר הטיפול אנו מחזירים את הרכב במצב תקין לחלוטין ללא תקלות או בעיות, כמו כן, אנו נחזיר את הרכב נקי בכל האזורים שאנו עבדנו אך אנו יודעים שיש אנשים רבים שיעדיפו להכניס את הרכב למכון שטיפת רכב לאחר הטיפול שלנו, אנו מצמצמים אפשרות כזו ככל שניתן.

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה

דילוג לתוכן