כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

טכנאי מזגנים

בקריית שמונה

שאלות ותשובות

ישראל ישראלי טכנאי המזגנים המומלץ והטוב בקריית שמונה ידוע כאיש מזגנים מקצועי יסודי ומומחה לכל מה שקשור למזגנים בקריית שמונה ובצפון הארץ, רבים פונים אל ישראל ישראלי בשאלות בנוגע למזגנים, איזה מזגן מומלץ? כמה כוח כדאי שיהיה במזגן? תקלות שונות במזגנים ופתרונם, ועוד שאלות רבות ונפוצות בנושאי מיזוג אוויר בקריית שמונה וצפון הארץ, גם אתם יכולים להפנות כל שאלה שתרצו בנושאי מיזוג אוויר ומזגנים בקריית שמונה לאלי ישראל, שישמח לענות לשאלות שלכם בנושאי מיזוג.

יש לכם שאלה ולא מוצאים תשובה? מוזמנים לבדוק את השאלות הפופולריות הנשאלות בתחום. 

שאלה:

באופן כללי וגורף, כל כמה זמן אתה כטכנאי מזגנים מקצועי ומומחה בקריית שמונה והצפון ממליץ לפרק את הפילטרים ולנקות אותם. ושאלה נוספת אליך הטכנאי מזגנים הטוב בקריית שמונה, איך אתה ממליץ לנקות את הפילטרים של המזגן?

תשובה:


שאלה:

המזגן שלנו בין עשר לערך, היה מזגן מצויין, למעשה עדיין מזגן מצויין, עובד נפלא, רק שהתחיל להרעיש נורא לאחרונה, מה זה יכול להיות? מה עובר על המזגן שלנו? האם אתה כטכנאי מזגנים מקצועי ומומחה יודע לענות על השאלה מבלי לבקר את המזגן בבית?

תשובה:


שאלה:

 אנחנו רוצים להחליף 2 מזגנים בביתנו בקריית שמונה, אחד בסלון, והשני בחדר הילדים, 

חשוב לי להדגיש ולציין שאנחנו אוהבים קור, ובקיץ מקררים לטמפרטורות נמוכות, איך אפשר לדעת איזה גודל ועוצמה המזגנים הללו צריכים להיות? והאם יש השפעה לכך שהבית בקריית שמונה ולא נאמר, בדימונה?

איך מחשבים איזה גודל מזגן צריך לאיזה גודל של חדר?

תשובה:


 

 שאלה:

שלום. חם לנו, ואנחנו תוהים כמה באמת הפער במיחר בהפעלת מזגן בין טמפרטורות מומלצות כמו 24 מעלות, לבין הטמפרטורות שנעימות לנו, יותר באיזור ה18 מעלות אף אחד לא יודע לענות לנו על השאלה הזו, ושאלנו כבר הרבה טכנאי מזגנים, חשוב לציין, אנחנו גרים בקריית שמונה, האם אתה כטכנאי מזגנים מקצוען ומומחה למיזוג מס1 בקריית שמונה יודע לענות על השאלה הזו בנוגע לקירור החדר? מה העלות האמיתית של הפעלת מזגן בקיץ על קור של 18 מעלות ואף פחות?

תשובה:


 

 שאלה:

אהלן, המזגן מקפיץ מידי פעם בהדלקה שלו את הפיוז שלו או אפילו הפיוז הכללי של הבית. לא תמיד. מידי פעם. אנחנו גרים ליד קריית שמונה ומדליקים את המזגן לא רצוף אלא כמה פעמים ביום, כשהמזגן דולק ולא מקפיץ את הפיוז הוא עובד תקין. מה הטכנאי מזגנים הטוב בקריית שמונה חושב על התופעה? מה ההסבר שלה ומה הפתרון של הבעיה ? מעצבן ומציק ללכת להרים את הפיוז כשהמזגן מקפיץ אותו.

תשובה:


 

 שאלה:

 אנחנו נכנסים לדירה חדשה בקריית שמונה, הדירה לפני שיפוץ ואין בה מזגנים, הדירה בת 4 חדרים כ100 מטר בנוי בקומה 3 באחת השכונות הטובות של קריית שמונה, השאלה שלי למתקין המזגנים או איש המזגנים מס1 בקריית שמונה היא, מה עדיף, מזגן לכל חדר? או מזגן אחד מיני מרכזי לכל הבית?

תשובה:


 

 שאלה:

 מזגן שקופא. המזגן שלנו קופא כמעט כל פעם שמדליקים אותו, וזה לא בגלל שאנחנו בקריית שמונה כי זה קורה גם בקיץ, ממש אפשר לראות בתוך הרדיאטור של המזגן קרח, וכמעט ולא מוציא אוויר. שמענו עליך המלצות רבות כאיש מזגנים מומחה ומומלץ, אתה בטח יודע להסביר למה זה קורה ומה אפשר לעשות

תשובה:


 

 שאלה:

 לא נעים, אבל המזגן שלנו מוציא ריחות לא נעימים, כמו של עובש, ניסינו לרסס בכל מיני תכשירים למזגנים, ללא הועיל, האם לך כטכנאי מזגנים מס1 בקריית שמונה יש איך לטפל בתופעה הזו של ריח רע מהמזגן? 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 

ניווט מהיר:
אנו בקול קריית שמונה מביאים לכם את כל המידע אודות טכנאי המזגנים של קריית שמונה. טכנאי המזגנים של קרית שמונה מעניק לקהל הלקוחות מגוון עצום של שירותי מיזוג שונים בבית הלקוח, בעסק וכדומה וכן, השירות ניתן לקהל הרחב באזורי עבודה שונים ברחבי קריית שמונה. כחלק מהשירות שלנו אנו נשמח לענות על כל שאלות שעולות לכם.
כל אנשי המקצוע המפורסמים באתר הם בעלי מקצוע עם המלצות של לקוחות קודמים. בכל מקצוע תוכלו למצוא מגזין הנותן מידע מקצועי לגולשים באותו תחום.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן