כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

טכנאי מקררים

בקריית שמונה

תיקון מקצועי ומומלץ של כל סוגי המקררים מכל היצרנים❗ מומחים אמתיים בתיקון מקררים❗ מחיר טוב אחריות והגעה מהירה במיוחד❗ התקשרו עכשיו והמקרר שלכם תכף חוזר לעבוד❗

טכנאי מקררים בקרית שמונה – שירותים

המקפיא כבר לא כל כך מקפיא? המקרר כבר לא כל כך מקרר? יש נזילה במקרר ממקור לא ידוע? המקפיא מייצר קרח באין דורש? המקרר עושה רעשים של טרקטור אצלכם במטבח? לא מבינים למה המקרר מוציא ריח רע? התחלתם לראות שהמוצרים בתוך המקרר מזיעים? המקרר שלכם גורם לקצרים בחשמל? האור במקרר לא נדלק למרות שהחלפתם נורה?

אתם צריכים טכנאי מקררים בקרית שמונה – עכשיו!

השירותים שאני מציע לתיקון המקרר

  • החלפת גומיות בדלתות המקרר
  • מילוי גז
  • איתור ותיקון דליפת גז
  • פתיחת סתימות בצינור ניקוז
  • החלפת מדחס
  • החלפת מאוורר פנימי
  • החלפת מאוורר חיצוני
  • החלפת תרמוסטט
  • החלפת טיימר
  • החלפת כרטיס פיקוד דיגיטלי
  • תיקון מקררים למשרדים
  • תיקון מקררים תעשייתיים

עם החידושים בתחום המקררים, התווספו מגוון שירותים שאני מציע לתיקון מקררים מודרניים

  • תיקון צג דיגיטלי במקרר
  • החלפת בר מים למקרר
  • תיקון וסת למגירות המקרר
  • החלפת וסת למגירות המקרר
  • תיקון וסת לדלתות המקרר
  • החלפת וסת לדלתות המקרר 

לא משנה איזה סוג מקרר יש לכם, אם הוא חדש או ישן, יד שניה או מקורי, דלת אחת, ארבע או עשרים דלתות! תיקון מקררים בקרית שמונה לכל המקררים ולכל תקלה במחירים מצחיקים, במהירות ובמקצועיות רבה! מגיעים עד אליכם במהירות ופותרים כל תקלה ביעילות! 

הצטבר לכם קרח במקפיא?

היום, יש מגוון סוגים של מקררים. יש כאלו עם מקפיא תחתון ויש כאלו עם מקפיא עליון. יש אפילו מקררים בהם הטמפרטורות משתנות לפי מגירות בתוך חלקי המקרר עצמו! טכנאי מקררים בקרית שמונה מקצועי ואמין יודע לתקן כל סוג של תקלה במהירות! גם במקרים בהם המערכות של המקפיא ושל המקרר נפרדות, טכנאי מקררים בקרית שמונה יכול לטפל בבעיה ולתקן לכם את המקרר בצורה היעילה והמדויקת ביותר. 

מחפשים טכנאי מקררים מקצועי עם המלצות? השאירו לנו פניה ונחזור לתיאום ביקור בהקדם >>>

ישנם מגוון בעיות שיכולות לגרום להצטברות קרח במקפיא. משחיקה של הגומיות במקפיא ועד מערכות שונות בגוף המקרר שלא עובדות כראוי, טכנאי מקררים מנוסה כמוני יודע לתקן את הבעיה ולהחזיר את המקרר שלכם לאיכות הטובה בה הוא היה במהירות! המקרר מורכב מכמה חלקים משמעותיים אשר משפיעים על יכולת הוויסות במקפיא. בין אם מדובר בתרמוסטט ובין אם צריך להחליף את גוף החימום, מתוקף ניסיוני אני אדע לבצע את ההערכה הנכונה שבסופה, המקרר שלכם יהיה מתוקן ויחזור להקפיא את המוצרים שבתוכו ולא את עצמו.

תיקון מקררים בקרית שמונה איכותי ומקצועי יכול למנוע מגוון תקלות ולהחזיר את המקרר שלכם לשימוש במהרה! מזג האוויר הישראלי, אפילו בקרית שמונה הצפונית, לא מאפשר למאכלים לשרוד בלי מקרר במשך זמן ממושך. לכן אני מאמין בזמינות ומהירות התיקון. אני זמין לכם לאורך כל שעות היום ומגיע עד אליכם לתיקון מקררים בקרית שמונה כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים עם איכות המקרר שלכם.

תיקון מקררים בקרית שמונה לתקלות בתרמוסטט

התרמוסטט אחראי על הטמפרטורה של המקרר. הוא שומר על הטמפרטורה הנכונה בכך שהוא מוציא אוויר קר או אוויר חם לפי מה שנדרש לשמירה על טמפרטורה נמוכה במקרר ועל הפשרת הקרח שמצטבר במקרר כך שזה לא יהפוך למטרד ואף יזיק לתפקודו של המקרר שלכם. כאשר יש תקלות בתרמוסטט, תוכלו להרגיש בכך אם תשימו לב שהמקרר כבר לא מקרר טוב והאוויר היוצא ממנו מתחיל להיות פחות קר. עוד דרך לשים לב לתקלה בתרמוסטט היא אם האוכל שבתוך המקרר קופא. אם שני אלו קורים-יש לכם תקלה בתרמוסטט! 

במקרים של תקלות בתרמוסטט לצערי אין הרבה מה לעשות ועדיף להחליף את החלק עצמו. עם טכנאי מקררים בקרית שמונה, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את התרמוסטט המתאים ביותר למקרר שלכם כדי שלא יהיו בעיות בהמשך. אני אחליף לכם את התרמוסטט במקצועיות וביעילות והמחירים של התרמוסטט הם רק כמה מאות שקלים לפי סוג המקרר. עם החלפת החלק תוכלו לחזור לשגרת יומכם בלי דאגה למקרר שלכם ולאוכל שבתוכו. 

מילוי גז במקרר

מטבחים בקרית שמונה מעוצבים בצורות שונות ולעיתים החפצים בהם ממוקמים באזורים פחות שגרתיים. הגז במקרר אחראי על יכולות הקירור של המקרר. במקרים בהם אתם צריכים מילוי גז למקרר, כנראה שיש לכם דליפת גז מאחת הצינורות. אני אחפש את מקור הדליפה וכאשר אמצא אותה, אאטום את החור ואמלא לכם את הגז. טכנאי מקררים בקרית שמונה עם שנות ניסיון רבות, יודע למצוא כל מקור לדליפה ולאטום אותה היטב. 

אתם יכולים לנחש שיש דליפה של גז מהמקרר אם אתם רואים שהמקרר והמקפיא או כל אחד מהם בנפרד, אינם מקררים כראוי. אם אראה שהדליפה של הגז מתרחשת בגוף המקרר או במקום שלא ניתן לתקן את אותה, אתם תאלצו למלא גז אחת לתקופה. אם נראה שאתם נדרשים למלא גז בתדירות גבוהה, אמליץ על החלפת המקרר לאחד חדש.

המקרר מרעיש

אם המקרר מרעיש כנראה שזה נגרם כתוצאה מכך שהמאוורר או המדחס תקועים או שאולי נתקע בהם משהו. אני אוודא שהם אינם תקועים ואחלץ כל דבר שנתקע בהם. במידה וצריך יהיה להחליף חלקים מהמאוורר אדאג לעשות זאת במקצועיות ויעילות כדי שתהיו בטוחים שתקבלו כמה שנים טובות של שקט. יכול מאוד להיות גם שהמקרר מרעיש כי הוא לא יושב טוב. אדאג לאזן את המקרר ולוודא שהוא לא יזוז ממושבו החדש והיציב.

אלו רק כמה דוגמאות מתקלות שקורות מדי פעם במקררים ונדרשות לתיקון מקררים בקרית שמונה. לא משנה מה התקלה אצלכם במקרר, אתם יכולים להיות בטוחים שטכנאי מקררים בקרית שמונה, פותר את הבעיה ונותן לכם שנים של שימוש תקין במקרר. 

עם מקצועיות רבה ושירות מהיר ואיכותי, טכנאי מקררים בקרית שמונה מגיע אליכם במהירות עד הבית ומחזיר לכם את המקרר לשימוש! על תחכו עם המקרר שלכם! פנו אלי כבר היום ואגיע אליכם במהירות האפשרית לתקן כל תקלה במקרר שלכם!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

משרד תיווך בקריית שמונה >>>
מתקין מערכות מולטימדיה בצפון >>>
קבלן עבודות גבס בקריית שמונה והצפון >>>
עבודות איטום בבית או בעסק בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן