כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מאמן כושר

בקריית שמונה

אודות

בקריית שמונה

נכנסים לכושר

זה ממש לא פשוט להיכנס לכושר לבד. מדובר בתהליך שדורש "דחיפה" קטנה. אומרים שהשלב הכי קשה בעשיית ספורט זה נעילת הנעליים ויש בזה משהו... עם מאמן כושר בקרית שמונה אתם למעשה מתחייבים. כן, אתם מתחייבים למפגש איתי ולכן הרבה יותר קשה "להרים ידיים" ולוותר. בנוסף, אני מעודד חגיגה של ניצחונות קטנים! הגעתם שלוש פעמים ברציפות? מעולה! אנחנו נחגוג גם את זה! 

אימון הוליסטי

במהלך האימונים אני מקפיד לשלב בנוסף לעבודות על: שרירי הגוף, סיבולת לב הריאה, גמישות ועל שיווי משקל, גם את נושאי התזונה הבריאה וההקפדה על שינה תקינה. כן, כל אלו ביחד מעניקים לגוף שלנו את התהליך הרצוי (רק ככה מגיעים לתוצאות שהצבנו לעצמינו, אשר בנוסף לעמידה ביעד גם ימנעו פציעות טורדניות בהמשך הדרך).

מתאמנים כמו שצריך

ישנם הרבה מאוד מקרים של פציעות כתוצאה מתנועות לא נכונות או מחוסר זהירות של מתאמנים. תפקידי בין היתר כמאמן כושר בקרית שמונה, הוא לוודא שהתנועות נעשות בהתאם לטווח התנועה הרצוי בכל תרגיל ותרגיל. תדירות האימון והאזורים שאנו מפעילים באימון חשובה גם היא. בין היתר חשוב לתת לשרירים לנוח ולהיבנות כמו שצריך.

כל אחד בכל גיל

שגרת חיים ששמה דגש על כושר גופני, מאפשרת לחיות חיים מאושרים יותר ובריאים יותר לאורך זמן. לכן, מומלץ להתחיל כמה שיותר מוקדם בשגרת חיים בריאה. כך בהמשך, קל יותר להתמיד בה (כן, גם ילדים ונוער נכנסים לכושר בצורה המתאימה להם עם מדריך כושר בקרית שמונה). עם זאת, הרי שבזהירות המתבקשת ניתן להתחיל באימוני כושר גופני גם בגילאים מבוגרים (בהתאם למגבלות הקיימות כמובן).

משפר משמעת ומשמעות

האימון הגופני ושמירה על כושר תורמים גם לא מעט בכל הקשור למשמעת הכללית בחיים. בהחלט יש התאמה מלאה בכל הקשור לעמידה ביעדים של אימון גופני לבין עמידה באתגרי החיים בכלל. ללא ספק אלו אשר מסגלים לעצמם אימון גופני סדור למשך תקופה ארוכה כחלק מחיי היומיום, הם גם לרוב אלו שמוצאים משמעות בתחומים נוספים בחיים (ואף מגלים משמעת וסדר בהתנהלותם הכללית).

עוקב ודוחף

שימו לב שיש הבדל בין מאמן כושר וקואצ'ר מאמן אישי. מאמן כושר תפקידו להראות את הדרך, אך לא רק והקואצ'ר מאמן האישי נותם דגשים אחרים לגמרי. העבודה השוטפת היא יותר בהקניית הרגלים וביצירת מנטליות של חוסן נפשי והתמדה. כן, אומנם העבודה היא על תרגילים פיזיולוגים גופניים, אך בסופו של דבר ניתן לומר כי עיקר העבודה היא על "חוזקו" של הראש. כן, בכל הקשור לאימון גופני נדרשת מנטליות שמתחילה ונגמרת בראש...

אודות מאמן כושר בקריית שמונה

בשנים האחרונות אפשר לשים לב להתעוררות המחודשת של כל נושא אורח החיים הבריא. המודעות לנושא גברה וחשיבותו אף קיבלה מקום מרכזי אצל הרבה מאוד אנשים. במסגרת מגמה זו ניתן להבחין במספר התרחשויות כגון: מוצרי מזון שאינם בריאים לנו אשר סומנו באופן ברור על מדפי הסופר, חדרי הכושר שממשיכים להתמלא להם באנשים רבים (ששומרים על כושר ובריאות) והפארקים והרחובות שמלאים באנשים שמבצעים פעילויות ריצה קלה או הליכה (בעיקר בשעות הערב).

מחפשים מאמן כושר בקרית שמונה? התקשר עכשיו או צרו קשר לתיאום אימון או שיחה >>>

אימון כושר אישי זהו תחום שנגיש היום לכל אדם שרק מעוניין בכך. מאמן כושר בקריית שמונה מציע לכם מחירים נוחים במיוחד, כדי שגם אתם תוכלו להיכנס לכושר מבלי לחשוב פעמיים! עם זאת, הרי שלהיכנס לכושר זהו בכלל לא דבר פשוט. לכולנו יש הרי את הקול הפנימי הזה בראש שאומר "זהו, ממחר מתחילים כושר…" וכמובן את המשפט הידוע שלא מפסיק להדהד בקרבנו "אחרי החגים אני מתחיל…" או "אחרי החגים אני מפסיק…"  וכו'.

עם מאמן כושר בקרית שמונה אתם נכנסים לכושר ומתחילים להתרגל לשגרת חיים חדשה ובריאה בליווי צמוד של איש מקצוע (שמדריך אתכם, מעודד אותכם וגם נותן כתף להישען עליה כשצריך).

כשעושים שינויי בחיים, חשוב לעשות אותו בדרך הנכונה וכמו כל דבר בחיים, כאשר אנו לא יודעים איך לעשות דבר מה, אנחנו בודקים, שואלים, לומדים וכו'. כן, כך בדיוק גם בהחלטה שלנו בכל הקשור להחלטה להיכנס לכושר. מדריך כושר בקרית שמונה מלווה את התהליך כולו: בונה תוכנית אימונים (כזו שמתאימה ספציפית למתאמן ספציפי – לא קשה מדי אך גם לא קלה מדי), הוא זה שמקפיד על הצמדות ללוח זמנים, הוא מעניק הדרכה צמודה, נותן משוב לגבי ביצוע התרגילים, מתקן ביצועים שאינם תקינים ו… מעניק הרבה עידוד.

בכל הקשור לאימון גופני תקין, הרי שמדובר בתהליך סדור שיש להקפיד עליו בכל אימון: התחלה עם מתיחות לשרירי הגוף ולאחר מכן חימום אירובי של כמה דקות (הליכה מהירה, ריצה קלה או קפיצות במקום). לאחר מכן, במידה ומדובר בעבודה על חיזוק השרירים (גם אם זו עבודה לכיוון של כוח וגם אם זו עבודה לכיוון של סיבולת), הרי שיש לבצע זאת בעבודה של תרגילים שמורכבים מחזרה על סטים (לפי חלוקת הגוף לקבוצות שריר – כל סט מתייחס לתרגיל אשר פועל על שריר או על קבוצת שרירים ספציפית). בכל הקשור לאימוני חיזוק השרירים, העבודה מתבצעת כנגד התנגדות (כנגד משקולות בחדר כושר, או כנגד התנגדות של משקל הגוף). במידה והאימון כולל גם אימון על סיבולת לב ריאה, הרי שמרכיב זה של סיבולת לב ריאה יגיע לרוב לאחר אימוני חיזוק השרירים. בסופו של כל אימון חשוב לבצע "שחרור" של כמה דקות הכולל את שחרור השרירים השונים שעבדנו עליהם במהלך האימון.

עם מאמן כושר בקרית שמונה אתם מקבלים ליווי צמוד שמדריך אתכם בדיוק מה לעשות: מתי להפעיל את הבטן, מתי את הרגליים ומתי לנשום! כן, לפעמים צריך גם להבין איך ומתי לנשום. עם מאמן כושר בקרית שמונה אתם תתחילו לראות תוצאות אחרי כמה שבועות בודדים!

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על מאמן כושר בקריית שמונה

דילוג לתוכן