כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מוניות, מוניות

בקריית שמונה

טיפים לבחירת תחנת מוניות

תחנת מוניות נמצאת בכל עיר בארץ מצפון ועד דרום, כשהיא מעניקה את שירותיה הן באזור העיר בה היא נמצאת ובסביבתה והן בכל רחבי הארץ. אנו הנוסעים לא תמיד יודעים לבחור מי התחנה הטובה בעבורנו כי כשאנו צריכים מונית, אנחנו לא חושבים פעמיים אלא יוצרים קשר ומזמינים מונית באותו הרגע כדי לקבל מענה מהיר ומיידי. חשוב שנדע לבחור את תחנת המוניות הטובה ביותר גם אם ניכר שכולן דומות וכשהמטרה של כולן היא להעניק את אותו השירות.

תחנה קרובה = חסכון בזמן ובכסף

יש לכם פגישה חשובה בתל אביב כשאתם מגיעים מקריית שמונה ורוצים להגיע כמה שיותר מהר? התקשרו לתחנת המוניות הקרובה לביתכם ולא לתחנת מוניות מתל אביב, שהרי תחנת מוניות קרית שמונה באזור מגוריכם, תחסוך לכם גם כסף וגם זמן המתנה. חשוב לחשב את זמן השרות מהרגע שאתם מזמינים את המונית ועד הרגע שהנהג מגיע לפתח ביתכם לכן, תחנת מוניות קרובה תאתר את הנהג שהכי קרוב אליכם ולו כדי שיגיע אליכם במיידית. מוניות קריית שמונה מעניקות שירות לכל הארץ, אך הן מגיעות מהר יותר למי שהזמין אותן מתוך העיר.

השוואת מחירים

כידוע, מונית מפעילה מונה שמחשב עלות על פי מרחק. לכן, אין לדעת מראש כמה תעלה לכם הנסיעה אלא אם כן, הנהג ציין בפניכם את המחיר מראש מבלי להפעיל את המונה ואשר אתם הסכמתם לכך. קיים הבדל מהותי בין נסיעות עירוניות לבינעירוניות כך שכל תחנת מוניות יש לה את התעריף שלה, מה שיוצר תחרות בפרט בין אלו המעניקות שירותי משלוחים ונסיעה ישירה לנתב"ג לנוסעים לחו"ל. תחנה המתמחה בנישה אחת ולא בכל הנישות יחדיו, תציע מחיר הרבה יותר טוב טוב ממחיר לנסיעה מעיר לעיר. לכן, חשוב לבצע השוואת מחירים גם אם מדובר בתחנת מוניות הקרובה לביתכם. נסעתם ליעד שלכם עם מונית בקריית שמונה? תוודאו את טווח המחירים לאזור אליו אתם רוצים להגיע, שלא תהיינה הפתעות בהמשך בו ברגע שתרדו מהמונית ותיפרדו לשלום מהנהג כשאתם ממשיכים בדרככם.  

המלצות והמלצות

נהוג לחפש המלצות אם ברשתות החברתיות או בתשאול הסובבים אותנו בנוגע לחברות המעניקות שירות, זה נכון גם לגבי בחירת תחנת מוניות שמישהו התנסה וחווה חוויה בין אם נעימה או בין אם לא. המלצות נועדו להשקיט את החשש ולנסוך ביטחון באדם המבקש עזרה מנותן השירות, זאת כדי לאפשר לו שגרת חיים רגילה ללא הפרעות בדרך ותחושה של רוגע ולא של "עבדו עליי". הדרך היחידה לדעת מהי תחנת המוניות הנכונה בעבורנו היא להתנסות פעם או פעמיים כדי לקבל אינדיקציה ולהפעיל את האינטואיציות על אף ולמרות ההמלצות שקיבלנו. מוניות קריית שמונה בדרך כלל מפרסמות באתר שלהן  את ההמלצות הן הטובות והן הפחות טובות ובכך הן יוצרות שיקוף ואמינות מול הלקוח.

מחפשים מוניות בקרית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם נסיעה בהקדם האפשרי >>>

כמה מוניות יש בתחנה?

בכל תחנת מוניות קריית שמונה ישנו צי של מוניות וזאת, כדי לאפשר פעילות ענפה בשטח וזמינות בכל הזמנת מונית, רגע לפני שיפנו לתחנת מוניות אחרת. בתחנת מוניות יש בממוצע 5-6 מוניות בדגמים שונים, בהתאם להתמחות התחנה ולאפשרות להיות נגיש לכל לקוח כולל לקוחות נכים, מוניות עם גגון המאפשרות מתן מענה לציוד רב שלא נכנס מאחור ומוניות למשלוחים. צי גדול של מוניות מעל 5-6 מוניות יפעל אם יהיה מספיק כוח אדם שיהיה מוכן לעבוד בכל שעות היממה ולו כדי להתפרנס בכבוד. נהג מונית קרית שמונה נהנה מעבודתו שכן, הוא פוגש אנשים שונים, מנהל שיחות חולין, נוסע לכל מיני מקומות, רואה נופים, תמיד בתנועה ואף מרוויח כסף למחייתו, כך שאם יש לו סיפוק מהעבודה הזו, הוא יציע לחבריו ובאותה הנשימה, יראה זאת לנוסעים שייתכן ויהפכו להיות הלקוחות הקבועים שלו ואשר יספקו לו עבודה באופן קבוע.  

זמינות בכל עת

הכול ייפול ויקום על זמינות בכל מה שקשור להזמנת מוניות. אם התקשרתם לתחנת מוניות קריית שמונה והיא לא הייתה זמינה בעבורכם, הרי לא תפנו אליה שוב. הסדרן נדרש להיות בהיכון ולהכין את הנהגים שלו במשמרת שלהם, להיות זמינים לכל נסיעה גם אם הם רק סיימו נסיעה. העבודה של נהגי המוניות היא סביב השעון, מלאה באדרנלין ותובענית ולו כדי לתת מענה מהיר ללקוחות הרבים המבקשים להגיע בזמן למחוז חפצם. אתם מוזמנים לערוך ניסיון בשעות מסוימות ביום כדי לבדוק את זמינות תחנת המוניות ואת קבלת השירות מהסדרן, זה שאחראי למענה לטלפונים וכשתראו שאכן הזמינות גבוהה, לא יישאר בכם ספק מי זו תחנת המוניות הטובה והזמינה בעבורכם.

להאמין או לא להאמין?

יחסי אמון בין לקוחות לבין בעלי מקצוע הם אלו שיגרמו ללקוח להישאר נאמן לבעל המקצוע ובמקרה הזה, לתחנת מוניות המעניקה שירות ללקוחות בכל שעות היום. לקוחות קבועים הם סימן לכך שתחנת המוניות הינה אמינה, עקבית ופועלת על פי הכללים, הן ביחס אדיב ומכבד והן מבחינת תעריפי נסיעה שנקבעו מראש ושאין מקום לשנותם בשום צורה ודרך. מוניות בקרית שמונה יוצרות יחסי אמון בין נהגי המוניות לבין הלקוחות מהשיחה הראשונה שלהם, כשהם מודעים לתחרות הגדולה ויודעים שככל שהם יהיו אמינים וזמינים, כך הם ינחלו הצלחה גדולה. 

24/7

רוב תחנות המוניות ברחבי הארץ עובדות סביב השעון ומספקות מענה לנוסעים 24/7 ביממה, אך יש כאלו יוצאות מן הכלל שבלילה הן מורידות את השאלטר ומתחילות את יומן בשעות הבוקר המוקדמות נכון גם לעבודה בסופי שבוע. תחנת מוניות קרית שמונה קובעת את הכללים הנכונים לה גם שמסביבה ישנן תחנות מוניות, שנותנות מענה הדומה לרוב תחנות מוניות בארץ. הבחירה לפנות לתחנת מוניות כזו או אחרת היא על פי הצרכים לטווח הקצר או לטווח הארוך שכן, זה לא תלוי רק בשעות הפעילות אלא גם בשירות מעולה, אמין וטוב.

הבחירה הסופית

בחרו את תחנת המוניות הטובה בעבורכם תחילה על פי האינטואיציות ולאחר מכן, על פי מענה מהיר לצרכים שלכם עם שירות כיד המלך, אמינות ובמחיר אטרקטיבי.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

הסעות בקרית שמונה >>>
טכנאי גז אמין בקרית שמונה >>>

דיאטנית מומלצת בקרית שמונה >>>

מדביר מומלץ באזור קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן