כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מוניות

בקריית שמונה

שאלות ותשובות מוניות בקריית שמונה - שרות המוניות מס1 בקרית שמונה

מוניות נראה תחום פשוט לכאורה, מתקשרים למונית, המונית באה, אוספת אותנו לאן שאנחנו צריכים, ובסוף משלמים למונית, אבל האמת שזה לא כזה פשוט, הרי לא נרצה לעלות עם כל אחד לרכב, אולי נהג המונית בכלל בשלילה? אולי נהג המונית בכלל שתוי? בקיצור, הרבה שאלות לשאול לפני שמזמינים מונית. נהג המונית בקריית שמונה ישראל ישראלי המנוסה והמקצועי מקבל הרבה שאלות כאלו, ושמח לחלוק איתכם מהידע שלו בנוגע למוניות בקריית שמונה, יש לכם שאלה בנוגע למונית בקריית שמונה? שרות למונית בקריית שמונה? ישראל ישראלי נהג המוניות המומלץ בקרית שמונה ישמח לענות לכם. פשוט תשאלו!

יש לכם שאלה לגבי מוניות בקרית שמונה ולא מוצאים תשובה? מוזמנים לבדוק את השאלות הפופולריות הנשאלות בתחום. 

שאלה:

 אנחנו גרים בקרית שמונה ומשתמשים בשרותי מוניות מידי פעם בתוך העיר. האם יש לנו דרך לדעת שנהג המונית בקרית שמונה לא בשלילה לדוגמא? והוא בעל רשיון נהיגה במונית?

תשובה:


שאלה:

 לא נעים לשאול, אבל נתקלנו בבעיה פעם אחרונה שלקחנו מונית בקרית שמונה בתוך העיר.

האם אתה נהג מונית שמקבל גם אשראי, או שאתה נותן שרותי מונית בקרית שמונה רק במזומן כמו שנתקלנו בעבר? תודה מראש

תשובה:


שאלה:

 האם באמת יש הבדלים משמעותיים במחירי המוניות? וכדאי להתקשר לכמה תחנות מוניות בקרית שמונה לברר מחירים ? או שהמחירים אחידים וכל תחנות המוניות יתנו לי ( פחות או יותר) את אותם מחירים?

תשובה:


 

 שאלה:

 אני אף פעם לא יודע מה עדיף לי כשאני לוקח מונית בתוך העיר ( קרית שמונה במקרה זה) האם כדאי לי לשלם למונית מחיר שנקבע מראש, שוב בתוך העיר קרית שמונה, או שעדיף להפעיל מונה בנסיעה בתוך קרית שמונה? אתה קבלת המלצות כנהג מונית הוגן ישר ואמין בקרית שמונה ולכן אני שואל אותך.

תשובה:


 

 שאלה:

 האם כל תחנות המוניות עובדות 24/6 ? אני יודע שבמרכז מוניות עובדות רצוף 24 שעות ביום, האם תחנות מוניות בקרית שמונה גם עובדים 24 שעות ביום?

תשובה:


 

 שאלה:

 זה קצת מבלבל, מה התעריפים השונים של מונית בקריית שמונה ? כמה משלמים על מונית ביום, וכמה משלמים בלילה, וכמה בזמנים אחרים, ואיך המחיר של המונית מחושב?

תשובה:


 

 שאלה:

 אנחנו גרים באחת השכונות של קריית שמונה, הזמנו מונית לקחת אותו למרכז העיר, ואז צץ משהו דחוף שדחה את הנסיעה, נהג המונית בקרית שמונה דרש תשלום, אנחנו טענו שמכוון שלא נסענו במונית גם לא מגיע תשלום, נהג המונית בקרית שמונה טען שמכוון שטרח והגיע ועלה לו דלק, מגיע לו תשלום עבור הנסיעה שלו. מי צודק?

תשובה:


 

 שאלה:

יש לנו נסיעה פעם בשבוע ביום ושעה קבועה למקום מסוים בקרית שמונה, אנו זוג מבוגר ונוהגים לקחת מונית לצורך נסיעה זו, יודגש שהנסיעה במונית בתוך קריית שמונה, השאלה שלנו היא, האם כשיש קביעות כזו של נסיעה קבועה פעם בשבוע יש הנחה בעלות המונית? תודה מראש

 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 

ניווט מהיר:
אנו בקול קריית שמונה מביאים לכם את כל המידע אודות המוניות הטובות והמהירות ביותר בקירת שמונה. המוניות שלנו נותנות מגוון עשיר של שירותי הסעות ליעדים שונים בצפון ובארץ, אנו עובדים באזורי עבודה רבים בצפון והפריפריה. אנו נשמח לענות על כל שאלות שעולות לכם בהמלך הזמן.
כל אנשי המקצוע המפורסמים באתר הם בעלי מקצוע עם המלצות של לקוחות קודמים. בכל מקצוע תוכלו למצוא מגזין הנותן מידע מקצועי לגולשים באותו תחום.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן