כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מוניות, מוניות

בקריית שמונה

ילדים במוניות – איך נוסעים עם ילדים ותינוקות במונית

אם אתם הורים- אתם וודאי מכירים את הפחד הזה, לנסוע עם אדם זר יחד עם האהובים היקרים לכם מכל. זה לא סוד שעצם היותנו הורים הופך כמעט לכל היבט בחיים למסובך יותר וכל פעולה שנרצה לבצע תידרש הכנה רבה לפניה, שכן יש לנו אחריות רבה. אחת הסיטואציות היותר מורכבות שעלינו לתפעל בתור הורים זה נסיעה במונית עם האהובים שלנו. יכול להיות שברוב הפעמים נרצה להימנע מכך אך לפעמים אין ברירה וצריך להיעזר בשירות הזה. בתור הורים וכחלק מצוות מוניות בקריית שמונה נשמח להבהיר את הנושא ולהעניק לכם את תחושת הביטחון לה אתם זקוקים בייחוד עם הילדים שלכם, כי אכן אפשר לנסוע עם ילדים ותינוקות במוניות. 

לפי תקנות התעבורה אין חובה להסיע ילד במושב בטיחות בנסיעה במונית אך המלצת הרלב"ד (הרשות לבטיחות בדרכים) היא שיש להסיע את הילדים במוניות כפי שמסיעים אותם ברכב הפרטי, וזאת כמובן כדי לשמור על בטיחותם לאורך כל הנסיעה. 

מחפשים מוניות בקרית שמונה והסביבה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לתיאום נסיעה >>>

אז מה הן הדרכים הבטוחות להסיע ילדים ותינוקות ברכב הפרטי?

הכלל הראשון שאנחנו ניצמד אליו הוא שחובה על כל הילדים וכל הנוסעים ברכב להיות חגורים מתחילת הנסיעה ועד סופה. יש אין סוף עדויות לכך שחגורת בטיחות מצילה חיים וזה לא בגדר המלצה במיוחד כשמדובר באהובים עלינו מכל! 

חשוב להתאים את גודל הכיסא לגיל ולמשקל הילד אך קיים יחס ישיר בין גודל וגיל הילד לבין גודל מושב הבטיחות, ככל שהילד קטן יותר כך מושב הבטיחות גדול יותר. חשבו על זה שפעוטות זעירים זקוקים להגנה כמה שיותר מאסיבית כאשר הם ברכב משום שהם קטנים ופגיעים יותר. במדינת ישראל על פי חוק, אסור להושיב תינוקות במושב הבטיחות עם כיוון הנסיעה עד גיל שנה לפחות וההמלצה היא עד גיל שנתיים. יש לכם כהורים את האפשרות לבחור בין מושב בטיחות לבין הסל קל. ההבדל המהותי ביניהם הוא שמושב הבטיחות הוא קבוע ונשאר ברכב ואילו הסל קל נשלף וניתן לשינוע. חשוב להתאים את גודל וסוג הכיסא לגיל ולמשקל הפעוט. 

כאשר הילד גדל למעל 18 ק"ג (בסביבות גיל 4) ועל פי הוראות יצרן מושב הבטיחות, זה השלב שבו ניתן להעבירו את הילד לכיסא בוסטר – שהוא מגביה את הילד מעל למושב הרכב. במידה וראש הילד גבוה יותר ממשענת המושב רצוי לקנות בוסטר עם משענת גב כדי להגן על הצוואר של הילד במקרה של תאונה. על פי חוק ילדים עד גיל 8 מחויבים לשבת ברכב עם כיסא בוסטר. 

נוסיף ונאמר שילד היושב בכיסא הבטיחות לא ישב אל מול כרית אוויר ברכב. 

איך נוכל לאפשר נסיעה כזו במונית?

מאחר ובטיחות ושלום הילדים שלנו הם מעל הכל, סביר להניח שבתור הורים נחשוב פעמיים אם נבחר נסיעה במונית וזה מובן. אך חשוב לומר שבמוניות בתחנה בעיר קריית שמונה יש לנו הציוד הנדרש כדי להסיע את הילדים שלכם בבטחה. יש אצלנו בוסטר וגם מושבי בטיחות. עליכם ליצור קשר עם תחנת המוניות בקרית שמונה ולעדכן בגיל ובמשקל הילד על מנת להתאים את הכיס בצורה המיטבית כך שהנסיעה במונית תהיה בטוחה בדיוק כמו בנסיעה ברכב הפרטי. כל שנותר לכם לעשות הוא להתקשר למוניות קריית שמונה בטלפון ולעדכן מבעוד מועד את תאריך הנסיעה המבוקש ונגיע אליכם מוכנים. 

בטיחותכם ובטיחות ילדיכם היקרים הם מעל לכל ומעבר לחוויית הנסיעה הנעימה שנעניק לכם. בראש ובראשונה נרצה שתגיעו למחוז חפצכם בשלום- צרו איתנו קשר עוד היום, מוניות בקרית שמונה. 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

הסעות בקרית שמונה >>>
טכנאי גז אמין בקרית שמונה >>>

דיאטנית מומלצת בקרית שמונה >>>

מדביר מומלץ באזור קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן