כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מוניות, מוניות

בקריית שמונה

נשים בעולם המוניות

מוניות לא לגברים בלבד. נכון להיום אנו פוגשים נשים נהגות מוניות שאוחזות בהגה ובוחרות לנפץ את הסטיגמה ולקחת חלק במקצוע שמאפשר חופש, פגישה עם אנשים, יצירת קשרים טובים עם לקוחות קבועים ופרנסה טובה. יש שעוזבות משרה טובה כדי להיות חופשיות ולנהל להן את הזמן ויש שרואות בכך עבודה בעדיפות שנייה ולו כדי להרוויח עוד קצת כסף בנוסף למה שהן מרוויחות כיום.

טרנד עולמי 

תחנת מוניות לנשים בלבד או נהגות מוניות בתחנות מוניות הומוגניות, הפך בשנים האחרונות לטרנד עולמי שנכון להיום תופס תאוצה שכן, רבים מקבלים את הבחירה אם לנסוע עם נהג מונית גבר או נהגת מונית אישה או שלא משנה להם מי יאסוף אותם, העיקר שיקבלו את השירות וכמה שיותר מהר. ישנן נשים במיוחד בארץ המרגישות בנוח לנסוע עם אישה אם מטעמי דת, לא להיות עם גבר לבד באותה המונית או מטעמים אישיים כדי להעניק תחושת ביטחון גם שישנה בקרה ומעקב בתחנת המוניות, זו שיודעת מה המסלול של כל מונית שנמצאת מחוץ לתחנה. מוניות קריית שמונה שמחים לעבוד עם צי של מוניות וכמו כן עם צי של נשים וגברים כאחד.

גבר או אישה – אין הבדל

נכנסתם למונית וגיליתם שאישה יושבת לה מול ההגה ומחייכת לכם את חיוכה הגדול? לא משהו כל כך שונה בנוף לאחרונה גם שתמיד היא תקבל הערות על האומץ שלה להיות נהגת מונית ועל האתגרים איתם היא מתמודדת מדי יום. 

מחפשים מוניות בקרית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם נסיעה בהקדם האפשרי >>>

נהגי המוניות אדיבים בין אם הם גברים או בין אם הם נשים, כך שאין הבדל ביניהם כלל מאחר וכולם יתנו את השירות המגיע לכל מי שמבקש בכך, וייקחו אותם למחוז חפצם בצורה בטוחה ורגועה. מוניות קרית שמונה נהנים מנוכחותן של נשים בתחנת המוניות שלהן מה שמאפשר להגדיל את מאגר הלקוחות ובעיקר את אלו הנשים מביניהן.

נהגת מונית – מי האישה מאחורי ההחלטה?

מה גורם לאישה להתעורר בוקר בהיר אחד ולהחליט לשנות את הקריירה שלה ולהחליפה בלהיות נהגת מונית, עם מונית שממתינה לה מחוץ לדלת כשהיא עובדת גם בזמן הזריחה וגם אחרי השקיעה ואל תוך הלילה? השיקולים להיות נהגת מונית הם רבים ואין סיבה אחת לכך. תחילה, הן יודעות שגם הן יכולות לעשות את מה שגברים יכולים לעשות בדיוק באותה המידה שנית, העבודה בה הן עבדו לא סיפקה אותן לא מבחינת מימוש עצמי ומעל הכול, לא מבחינת שכר. היכולת לעבוד עצמאית ולהיות הבוסית של עצמן, מאפשר להן להתפתח ולראות בעבודה כנהגת מונית, אפשרות להגשים את עצמן, לשלב לימודים ולנהל חיים חברתיים ומלאים. נהגת מונית קריית שמונה בוחרת להיות עצמאית ולקחת על עצמה אחריות מתוך אמונה, שהיא יכולה לפרנס בעצמה את ילדיה גם בכוחות עצמה. 

חולת נהיגה

מכל הסיבות לבחור להיות נהגת מונית ישנה גם סיבה נוספת אחת והיא האהבה לנהיגה או, בשם הידוע "חולת נהיגה". האפשרות להיות בדרכים כל הזמן בצד של הנהג ולזכות בתרפיה שמעטות זוכות לה מעצם היותן עובדות מחוץ לבית או עובדות מהבית וסגורות בין ארבעת קירות, היא זו שגורמת לנהגת המונית להרגיש שונה ומיוחדת. נהגת מונית יכולה להפוך מבפנים את המונית שלה למשרד המאפיין את האישיות שלה ואת האנרגיה שלה ולשרת את לקוחותיה בדרכה שלה ולא רק בחיוך ושיח מעניין. היכולת של הנהגת מונית קרית שמונה, מאפשרת לה לנסוע בכל רחבי הארץ לנסיעות ארוכות וקצרות ולשאוף אוויר צח וברגעים בהם היא לבד, היא יכולה להאזין למוסיקה ולשכוח לרגע מדברים שמטרידים אותה ואף לראות בנהיגה כתרופה שתפקידה לרפא את הנפש. 

נהגת עצמאית או שכירה

ישנן נהגות מוניות הבוחרות לעבוד כשכירות בתחנת מוניות שאחראית על המשמרת שלהן ועל הנסיעות שלהן ויש, הבוחרות להיות נהגות עצמאיות בעלות מספר ירוק המאפשר להן להפעיל את המונית בעצמן ולקחת את כל הרווחים לכיסן. פתיחת עסק עצמאי חלה גם על נהגי מוניות כך שנדרשים תשלומי מיסים ועוד היבטים פיננסים ובירוקרטים שיכולים להקשות אך יחד עם זאת, מאפשרים חופש מוחלט. 

נהגת מונית קרית שמונה, במידה והיא נהגת עצמאית, היא נדרשת לנהל את הזמנים שלה באופן מסודר ומאורגן שכן, אין סדרן שיעשה זאת בעבורה. בנוסף, חשוב שהיא תעצב את המונית שלה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמשדרים מקצועיות וכדי לאפשר חווית נסיעה טובה ושקטה וכמובן, לשמור על המונית נקייה ומריחה נפלא. נהגת מונית בקריית שמונה צריכה לעבוד כפול מבחינת השיווק של עצמה כדי שיכירו אותה הן בסביבה שלה והן מחוצה לה ובמקביל, לסגור הסכמים עם גופים גדולים כדי לספק עבודה כל הזמן ולהרוויח בהתאם.

לנהוג עד הסוף

נשים בעולם המוניות בוחרות להתפרנס בכבוד בדיוק כמו כל אחד אחר במקצוע שמעניק להן חופש, היכרות עם אנשים, שיפור השפה האנגלית, נסיעות בשעות לא שגרתיות ואקשן אינסופי. האהבה לאנשים והאהבה לנהיגה, באה לידי ביטוי הן בזכות מה שהן משדרות ללקוחות שלהן והן בזכות המוניות שהן בוחרות לראות כבית שלהן אשר אליו הן מכניסות בסבר פנים יפות את האורחים שלהן, אלו האקראיים ואלו הקבועים. תמיד כיף לראות אישה נוהגת במונית אך יחד עם זאת, היא אינה שונה משאר נהגי המוניות שעושים את עבודתם נאמנה ומאוד אוהבים את העבודה ואת המקצוע בדיוק באותה המידה. להיות נהג מונית בין אם שכיר או עצמאי, זו בחירה שכרוכה במחשבה תחילה שכן, בשני המקרים נהגי המוניות מספקים לנו הלקוחות את השירות הכי טוב ואת חווית הנסיעה הכי טובה שיש לכל מקום אליו נחפוץ להגיע. נהגת מונית קריית שמונה נהנית לאסוף אנשים במגוון הגילאים במונית שלה ולקחת אותם במהירות ובפשטות ליעדם. 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

הסעות בקרית שמונה >>>
טכנאי גז אמין בקרית שמונה >>>

דיאטנית מומלצת בקרית שמונה >>>

מדביר מומלץ באזור קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן