כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מספרה, מספרה

בקריית שמונה

גברים- תספורות וטרנדים

גברים בדומה לנשים דואגים לטיפוח שלהם ובעיקר לתספורת מחמיאה בעלת שיק המתאימה לרוח התקופה. ישנם מספר טרנדים שיוצאים בכל שנה ויש כאלו שמהווים המשכיות לתקופה אחרת ושונה. המראה של שיער מטופח בעבור גברים, משלים את המראה שלהם בין אם הבחירה היא בלבוש מחויט או בלבוש ספורט אלגנט שכן, חשוב להם שהתספורת תתאים למראה שלהם ולכל לבוש יומיומי או לכל אירוע.

אלביס פרסלי והבלורית

הטרנדים היו קיימים מאז ומתמיד ולו בזכות אנשים מפורסמים אם מעולם המוסיקה או מעולם המשחק, שמעריצים רצו לחקות אותם ולהיראות כמוהם, כשעולם שלם הלך אחרי העדר ואחרי הטרנד. כולם הלכו אחרי העדר ואף נראו אותו הדבר כשלספרים במספרות קריית שמונה, לא היה רגע דל בזמן שהמתינו רבים בתור כשהם מחפשים אחר תספורת על פי צו האופנה. הזמר והשחקן אלביס פרסלי, מלך הרוקנרול ואליל הנשים, התווה את הטרנד של הבלורית הגדולה ופאות לחיים ארוכות, טרנד שנמשך שנים רבות גם אחרי מותו. בדומה לחבריו שהיו מפורסמים כל אחד בעולמו אלו שסחפו אחריהם לא מעט מעריצים כמו למשל : מוריסי כוכב הרוק וסולן ה"סמית'ס" שכיכב בתספורת מימי הסמית'ס שאופיינה בשיער קצר בצדדים וארוך ומבולגן מקדימה וכן גם לפטרייה של ."הביטלס". כיום רבים בוחרים להמשיך את הטרנד שמזכיר את העבר ולהסתפר במספרות קריית שמונה אשר בהן ספרים מיומנים, יודעים לספר לפי הטרנד העכשווי ולפי הטרנד של פעם.

טרנד חדש ומציאת הקול האישי

גברים יכולים למצוא את הקול האישי שלהם בכל טרנד אותו הם בוחרים ליישם בעיצוב השיער שלהם, כאשר כל אחד מהם מביע את הפרשנות שלו דרך התספורת זו שבטרנד וזו שמתאימה לאישיותו ולא פחות לעיסוק שלו. כשיוצא טרנד חדש אם בזכות דמות מוכרת שיצרה אותו או בזכות מודל לחיקוי מחייו האישיים של אותו אדם, זה שבחר להעניק במה לאדם שקיים או זיכרון טוב לזה שאיננו, ניתן לראות את השינוי מיד. מספרות בקריית שמונה ומכל רחבי הארץ, אוהבות להציג את הטרנדים החדשים ולהציג אותם על גבי ראשיהם של דוגמנים שכל אחד מהם נראה אחרת ולו כדי שגברים רבים יוכלו להזדהות איתם ולרצות לקבל את המראה, שיחמיא להם כפי שמחמיא לאלו שהם ראו בתמונות.

מחפשים מספרה מקצועית שלא עושה טעויות בקרית שמונה? צרו איתנו קשר ונתאם ביקור >>>

מהם הטרנדים החדשים?  

ישנם טרנדים שעדיין ממשיכים להיות באופנה למשך שנים ארוכות ומתמזגים עם אלו החדשים, כך נוצר מבחר גדול של תספורות מוכרות וכאלו חדשות או משודרגות. הטרנדים החדשים של תספורות גברים שזכו לתהילה בזכות היותן תספורות בעלות מראה צעיר, טבעי ונוח המתאימות למבוגרים הבוחרים להישאר צעירים לנצח, מטופחים ויפים. אחד הטרנדים הבולטים הוא תספורת "ילד טוב ירושלים" ובשמו המקצועי תספורת הקערה, שהיא תספורת מסודרת ומוקפדת המשווה מראה ילדי ופחות מרדני ויוצא מהגבולות. התספורת הפופולרית יותר היא התספורת הלכאורה מרדנית, זו ששונה לחלוטין מתספורת הקערה. תספורת זו לה צורה א – סימטרית וחסרת אחידות כזו שיש לה חוקים משלה, מבולגנת ועם טאץ' אופנתי. תספורת נוספת וטרנדית לא פחות היא תספורת השיער הארוך, זו שמתאימה למי שיש לו שיער כהה ארוך וגלי, כך שהיא לא דורשת תחזוקה גדולה ודי מזכירה את הדמויות ממחזמר "שיער", בתקופה בה שיער ארוך לגברים היה אופנתי ביותר. אם בתספורות של שנות ה-60 עסקינן, תספורת השיער השופע מאוד, זו שנדרש לסרק שביל בצד שמעניק לוק מוקפד מאוד אשר מקנה מראה של פעם. ספרים במספרות בעיר קרית שמונה פחות מתלהבים מתספורת זו מעצם היותה לא פרקטיות, כאשר רבים מלקוחותיהם בוחרים בה מתוך אהבתם לנוסטלגיה בעוד הספרים אוהבים לעצב תספורות עם טרנדים חדשים שלהן זיקה לעבר. 

עיצוב השיער שלך

הסתפרת בתספורת האהובה עליך? כעת עיצוב השיער מוטל על כתפיך ובאחריותך בלבד עד לפעם הבאה, שתקבע תור לספר כדי לספר אותך שוב ולהחזיר לך את הלוק שמעניק לך נוכחות בכל מקום אליו אתה הולך בשילוב אישיותך. הטיפ הכי גדול של מספרות קריית שמונה הוא שצריך להסתפר בתספורת שלא דורשת שימוש מוגזם במוצרי שיער, שעלולים להזיק לבריאות השיער כשהסוד הוא שימוש בחומרים איכותיים ובתספורות פרקטיות בעוד שגברים בעלי שיער מתולתל צריכים להשתמש במוצרים למתולתלים בלבד ולזכות בלוק עכשווי וטרנדי. 

גברים שאוהבים להיראות טוב מהרגע שהם מתעוררים ועד סוף היום, יעדיפו שלא להתעכב בשעות הבוקר כדי לסדר את השיער ולחשוש ממה שישתבש במהלך היום. תספורת אחידה או תספורת פרועה יכולה לשוות מראה שיקי ומגניב, כך שכשם שהאדם עושה את הבגד כך האדם עושה את התספורת. תספורת אחידה ומוקפדת לא תתאים לאדם שובב ואנרגטי בעוד שתספורת פרועה עם קו אופנתי, לא תתאים לאדם מופנם ושקט, מה שיגרום לו לבלוט יתר על המידה ויצור דיסוננס בין מי שהוא לבין מה שהוא מייצג.

לסיכום 

הטרנדים מתחלפים ומשתנים מדי שנה, חלקם נותרים בעינם, חלקם משודרגים וחלקם חדשים לגמרי, כך או אחרת התספורת הכי טרנדית, צריכה להתאים לאישיות, לסוג השיער ולסטייל של הגבר. לא כל תספורת אופנתית יכולה להתאים לכל אחד ולכן, התייעצות עם ספרים במספרות בקרית שמונה, יכולה לגרום לסיפוק ולהרגשה טובה גם אם הבחירה לא תואמת במאת האחוזים ללוק שייחלו לו. 

נכון להיום ישנן מבחר אפשרויות בדמות מוצרי שיער איכותיים וטובים, שיכולים לעזור במציאת הלוק המתאים אם בתספורת עצמה או בתחזוקה היומית שלה שכן, ספרים מנוסים ומקצועיים ידעו לכוון ולהמליץ על המוצרים הטובים ביותר בעבור השיער שלנו ולא פחות, להמליץ לנו על תספורת פרקטית שתתאים לתווי פנינו ולמזג שלנו. תספורת גברים תמיד מחמיאה להם כשהם נראים מטופחים להפליא, מרשימים ומוקפדים זאת בזכותם התוספת שהם שמים על השיער שנשאר יציב לאורך זמן כמו ג'ל מבריק בשילוב לבוש תואם וריח של בושם, שריחו מותיר את חותמו בדיוק כמו המראה שלהם עם השיער שהפך להיות הסמל המסחרי שלהם בכל מקום אליו הם הולכים.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

חנות חיות בקרית שמונה >>>
פסיכולוג מומלץ בקרית שמונה >>>
רופא שיניים מומחה בקריית שמונה >>>
רואה חשבון ושירות פיננסי בקריית שמונה >>> 

דילוג לתוכן