כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מספרה

בקריית שמונה

שאלות ותשובות מספרה בקריית שמונה

המספרה הטובה בקריית שמונה מקבלת שאלות בכל יום, את הספריות המומלצות בקריית שמונה שואלים הרבה שאלות בנוגע להחלקות שיער, צביעת שיער, סוגי תספורת שונים, תכשירים שונים מומלצים לשיער, ועוד שאלות שרק מספרה מומחית ומקצועית יודעת לענות עליהן. הרגישו חופשי להפנות כל שאלה שתרצו למספרה מס1 בקריית שמונה עם הספריות הטובות בקריית שמונה והצפון.

יש לכם שאלה ולא מוצאים תשובה? מוזמנים לבדוק את השאלות הפופולריות הנשאלות בתחום. 

שאלה:

 יש לי שאלה לגבי פן, יש מספרות שעושות, לכולם פן כל הזמן, ויש מספרות אחרות שאומרות שזה נראה נהדר כשיוצאים מהמספרה, אבל אחרי כמה זמן יורד הפן ואז זה נראה פחות טוב. מה אתם ממליצים לעשות?

תשובה:


שאלה:

 אנחנו שומעים מכל מיני ספריות ספרים ומספרות שמומלץ להסתפר כל 3 עד שישה חודשים, למה בעצם? מה היתרונות של תספורת כל 3-6 חודשים במספרה?

תשובה:


שאלה:

 יש לי שאלה לגבי צבע, כבר שנים שאני עושה צבע במספרה כל כמה חודשים, אבל אני רואה ערכות צבע לעשות צבע לשיער בבית ומתפתה, אתם כמספרה הטובה בקריית שמונה והמומלצת בצפון יכולים להסביר את ההבדלים בין צבע בבית לבין צבע במספרה?

תשובה:


 

 שאלה:

 השיער שלי בסדר גמור, חוץ מחלקים קטנים שלא בסדר בכלל, מקורזלים וגליים במקום להיות חלקים, האם אתם במספרה הטובה בקרית שמונה והצפון עם הספריות הטובות בקריית שמונה והצפון יודעים להחליק רק חלק מהשיער? או שבמספרה שלכם חייבים החלקה לכל השיער על מנת שהשיער יצא אחיד? אודה מראש לתשובה של ספרית מומחית בקריית שמונה!

תשובה:


 

 שאלה:

  שאלה לספרית מס1 במספרה מס1 בקריית שמונה, האם תוכלי לשפוך אור על מה ההבדלים בין החלקה יפנית להחלקה ברזילאית להחלקת קריאטין ולמי מתאים כל סוג החלקה כזה

תשובה:


 

 שאלה:

 אני מתלבטת לגבי החלקת שיער, כמה זמן מחזיקה החלקת שיער? כל כמה זמן צריך לחדש את החלקת השיער?

תשובה:


 

 שאלה:

 אני סובלת משיער שומני, תמיד סבלתי משיער שומני ואף מספרה לא הצליחה לעזור לי בנושא, קבלתי המלצות רבות עליכם כמספרה הטובה בקריית שמונה עם הספריות הטובות בקריית שמונה וכל הצפון, האם יש לכם איזו דרך לטפל בשיער השומני? בתודה רבה רבה מראש

תשובה:


 

 שאלה:

 אחרי שנים של החלקות חוזרות ונשנות במספרות שונות השיער שלי נראה ומרגיש שרוף, ושבור ובאופן כללי נבול. מה עושים? מה לכם כמספרה המקצועית בקריית שמונה יש להציע לי לשיקום השיער שלי?

תשובה:


 

 שאלה:

 האים יש התמחות בתחום המספרות והספרות? או אם נדייק את השאלה, האם ספרית אחת מומחית בתחום אחד של טיפול בשיער וספרית אחרת מומחית בתחום אחר? ואם כן, מה ההתמחות של הספריות שעובדות במספרה בקריית שמונה שלכם? 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 

ניווט מהיר:
אנו בקול קריית שמונה מביאים לכם את כל המידע אודות המספרה המקצועית ביותר בקירת שמונה. הספר שלנו נותן מגוון עשיר מאד של שירותי מספרה וסוגים שונים של תספורות, צבע, עיצובים ועוד.  המספרה שלנו נמצאת בקריית שמונה ונותנת שירות לאזורים נוספים בצפון והאזור. אנו נשמח לענות על כל שאלות שעולות לכם בהמלך הזמן.
כל בעלי המקצוע המפורסמים באתר הם אנשי מקצוע עם המלצות של לקוחות קודמים. בכל מקצוע תוכלו למצוא מגזין הנותן מידע מקצועי לגולשים באותו תחום.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

שאלות

כאשר עושים פן בשיער בעצם מיישרים אותו, ברוב המקרים בניגוד לכיוון הטבעי שלו, פן איכותי אמור להחזיק לפחות 3 ימים ולאחר מכן נראה חזרה למראה הטבעי בהדרגה

עלות תספורות לגברים נחשבות פושטות יותר ולכן מתומחרות במחיר נמוך.תספורת נשים לעומת זאת לוקחת יותר זמן ומשתמשים ביותר חומרים ולכן עלות גבוה יותר. בכל מקרה זה לא משנה גבר או אישה, העלות היא לפי העבודה עצמה ולפי סוג התספורת הנדרשת

המספרה שלנו נמצאת במרכז של קרית שמונה נסיעה של דקה מכל מקום בקרית שמונה – אתם מוזמנים

דילוג לתוכן