כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מספרה, מספרה

בקריית שמונה

מי המספרה הכי טובה בעיר?

עברת דירה למקום חדש, יפה יותר ועם מרכז קניות שמספק את כל צרכייך, החל מסופר גדול בו תוכלי למלא את המקרר שלך וכלה במספרה שתגרום לך להיות יפה לפחות אחת לחודש. יצאת לבחון את החנויות במרכז הקניות זאת לאחר שהבית כבר מסודר ומעוצב להפליא ועכשיו את צריכה למצוא מישהו שיחליף את הספר שלך שעד כה שירת אותך נאמנה במספרה בקריית שמונה והיה זמין לך בכל עת במן שטיפחת את התכשיט שמקשט את ראשך ומבליט את יופייך.

מה הדבר הראשון שעלייך לבחון? 

נכנסת למספרה והספר הנאה קיבל אותך בחיוך מקצה לקצה, הוא הרשים אותך בקבלת הפנים שלו וכבר הרגשת בבית? כל הספרים שמחים לקבל אנשים חדשים ולהעניק להם שירות, נכון גם לך. סיפרת לו שאת חדשה בשכונה ושאת מחפשת ספר חדש שיעצב את שיערך בכל זמן שתחפצי בכך ובפרט, שיצבע אותו ברגע שמבצבצות להן שיערות לבנות. הספר מושיב אותך על הספה ומציג בפנייך את הבוק בו מוצגות תספורות ועיצובים שהוא עשה בעבר נכון גם למספר מפורסמים שאת מכירה. הוא מגיש לך קפה חם ומוקצף בדיוק כמו בבית קפה מוביל, את נשענת לאחור ומתרווחת, מרימה את הראש זאת לאחר שהתרשמת הן מהדוגמאות שבבוק והן מהדוגמאות שמתנוססות על הקיר. 

רגע לפני שאת מתעוורת מהיופי ומהחיוך הנפלא ורגע לפני שהפקדת בידיו את שיער ראשך להתנסות ראשונה בלבד, בדקי שהמספרה נקייה ומטופחת בדיוק כמו הספר שדואג לחיצוניותו מכף רגל ועד ראש. שיניים מחייכות משתקפות במראה בזמן ששערותיהן נופלות גושים גושים על הרצפה ויוצרות הר של שיערות שמקומן לא על הרצפה ובטח לא לאורך זמן. אם ראית את הספר או מי מטעמו שמנקה אחריו בכל פעם שהספר מסיים את התספורת, דעי שהמספרה שומרת על הנראות והטיפוח שלה. הטיפול בשיערך מתחיל מכיור החפיפה, הכיסא הנוח שאת יושבת עליו ללא קרעים ועומד יציב, החלוקים ללא רבב שעל גופך רגע לפני התספורת וכמובן הכלים המבריקים שלא מותירים זכר מהלקוח הקודם רגע לפני שאת הבאה בתור. במספרות בקריית שמונה הניקיון הוא מעל הכול ואת זה חשוב לבחון כבר בהתחלה. 

מחפשים מספרה מקצועית שלא עושה טעויות בקרית שמונה? צרו איתנו קשר ונתאם ביקור >>>

ספרות זו אמנות נכון גם להקשבה

סיימת את הקפה כשבין תספורת לפן ניגש אלייך הספר כדי להכיר אותך לעומק ולא רק אותך ובמה את עוסקת, אלא איזו תספורת את אוהבת וגם איזה צבע. הוא יושב מולך נינוח וקשוב כשהוא מהנהן בראשו ומציע גם את ההצעה שלו. הוא יודע שהגעת ממקום אחר ושספר אחר סיפר אותך עד הרגע שהגעת אליו, אך כשלקוחה חדשה מגיעה לשכונה ויכולה בן רגע להפוך ללקוחה קבועה, הוא יעשה הכול כדי שתהיי מרוצה ולא רק מהיכולת האמנותית שלו להעניק לך את התספורת שתעלה חיוך על פנייך, אלא גם מיכולת ההקשבה שלו לצרכייך וההבנה שמה שטוב לאחת לא תמיד טוב לאחרת ונכון גם לעצותיו. ספר שמקבל לקוחות במספרה בקרית שמונה אוהב את האמנות שלו ויודע שהשליחות שלו היא לגרום לנשים להיראות טוב יותר, בטוחות יותר ומאושרות יותר.  

ספר או ספרית?

הבחירה היא בידייך, בין אם את אוהבת ספרים גברים שיעצבו את שיערך או נשים ספריות שתעצבנה את שיערך. נושאי השיחה עם ספרית בקרית שמונה יכולים להעניק לך תחושה אחרת ממקום של הזדהות במספרת קרית שמונה אותה היא מנהלת ומעניקה שירות ללקוחותיה וזה נכון גם לנושאי שיחה טובים לא פחות עם ספרים גברים. יש ספרים שמקבלים נשים וגברים ויש רק נשים או רק גברים, זה נכון גם לספריות, יש שמקבלות רק נשים או גברים ונשים ביחד. ההעדפה מבחינתך היא לא המגדר כמו האדם עצמו שאת מרגישה מחוברת אליו ומרגישה בטוחה במקצועיות, באופן בו הוא מטפל בשיערך, קשוב בכל רגע ותמיד דואג שתצאי מרוצה ושמחה.

מי המליץ לך עליו?

היום בכל עיר ישנן קבוצות של נשים וקבוצות הומוגניות בפייסבוק, בהן ניתן לקבל המלצות על כל בעל מקצוע ולקבל רשימה לא מבוטלת של בעלי מקצוע טובים ואיכותיים גם בתחום מספרות מומלצות קריית שמונה. הגעת למקום חדש ואין לך אנשים קרובים שתוכלי להתייעץ איתם לגבי הספר בשכונה שלך או לגבי ספרים באזור מגורייך ? כנסי לאחת הקבוצות בפייסבוק או אפילו לשתיים ותבקשי המלצות על ספרים או ספריות איכותיים וטובים, מספרות בקרית שמונה מחירים ומספרות קרית שמונה שעות פתיחה. תקבלי את כל המידע הנדרש כדי להגיע להחלטה לא לפני שהלכת בעצמך לבחון את אלו שהתחברת אליהם הכי הרבה בזכות ההמלצות הן של האנשים בפייסבוק והן של השכנים שכבר הספקת להכיר ואלו שנכנסת לאתר שלהם והתרשמת מהעבודות ומההמלצות.

ניסיון ראשון ואולי לא האחרון 

המסע הארוך שעברת במציאת הספר או הספרית בקריית שמונה שלך היה ארוך ומייגע אך משהו בך רוצה לחזור לספר בשכונה שלך ולא מטעמי נוחות, אלא משהו בו, בהקשבה שלו ובחיוך שלו, במספרה המעוצבת והמטופחת שלו כשמוסיקה נעימה מתנגנת ונרות דולקים, בקפה העשיר ובבוק המרשים, כבשו את ליבך. את מחליטה להתנסות בפעם הראשונה, את קובעת איתו תור ומגיעה לתספורת הראשונה אצל הספר שהאינטואיציה אמרה לך ללכת אליו על אף ולמרות שלל ההמלצות שקיבלת. פינית לך זמן בלו"ז הצפוף שלך כדי להעניק אותו לעצמך בלבד, תורך הגיע זאת לאחר שישבת והמתנת בסבלנות כשהקפה מוכן על שולחנך והחיוך של הספר לא מש מפניו. הוא ניגש לעבודה כשהוא יודע בדיוק מה את אוהבת כשבין לבין הוא שואל אותך אם את מרוצה ואת אכן מרוצה. רגע לפני סיום הוא מסדר את שיערך כדי שתצאי ממנו כמו היית בדרכך לאירוע והעיקר, שתרגישי יפה ושתחזרי שוב כדי שהוא יוכל להעניק לך רגעים קסומים. 

לסיכום

הקשיבי לתחושות הבטן שלך ותבחרי במה שנכון בעבורך בין אם בספר או בספרית מהעיר קרית שמונה, זאת לאחר שבחנת את כל האפשרויות כדי להגיע להחלטה הנבונה והנכונה. השיער שלך הוא האקססוריז הכי חשוב, זה שמקנה לך מראה נשי, יפה ומטופח לאורך כל היום ולתקופה מוגבלת עד שאת מרגישה צורך בפינוק ובמראה שיחמיא לך.  

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

חנות חיות בקרית שמונה >>>
פסיכולוג מומלץ בקרית שמונה >>>
רופא שיניים מומחה בקריית שמונה >>>
רואה חשבון ושירות פיננסי בקריית שמונה >>> 

דילוג לתוכן