כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מספרה, מספרה

בקריית שמונה

תסרוקת ערב או תסרוקת יום?

הבגדים שלנו בארון מחולקים לבגדים ליום ליום ולבגדים לאירועים מיוחדים, זה נכון גם לגבי תסרוקות ליום ותסרוקות לערב. כשאנו הולכים לעבודה אנחנו משנים את התסרוקת שלנו ובוחרים כל יום סגנון אחר ולו כדי לגוון ולהיראות אחרת כמו שכל יום הוא יום חדש. הצורך שלנו להתחדש בא לידי ביטוי  במראה מכף רגל ועד ראש, מהשיער ועד זוג הנעליים, אך כשיש לנו אירוע אנחנו מעוניינות להשקיע במראה שלנו קצת יותר מהלוק היומיומי שלנו.

הבדל בין קודש לחול 

ביום שישי אנחנו נוהגים לנקות ולסדר את הבית, לבשל ולהיערך לקראת ארוחת שישי וכניסת השבת. אנחנו לבושים בהתאם בבגדים הנוחים לנו ואשר מאפשרים לנו לתפקד כרגיל. רגע לפני כניסת שבת אנחנו מדליקים את הנרות, לובשים בגדים יפים ומחכים לקידוש כשכל המשפחה סביב השולחן וארוחה חמה מוגשת מעליו. ריחות התבשילים מתמזגים עם ריחות הבשמים כשהנרות הדולקים מאירים את חלל הבית. תסרוקת יום במספרה בקריית שמונה מעניקה לנו מראה מרשים אם כי פחות מוקפד אך מטופח ויפה כאשר תסרוקת ערב במספרה קרית שמונה, מעניקה לנו מראה יוקרתי, איכותי ומתוחכם. הרצון שלנו להרגיש את ההבדל בין קודש לחול, הוא בדיוק כמו הצורך שלנו להרגיש בהבדל בין לוק קזו'אל ללוק יוקרתי שכן, לא נוכל ללכת לאירוע בתסרוקת יום כמו שלא נסתובב עם תסרוקת ערב ביום יום שלנו.   

מהם הסגנונות של תסרוקות ערב? 

סגנון התסרוקת צריך להתאים לסגנון הלבוש, לאופי האישה וכמובן לאירוע עצמו. ישנם מגוון סגנונות של תסרוקות ערב שאותם מציעה ספרית בקריית שמונה ואשר יודעת להתאים לכל אישה על פי אישיותה ועל פי בקשתה. אם הבחירה היא בלוק כפרי אזי התספורת בהתאם כמו למשל, שילוב של מגוון סוגי צמות או תסרוקת חצי אסופה עם צמה שעוטפת את הראש או אם עם צמה שמתחילה מהחלק הקדמי של הראש ולאורך השיער עד קצוותיו, היא נקראת בשם "צמה סינית".  ניתן להוציא קצוות שיער במידה וישנו רצון להעניק למראה הכפרי, מראה טיפה פרוע ופחות מוקפד. 

מחפשים מספרה מקצועית שלא עושה טעויות בקרית שמונה? צרו איתנו קשר ונתאם ביקור >>>

אם הבחירה היא בסגנון הקלאסי, לרוב תתאים תסרוקת אסופה או תסרוקת מוקפדת שמעניקה נפח לשיער. במספרות בקריית שמונה הספרים ידעו בדיוק מה מתאים לך בין אם הם מכירים אותך היטב ואת אופייך אם השובב או העדין או בין אם לא, מספיק שתציגי בפניהם את התסרוקת המתאימה ללבוש שלך זו שתמצאי בבוק שלהם, כך הם ידעו מה הכי נכון בעבורך ואשר יגרום לך להרגיש בנוח עם עצמך מתחילת האירוע ועד סופו. 

תסרוקת המתאימה לסוג שיער

תסרוקות ערב ותסרוקות יום תלויות לא פחות גם בסגנון השיער. תסרוקת ערב המתאימה לשיער מתולתל, לא תמיד תתאים לשיער חלק או גלי. ספרים מקצועיים ואיכותיים העובדים במספרות בקרית שמונה, יודעים לעשות קסמים ולהתאים לאישה את התסרוקת עליה היא חולמת גם אם השיער שלה לא מתאים לתסרוקת הספציפית וזאת, בזכות התכשירים המתקדמים שמאפשרים לעצב את השיער ולהגשים חלומות כמו מוס, ספריי חזק וגלייז לשיער. כמובן שהם ממליצים על תספורות המתאימות לסוג שיער וזאת על מנת שהתסרוקת תחזיק לאורך זמן ולא תהווה מטרד במהלך האירוע. 

תסרוקת המתאימה למבנה הפנים

תסרוקת צריכה להתאים לא רק לסוג הלבוש, לאופי, לסוג השיער ולסוג האירוע כמו חתונה או בר מצווה ואפילו כנס חשוב או הרצאה גדולה, אלא היא צריכה גם להתאים למבנה הפנים שלך, למיקום הגבות, האף והפה ולמיקום העיניים כולל גם את גודל הראש ביחס לכתפיים ואורך הצוואר. התסרוקת צריכה להתאים לתווי הפנים כדי להבליט את יופייה של האישה ואת הצדדים היפים והמחמיאים שבה. מספרות קרית שמונה מומחיות בלהתאים את התסרוקת למבנה הפנים רגע לפני שהן מתאימות את התסרוקת ללבוש, לאופי ולסוג השיער. יש בידיהן את הידע הנרחב ואת הניסיון הרב במטרה לגרום לאישה להרגיש הכי יפה בכל אירוע.  

תסרוקת ערב או תסרוקת יום?

תסרוקת ערב מתאימה לאירועים המתקיימים בערב אך בשנים האחרונות התחיל טרנד חדש והוא, אירועים בימי שישי בצהריים כך שבין אם יש ירח בחוץ לבין אם יש שמש, תסרוקת ערב תמיד תהיה  אסופה, מוקפדת ומושקעת, אך יש הבוחרות להיראות בשישי בצהריים בתסרוקת יום מאחר והשמש בחוץ חמה ויוקדת כך שנדרש להתאים את התסרוקת גם למזג האוויר בחוץ. ספר בקרית שמונה יעניק את המראה המתאים לכל אישה ובכל אירוע בין אם בימי שישי או בין אם בשעות הערב. בנוסף, היא תמליץ על תסרוקות שיכולות להיות שילוב של תסרוקת יום ותסרוקת ערב אם האירוע מתקיים בחוץ תחת כיפת השמיים ובאווירה כפרית, אלא אם כן הלקוחה תחליט שהיא מעוניינת במראה מוקפד בין אם האירוע בחוץ או בתוך אולם בשעות הצהריים של יום שישי או ביום חול. 

תסרוקת המתאימה רק לך

הביטי במראה וראי את הדמות שמשתקפת מולך כך תהיי מודעת לתווי פנייך, לסוג שיערך, לאופייך, ללבוש המתאים שלך ולספרית קריית שמונה, שתענה על צרכייך בדיוק כמו שאת רק רוצה ותעניק לך את התסרוקת המתאימה רק לך. המראה שלך חשוב לא פחות, תחילה בעבור עצמך וכשהתכשיט שעל ראשך מבליט את תווי פנייך ומעניק לך מראה מיוחד כמוך, אין שום סיבה שלא תזרחי בערב הקסום ותפיצי את אורך בזכות אישיותך והלבוש שמחמיא לך מקדקוד ראשך ועד קצות אצבעותייך. כולנו רוצות להיראות טוב בין אם ביום יום או בין אם בערב, בין אם ביציאה למסעדה או בין אם לכנס גדול וחשוב, המראה שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו ולא פחות מהתסרוקת שאנו מתאימות הן לאירוע והן לאישיות שלנו לכן ,חשוב שנלך למספרה קרית שמונה שאליה אנו רגילים ונפקיד בידיה את היקר לנו כדי שתעניק לנו מראה מרשים ויפה.    

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

חנות חיות בקרית שמונה >>>
פסיכולוג מומלץ בקרית שמונה >>>
רופא שיניים מומחה בקריית שמונה >>>
רואה חשבון ושירות פיננסי בקריית שמונה >>> 

דילוג לתוכן