כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין איטום, קבלן איטום

בקריית שמונה

איטום גגות – מהן השיטות?

הרגע בו אתם מבינים שהגיע הזמן לעשות קצת סדר בבית ולא בתוכו אלא מחוצה לו ואף מעליו, הוא הרגע בו אתם משנסים מותניים ויוצאים למסע שיפוצים. גג הבית הוא זה ששומר עלינו מפני כל נזק ובפרט מפני גשמים שיורדים אם לסירוגין או ללא הפסקה. להיות בבית שקירותיו נרטבים, או שבמרכז הבית נחה לה שלולית גדולה או גיגית שאוספת את כל הטיפות אליה, זה לא מצב נעים. לכן פונים לקבלן איטום בקריית שמונה ומתחילים את המלאכה, לא לפני שבוחרים להשקיע זמן, כסף והרבה סבלנות. שיטות רבות ישנן לאיטום הגג שלכם על ידי איש מקצוע המתמחה באיטום גגות בקריית שמונה ומתמצא בכל חומרי איטום בקרית שמונה.

הכן גגך לחורף

החורף במדינתנו הוא חורף קצר יחסית לקיץ אך בעיצומו, הוא מברך אותנו בגשמי ברכה שאחריהם אנו קוצרים את הפירות ונהנים באביב ממקומות שטופי מים ולא מעט ירוק וצבעים בעיניים. אך לא בגשם עסקינן אלא בבעיות שהוא מביא איתו שהן באחריותנו בלבד. הבעיות המוכרות והנפוצות הן בהצפה בביוב, רטיבות בקירות ואיך לא? גגות דולפים שמותירים אותנו חסרי אונים מאחר ולא ניתן לטפל ברטיבות כשיש גשם זלעפות בחוץ, אך בהחלט ניתן למזער את הנזק בזמן הפוגה. קבלן איטום קריית שמונה יבצע עבודת איטום מקצועית, נכונה ואיכותית שתהווה פתרון מיידי לבעיה הגדולה.

הקדם תרופה למכה 

תקופת הקיץ היא התקופה הטובה ביותר לבצע שינויים ושדרוגים בבית רגע לפני בואו של החורף, נכון גם לאיטום גגות בקרית שמונה. חשוב שנכין את הקרקע ונבצע את הבדיקות רגע לפני שטיפות הגשם תהפוכנה לחלק אינטגרלי מביתנו. 

מחפשים קבלן איטום בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר ונתאם בדיקה >>>

קבלן איטום בקריית שמונה אשר עוסק זמן רב באיטום גגות קרית שמונה, יעשה שיפוץ שיצריך אורך רוח לאור העובדה שהבית יתמלא באבק וישנה את צורתו לזמן קצר, כשהמטרה הנעלה היא לאטום את הגג בזמן שחם ויבש בחוץ כך שהעבודה תתבצע בצורה מהירה ויעליה יותר. חשוב להקדים תרופה למכה ולטפל בכל הבעיות בבית ובפרט בגג, כדי שנהנה מהחום שבפנים כשקר בחוץ.

שיטה אחת המתאימה לבעיה שלך

לכל בעיה יש פתרון ונכון גם שלכל בעיה יש שיטה אחת הנכונה לה במיוחד. לכן, חשוב לבחור בחומר לאיטום גגות בקרית שמונה לא הזול, לא היקר, לא הקל ולא הקשה אלא הנכון ביותר לגג שלנו. תחילה, נצטרך להכיר את התשתית של הגג שלנו וללמוד קצת על השיטות הפופולריות ואלו המתקדמות על מנת שנדע מה נכון בעבורנו. שיטות רבות ומגוונות ישנן לאיטום בקרית שמונה, ככל שנעמיק בכל שיטה ושיטה, נדע את השפה בה ישוחח איתנו בעל המקצוע. 

יריעות ביטומניות – מה זה?

יריעות ביטומניות הן "השטיח" שמגן על הגג שלכם. בדיוק כמו שהשטיח בכניסה לביתכם, זה שמשמש חיץ בין הלכלוך בנעליים של באי הבית לבין הרצפה, כך הרצפה נשארת נקייה בעוד כל הלכלוך נספג בשטיח עצמו. כך גם יריעות איטום אלו אשר עשויות מפולימר ביטומני אשר פותח באמצע שנות ה-70, כשעד לאותה תקופה השתמשו בזפת חמה כדי לאטום גגות, פתרון פחות איכותי ונוח, אשר מותיר ריח חזק. קבלן איטום קרית שמונה יבצע את האיטום על ידי הלחמה של היריעות הביטומניות אשר עומדות בתו התקן של מכון התקנים ובעלות צבע אפור לבן, כך שהן תהפוכנה ליריעה אחת גדולה המכוסה בחומר שנקרא אגרגט שתפקידו להגן על היריעה כולה מנזקי השמש ונכון לנזקי החורף. זו השיטה הכי מומלצת, הכי פופולרית  וגם הכי יקרה לרוב. עם שיטה זו ניתן לפתור את הבעיה מיד לאחר שפסק הגשם אך שוב, היא צריכה להתאים כמו כפפה לגג שלכם כי אם לא, יש להתקדם הלאה לשיטה הבאה הנכונה לאיטום הגג שלכם. 

זפת? שיטה ישנה שעובדת

שיטת איטום גגות בזפת שחורה כיכבה לאורך השנים עד לאמצע שנות ה-70 והייתה לשם דבר ואולי אף לפתרון היחיד לאיטום גגות, בעיקר בבנייני מגורים גדולים. השיטה הזו עדיין מככבת, מעצם היותה זולה יותר אם כי מיושנת ודורשת תחזוקה שנתית, מה שדורש עבודה רבה במהלך כל השנה מהרגע בו הגג נאטם בשיטה זו. קבלן איטום קרית שמונה לרוב ישתמש בשיטת איטום גגות בקריית שמונה בגגות שיש בהם קולטי שמש, דודים ומזגנים. חשוב לציין שהאחריות על עבודה בשיטה זו היא בין 5-3 שנים וזאת כי נדרש לסייד את הזפת בכל שנה פן היא תיסדק מנזקי השמש שגרמו ליובש.

חומר איטום אקרילי

מהו החומר האקרילי שנכון לאיטום גגות? ובכן, זו משחה פלסטית לבנה שמורחים או מתיזים אותה על תשתית הבטון של הגג. שיטה זו פחות מומלצת מאחר והיא אינה אוטמת לחלוטין את הגג מפני הגשמים מעצם אי עמידותה למים, מה שיכול לגרום להתקלפות החומר האקרילי ולחדירה של מים לגג. חומר איטום אקרילי מתאים לגגות עם שיפועים חדים, גגות קטנים וגגות חדשים. שיטה זו היא שיטה זולה יחסית ליריעות הביטומניות אך יקרה יחסית לזפת לאיטום גגות בקרית שמונה.  

חומר פוליאוריטני – המסטיק?

חומר פוליאוריטני לאיטום גגות קטנים ומרפסות או בכינויו הידוע בעולם איטום גגות בקרית שמונה, "המסטיק", הוא חומר הדבקה ואטימה. שיטת איטום גגות בקריית שמונה בחומר זה אשר לו יכולת הידבקות טובה אל תשתית הגג ויכולת גמישות גבוהה המאפשרת כיווץ ומתיחה בהתאם למתרחש. חומר פוליאוריטני מתפשט במהירות כמו שלולית מים שמוצאת דרכי מילוט על ידי חדירה לנקבים פנויים ויוצרת רטיבות, במקרה הזה החומר יוצר איטום תרמי נגד חדירת מים לתוך הבתים. עבודה בשיטה זו היא לעיתים יקרה אף יותר משיטת איטום גגות ביריעות ביטומניות אך בעבור חורף שקט, חם ונעים, לעיתים זה שווה את ההשקעה. 

מה מכאן?

איטום גגות בקריית שמונה הוא עולם שלם של שיטות וחומרים כאשר כל שיטה וכל חומר, מתאימים לתשתית אחרת כך שנדרש להיוועץ עם קבלו איטום קרית שמונה מקצועי ומנוסה כדי לדעת מה מתאים לתשתית שלנו.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

גנן מומלץ בקריית שמונה >>>
שערים חשמליים בקריית שמונה >>>
שירותי הובלות באזור קריית שמונה >>>
מוסך חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן