כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

קבלן איטום

בקריית שמונה

קבלן איטום בקריית שמונה – שירותים

קבלן איטום בקריית שמונה מציע עבודות איטום בכל אזור הצפון. עם מקצועיות רבה ושירות איכותי ואמין אתם יכולים להיות בטוחים שהמבנה שלכם מקבל את האיטום הטוב והאיכותי ביותר במחירים נוחים במיוחד!

קבלן איטום עם שנות ניסיון רבות ומגוון רחב של עבודות איטום בקרית שמונה יודע לעשות את כל עבודות האיטום בצורה המקצועית ביותר ועם אחריות כדי שלא תדאגו! הקירות שלכם מעולם לא היו יבשים יותר!

עבודות איטום בקריית שמונה

  • איטום גג בקריית שמונה
  • איטום חדרי רחצה
  • איטום נקודתי למטבחים
  • איטום הכנה לגינת גג
  • איטום סדקים
  • זיפות גגות
  • איטום קירות חיצונים בקריית שמונה
  • איטום "שלילי"- עבודות איטום למרתפים ומבנים תת קרקעיים
  • איטום בריכות
  • אחריות לכל עבודת איטום
  • ניקיון האזור המטופל

אנו מבצעים את עבודות האיטום האיכותיות, המקצועיות והאטומות ביותר, ובמחיר הוגן ונוח לכל כיס! אצלנו תוכלו ליהנות ממגון שירותים שונים שאנו מציעים והמלצות של לקוחות קודמים. להיות קבלן איטום בקריית שמונה זו עבודה הדורשת המון מקצועיות ורמה גבוהה מאוד של איכות העבודה. כאשר עבודת איטום אינה מתבצעת כראוי, ניתן לראות זאת כבר בחורף הראשון ואף קודם לכן! 

מזג האוויר בקריית שמונה והסביבה מחייב עבודת איטום מקצועית וטובה במיוחד! קבלן איטום בקריית שמונה שעובד כבר שנים באזור, מכיר את תנאי מזג האוויר, כיווני הרוחות, כמויות הגשם והלחות ויודע לעשות את כל עבודות האיטום בסביבה כך שהבית או המבנה שלכם יישארו אטומים מתנאיי מזג האוויר למשך שנים רבות וגם אתם תוכלו להיות רגועים שנזקי מזג האוויר לא מגיעים לקירות הבית שלכם בקרית שמונה!

תישארו יבשים  ותילחמו בעובשים!

קבלן איטום בקרית שמונה למבנים קיימים

כשאתם נכנסים לבית חדש אתם לא תמיד מודעים לנזקים שלו. בעלי בתים רבים מסתפקים בשיוף וצבע כאשר מה שהקיר או הגג באמת צריכים זה עבודת איטום איכותית ומקצועית. לכן גם לאחר הגשם הראשון, מתגלים פתאום הרבה תשלות במבנים בקרית שמונה.

קבלן איטום בקריית שמונה מקצועי ואמין, קודם כל בודק את מקור הרטיבות. אני לא אתחיל עבודה לפני שאני יודע בידיוק מהיכן מגיעה הרטיבות. הרבה פעמים הבעיה תהיה ממקור חיצוני, כמו גשם או השקייה אבל הרבה פעמים הבעיה תיגרם מצינור מיים שהתפוצץ בקירות הבית או אפילו צינור המזגן שבמשך שנים מטפטף בצמידות לקיר וגורם לרטיבות שחדרה את הקירות.

לאחר זיהוי הבעיה אתחיל להציע לכם פתרונות איטום. יש יותר מדרך אחת לבצע עבודות איטום. כדי להחליט על הדרך הנכונה ביותר, אפנה את שטח העבודה עליו תתבצע עבודת האיטום ואציג בפניכם את האפשרויות הטובות ביותר והמשתלמות ביותר לעבודת האיטום הספציפית שלכם. חשוב לי שתהיו מודעים לאורך כל התהליך בדיוק לעבודה אותה אני עושה. כך תוכלו להיות בטוחים שאני מבצע את עבודתי על הצד הטוב ביותר ותוכלו לדעת מה לבדוק כאשר עבודת האיטום תסתיים בהצלחה. 

איטום בדירות צמודות או בבנייני דירות

במידה ואתם גרים בצמידות לדירה אחרת, חשוב לוודא את מקור הנזילה או הרטיבות והאם היא מגיעה מהדירה שלכם או משכניכם. במקרים כאלו אמינותו של קבלן האיטום חשובה במיוחד. רטיבות בדירה השכנה יכולה להיות מסוכנת לכם אבל גם לשכנים שלכם שאצלם יש את הרטיבות ולכן חשוב להעיר את תשומת ליבם בצורה הנכונה והאמתית לסכנות של קירות או גג שאינו אטום כראוי.

איטום גגות בקריית שמונה

איטום הגג כראוי הוא חשוב מאין כמוהו. גג שאינו אטום כמו שצריך גורר בעיות ותקלות בבניין במשך שנים וחשוב שהעבודה תתבצע במקצועיות ובאמינות רבה. קבלן איטום בקריית שמונה מביא איתו לא רק שנים של ניסיון אלא גם אינספור לקוחות מרוצים שיכולים להעיד אחרי שנים שעבודת האיטום שעשיתי בגגות בתיהם מביאה להם נחת למשך שנים. 

מחפשים קבלן איטום בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר ונתאם בדיקה >>>

איטום גגות בקריית שמונה יכול להתבצע על ידי התקנת יריעת איטום אך במקרים מסוימים, דווקא עדיפה עבודת איטום עם חומרים שעל קבלן האיטום למרוח על השטח המדובר. כקבלן איטום מקצועי ויעיל, אמצא את הפתרון הטוב והיעיל ביותר ששוק האיטום יודע להציע למבנה שלכם מבחינת האיכות וגם מבחינת התקציב. יקר יותר לא אומר טוב יותר! באיטום גגות בקריית שמונה, האיכות עולה על המחיר!

לפני תחילת העבודה, חשוב לפנות כראוי את שטח הגג בצורה המקסימלית. במקרים מסוימים צריך להוציא ולפנות אפילו חלקי טיח או בטון לפני האיטום עצמו, כדי למנוע את חזרתה של הרטיבות או את ההתפוררות של התיקון. כאשר האיטום מתבצע על גג, עלי לפנות כמה שיותר מהשטח הנדרש לאיטום כדי לבצע את עבודתי בצורה הטובה ביותר.

עבודת האיטום עצמה לא תמיד לוקחת הרבה זמן, לפעמים מדובר במריחה של חומר לאיטום בלבד. עם זאת, חשוב מאוד לזהות מתי בדיוק למרוח שכבה נוספת של החומר. מריחה של שכבה שניה מוקדם מדי עלולה לגרום לנזק משמעותי הן בנראות והן באיטום עצמו! קבלן איטום מקצועי בקריית שמונה יודע בדיוק מתי להגיע למריחת השכבה השנייה וכן איך להגן על השכבה שמרחתי מפני רטיבות נוספת כמו גשם למשל, עד שעבודת האיטום תסתיים והגג שלכם יהיה אטום לחלוטין. 

במידה וזיהינו שהבעיה היא רטיבות שמקורה בתנאי החורף, אני ממליץ במידת האפשר לבצע את האיטום כאשר עונת הגשמים מתחילה להיגמר. במידה ומדובר במקרה חירום או בעל דחיפות גדולה, כמובן שיהיה אפשר לבצע את האיטום אך יש חשיבות גדולה לבידוד האזור מכל רטיבות שהיא והמחיר לעבודת האיטום עלול להיות מושפע ממזג האוויר.

עם סיום העבודה, אדאג להשאיר את האזור נקי ומסודר. השטח המטופל ייצבע מחדש ותוכלו להנות מביתכם שוב. כאשר מדובר על עבודת איטום על הגג, אעשה בדיקה לוודא את עמידות האיטום. גם במידה והבדיקה נגמרה בשלום, עבודתי לא נגמרה. אני מציע אחריות של מספר שנים לכל עבודת איטום ומבטיח לכם שבכל תקלה באיטום, תוכלו לפנות אלי.

איטום מרתפים או דירות צמודות קרקע

כאשר מדובר באיטום של דירות מרתף או צמודות קרקע, החשיבות לעבודה בעונה חמה גוברת. הרבה פעמים במבנים כאלו, הרטיבות  מגיעה מהקרקע הלחה או ממי תהום שנמצאים תחת השטח. בגלל שעבודת האיטום צריכה להתבצע באופן היבש ביותר, עונת הקיץ החמה מומלצת למקרים כאלו. עד שחומרי האיטום מתייבשים עלולים לקחת גם מספר ימים ולכן החום שחודשי הקיץ מביאים איתם, יכול גם לעזור לייבוש החומרים וגם לעצירת הופעתם של מקורות רטיבות בזמן התייבשות החומרים.

כמות המעיינות, הנחלים ומקורות המים באזור שלנו, מביאיים הרבה נחת והנאה בטיולים אבל כשזה מגיע לאיכות המגורים שלנו, חשוב שקבלן איטום בקריית שמונה יגיע ויאטום את ביתכם בצורה המתאימה ביותר לתנאי האזור. מקורות מים תת קרקעיים ומי תהום רבים שניתן למצוא בקריית שמונה והאזור, מוכיחים את החשיבות של קבלן איטום מקצועי ואמין בקריית שמונה והאזור בשביל איטום הבית שלכם. הנחלים והמעיינות יפים ונעימים – מחוץ לבית ולא בתוכו.

עבודת קבלן האיטום בבניית בית חדש

הדבר הראשון שכל נותן שירות צריך לעשות, בטח ובטח קבלן איטום, הוא להבין את צרכיי הלקוח. אבין מכם את הצרכים מבחינת האיטום ואדע להציג לכם את אפשרות האיטום האיכותית והמותאמת ביותר לאותם צרכים, וזאת במחיר הטוב ביותר. קבלן איטום בקריית שמונה מכיר את השטח ואת אזור הצפון בצורה המיטבית ביותר ולכן גם יודע לעשות את עבודות האיטום באזור בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

מטרת האיטום היא להחזיק מעמד למשך הזמן הארוך ביותר תוך כדי שהוא עושה את העבודה בצורה האיכותית ביותר. חשוב להבין מה תכונותיו של הגג שלכם כדי להתאים את צורת האיטום הנכונה לו ביותר. לכן חשוב לפנות אלי, עם שנות ניסיון רבות כקבלן איטום בקריית שמונה.

זכרו – כאשר עבודת האיטום מתבצעת על הצד הטוב ביותר, אתם חוסכים אלפי שקלים ויותר על תיקונים נוספים של נזקי מים ועל נזק ממשי שיכול להיגרם לציוד בביתכם!

איטום בקריית שמונה – שומרים עליכם יבשים!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

גנן מומלץ בקריית שמונה >>>
שערים חשמליים בקריית שמונה >>>
שירותי הובלות באזור קריית שמונה >>>
מוסך חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן