כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין איטום, קבלן איטום

בקריית שמונה

איטום קירות חיצוניים - מה המחיר?

אנו עסוקים לרוב בעיצוב הפנים של הבית שלנו, רוכשים ספה גדולה ויפה עם מספר כריות בשלל צבעים, פינת אוכל מרשימה, כורסא גדולה ונוחה, תמונות יפות וכמובן, צביעת אחד הקירות בצבע שישרה אווירה חמה ונעימה, אך לרגע לא מקדישים תשומת לב לסדקים שעל הקירות שנובעים מבעיות בקירות החיצוניים. קבלן איטום בקרית שמונה יבצע איטום קירות חיצוניים בקריית שמונה בצורה מקצועית עם אחריות ובמחיר שברובו תלוי בנזק שנגרם לקיר.

איטום הקיר החיצוני – מתי ואיך?

האם כשיש לכם חור בשן, אתם אומרים "לא נורא, זה יחלוף"? כמובן שלא. אתם פונים לרופא שיניים ומטפלים בחור לפני שיהיה מאוחר מדי ואולי גם לא תהיה שן יותר, שתעניק לכם מראה אסתטי ויפה. האם שיש לכם סדק בקיר, רטיבות או שהקיר שלכם מטפטף ונוצר עובש, אתם אומרים? "לא נורא זה יעבור", לוקחים סמרטוט ומנקים? ייתכן וכן. דעו שככל שהנזק גדול יותר, כך תשלמו הרבה יותר אז לפני שזה יקרה, תזמינו קבלן איטום בקריית שמונה שיבוא לבחון את המצב ויתקן את מקור הבעיה, שברוב המקרים היא בקיר החיצוני רגע לפני שיהיה מאוחר מדי והסדקים יתפשטו על כל הקיר. 

מורכבות העבודה

טיפול שורש אורך זמן, נכון גם לעבודה על איטום קירות חיצוניים בקריית שמונה וזאת מהסיבה, שככל שנדרשת יותר עבודה כך גם המחיר בהתאם. המטרה היא לא לצאת בהוצאות גדולות מדי וכדי שזה יקרה, חשוב לטפל בבעיה כבר באותו הרגע, לא להגיע לטיפול שורש אלא כבר לטפל בסתימה ולסיים את העניין כמה שיותר מהר ובפחות כסף. 

מחפשים קבלן איטום בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר ונתאם בדיקה >>>

המחיר אותו גובה קבלן איטום קרית שמונה הוא המחיר שמשתלם הן לו והן לעובדיו שמסייעים לו להעניק את השירות הכי טוב, שיגרום ללקוחות לצאת מרוצים וללא בעיות בעתיד. 

איטום חלקי או מלא

לעיתים נדרש איטום נקודתי וזאת בזכות העובדה שעליתם על הבעיה במהירות והזמנתם קבלן איטום בקריית שמונה, שיבצע את האיטום בפחות זמן ובפחות כסף. בפעמים אחרות, נדרש איטום של הקיר כולו זאת בהנחה ונוצרו סדקים רבים בקיר או שניתן לטפל בנזילה בזמן עבודה רב יותר ובהתאם לכך גם המחיר. סדק בקיר ולו הקטן ביותר, הוא סימן למשהו שקורה לנו בקיר בדיוק כמו שקיימים סדקים באדמה אחרי רעידת אדמה קטנה, משהו זז במקומו וזה האות היחיד שאנחנו צריכים לשים לב אליו ולהתייחס אליו כראוי. מחיר איטום קירות חיצוניים בקריית שמונה באופן חלקי נע בן 1,000 ₪ לבין 1,500 ₪. מחיר איטום קירות חיצוניים בקרית שמונה באופן מלא כולל סנפלינג נע בין 5,000 ₪ לבין 10,000 ₪.  

איטום של הקיר – עם איזה חיפוי?

ישנם חומרי איטום רבים וטובים המתאימים לקירות מסוגים שונים. לכן, לא ניתן להשתמש בהם בכל מצב ולו כדי לאטום את הקיר אם לבקשת הלקוח או אם לצורך שמירה על קו עיצובי. חומרי איטום קירות חיצוניים בקריית שמונה מומלצים על ידי בעלי מקצוע שיתאמו ציפיות עם הלקוח רגע לפני הצעת המחיר וזאת, כדי להסביר להם את המשמעות של חומרי החיפוי והייעוד שלהם שכן, לא ניתן לבחור חיפוי לקיר שאין הוא מתאים כלל. מחיר איטום קירות חיצוניים בקרית שמונה בטיח, נע בין 100 ₪ לבין 200 ₪ למ"ר. מחיר איטום קירות חיצוניים בקריית שמונה בפסיפס, נע בין 170 ₪ לבין 270 ₪ למ"ר.

סנפלינג – שימושי ביותר

מתי נדרש להזמין קבלן איטום שיקשור חבלים לגופו ויהיה תלוי בין שמיים לארץ? בדיוק ברגע שמבינים שלא ניתן להגיע למקום בשום דרך בפרט שמדובר בגובה, בטיחות ועבודה יעילה וטובה. אנשי הסנפלינג ערוכים לכל תסריט ויודעים היטב את העבודה בין אם מדובר בבניין בן 3 קומות או בין אם מדובר בבניין בן 10 קומות, יש ברשותם את כל הציוד הנדרש לבצע את עבודת האיטום ולהביא תוצאות מרשימות, בדיוק כמו קבלן איטום בקרית שונה שמבצע את עבודת האיטום בבית בקומת קרקע. מחיר איטום קירות חיצוניים בקרית שמונה בסנפלינג נע בין 1,500 ₪ – 2,000 ₪.

אחריות – במה זה תלוי?

סגרתם עסקה עם קבלן איטום קרית שמונה זאת לאחר שקיבלתם המלצות רבות ואתם מרוצים מהחלטתכם? נהדר. דעו שהאחריות הינה ל-4 שנים עבור עבודת האיטום בלבד, כך שבמידה ותזמינו את הקבלן שוב, הוא יגיע תוך 5 ימי עסקים כדי לטפל בבעיות שנוצרו בעבודת האיטום שלו, הוא כמובן לא ידרוש הוצאה נוספת אלא ישלם מכספו שלו שכן זה באחריותו בלבד. חשוב לציין שהאחריות צריכה להיאמר כבר בתחילת השיחה טרם תחילת העבודה ולהיכתב בהסכם עם האיש מקצוע שבחרתם בו בלב שלם. 

לאטום או לא לאטום?

שמירה על הבית שלנו היא לא רק גדר שתוחמת אותנו משכנינו, אזעקה ומצלמות שירתיעו גנבים וכלב גדול שנובח על כל העוברים והשבים, היא שימת הלב לפרטים הקטנים, אלו שקורים על קירות ביתנו אשר נותנים סימן למשהו לא תקין שקורה בגג או בקיר עצמו. ככל שנעלה על הבעיה ונתייחס אליה בהתאם, נוכל למזער את הנזקים ולחסוך לעצמנו עוגמת נפש, זמן יקר, תסכול ולא מעט כסף. בין אם ראינו את הנזק מאוחר מדי, חשוב בכל מצב בין אם הוא התחלתי או בין אם הוא במצב קיצון, להזמין קבלן איטום בקרית שמונה שיגיע לבחון את מקור הרטיבות זו שגורמת לסדקים בקיר, בהמשך לרטיבות ומשם כל הדרך לעובש שמזיק לבריאות של יושבי הבית והאורחים הנכנסים בפתח הדלת. איטום קירות חיצוניים בקריית שמונה נדרש בכל בית קטן כגדול, בכל מצב ובכל נקודת זמן. 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

פנצ'ריה בקריית שמונה – צמיגים במחיר זול בקרית שמונה – כל מה שהגלגל שלך צריך!

גנן מומלץ בקריית שמונה >>>

שערים חשמליים בקריית שמונה >>>

שירותי הובלות באזור קריית שמונה >>>

מוסך חלקי חילוף לרכב בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן