כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

קוסמטיקאית

בקריית שמונה

מגוון טיפולים קוסמטיים עם מכשור מתקדם והחומרים האיכותיים ביותר ✔ טיפול אישי ומקצועי ✔ ומחירים הוגנים ✔ התקשרו ליעוץ וקביעת תור❗

שירותי טיפוח וקוסמטיקה

טיפולים קוסמטיים הם הרבה יותר מהסרת שיער. אני ממליצה תמיד ולכל לקוחותיי להכניס לשגרת יומם כמה דקות של טיפוח לעור הפנים והגוף. פילינג יומיומי לפנים יוריד את שכבת העור העייפה וירענן את עור הפנים עם ברק וחיוניות. סבון פנים ינקה את הנקבוביות שנפתחו עם הפילינג וקרם לחות לאחר מכן יסגור את הנקבוביות ויתן לעור הפנים לחות נעימה ועדינה שתשמור על עור הפנים שלכן צעיר, רענן ומלא ברק. קרם פנים לגוף אני גם ממליצה למרוח על בסיס יומיומי, אתן תרגישו את התוצאות כבר בשבוע הראשון כאשר עורכן יהיה חלק ונעים יותר.

שגרת טיפוח כזו מגיל צעיר יכולה לעכב הזדקנות בעורכן וגם לשמור עליו נקי ורענן לאורך שעות היום. אחת לכמה זמן אני ממליצה לכן לעשות פילינג יותר עמוק לפנים אצלי בקליניקה בקריית שמונה ולעבור טיפול פנים אצל קוסמטיקאית טובה בקרית שמונה. כך תוכלו להיות בטוחות שאתן עושות את כל הפעולות כדי לעכב את הזדקנות עור הפנים כמה שיותר. 

  • טיפול קוסמטיקה לפנים
  • טיפול קוסמטי באקנה ובצלקות
  • טיפול קוסמטי בגלי רדיו
  • טיפולי אנטי אייג'ינג
  • טיפולי יופי לקראת אירועים
  • הסרת שיער בלייזר
  • הסרת שיער בשעווה
  • סידור גבות
  • סידור גבות לגבר
  • הסרת שיער לגבר
  • טיפולי פלזמה קוסמטיים לפנים 
  • איפור קבוע
  • ייעוץ על מוצרי טיפוח
  • יום טיפוח לכלות ומשפחתן
  • ייעוץ עם קוסמטיקאית רפואית

סידור ועיצוב גבות אצל קוסמטיקאית

סידור ועיצוב הגבות, יוצר בפניכם מראה נקי ומטופח יותר. עיצוב הגבות בצורה שונה, יכול לתת לפניכם מראה שונה ומתוח יותר ויכול להקנות לעיניכן מבט חודר. דרך סידור ועיצוב הגבות בלבד תוכלו לראות שינוי במכלול בפנים. עיצוב וסידור הגבות אצל ישראלה ישראלי, קוסמטיקאית מקצועית מוסמכת, תאפשר לכן נחת. כולנו יודעות איך זה לסדר לעצמו את הגבות ולגלות שהורדנו יותר מדי או שגבה אחת לא שווה לשנייה, אצלי זה פשוט לא יקרה. מעיצוב וסידור הגבות אצלי תצאו מרוצות ושמחות והעיצוב החדש ישרת אתכן שנים קדימה.

קוסמטיקה ואיפור קבוע

איפור קבוע מתאים לכל הנשים מכל הגילאים. מדובר בסוג של "קעקוע" שאני מציירת בעור הפנים שלכן בדיוק במקום הרצוי. עם זאת, בשונה מקעקוע, האיפור הקבוע נשאר בצבע שלו לאורך זמן ופחות מתרחב עם השנים. ישנם סוגים של איפור קבוע שמחזיקים לכמה שנים בודדות. המיקומים הפופולאריים לאיפור קבוע הם בגבות, בעפעפיים וקו הריסים (איילינר) ובשפתיים.

על איפור קבוע בגבות, אני ממליצה לכל אישה בכל גיל. הרבה נשים מגיעות אלי בשביל איפור קבוע בגבות בגלל שהן מעוניינות בעיבוי הגבה. עם הגיל, השערות בגבה הופכות פחות ופחות בולטות ולכן בעזרת האיפור הקבוע, ניתן להחזיר לגבה את הצבע שלה. איפור קבוע בגבה נותן לכן לעצב מחדש את צורת הגבה. היום, את לא חייבת להישאר עם צורת הגבה אליה נולדת. עיצוב הגבה בעזרת איפור קבוע, נותן לך את האפשרות לקבוע מחדש איך הגבות שלך ייראו. אנחנו נתאים לך את הצבע המתאים לשיער הגבה שלך והאיפור הקבוע ישתלב בגבה שלך בהרמוניה.

אם אתם מאותם אנשים העושים ספורט באופן קבוע או ניעזרים בקואצ'ר אישי אל דאגה! איפור קבוע אינו יורד במהלך האימונים ונשאר קבוע לטווח ארוך. המשיכו בפעילות שלכם ללא חשש, אל תתנו לאיפור להפריע לכם.

מחפשים קוסמטיקאית מומלצת וסבלנית בקריית שמונה והסביבה? השאירו לנו פניה ונחזור לתיאום טיפול >>>

איפור קבוע בשפתיים כמו איפור קבוע בעפעפיים נהפך לפופולארי אפילו יותר בשנים האחרונות גם בקהל הצעיר. עם הגיל, עובי השפתיים מצטמצם ובעזרת איפור קבוע, אפשר לעבות את השפתיים חזרה לעוביין המקורי והבשרני. היום, גם בנות צעירות עושות איפור קבוע לשפתיים כדי לעבות מראש את שפתיהן ולהבליט את עיניהן. איפור קבוע בשפתיים יכול להחזיר גם את הצבעוניות הטבעית של שפתינו, אני ממליצה לא רק לעבות את השפתיים אלא להקנות להן חיזוק בגוון השפה הטבעי. איפור קבוע בעפעפיים יכול להבליט את העיניים שלנו ולתת להן את המסגרת המתאימה להן.

טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית בצפון וקריית שמונה

היום, טיפולי הרמות עפעפיים ומתיחת פנים ללא ניתוח יכולות להתבצע כבר אצל קוסמטיקאית. אין צורך היום לשלם אלפי שקלים לטיפולים קוסמטיים חודרניים בפנים. אתן יכולות להגיע אלי כדי להתאים לכן את הטיפול הטוב ביותר, נעשה שיחת ייעוץ שבה אפרוס בפניכן את האפשרויות הטיפוליות ומגוון שירותי הקוסמטיקה שאני מציעה. לכל טיפול יש יתרונות וחסרונות וחשוב לדייק את בחירת הטיפול לתוצאה הרצוי וכן גם לסוג העור שלכן. טיפול פנים שיתאים לאישה בעלת עור בהיר בשנות ה-40 לחייה, לא יתאים לאישה בת 25 עם עור שחום. 

קוסמטיקאית מקצועית ומוכשרת נותנת את הטיפול הטוב ביותר לעור הפנים שלך!

הסרת שיער

לא מדובר על הסרת שיער שעושים במספרה אצל הספר השכונתי אלא על משהו נקודתי יותר המתבצע אצל קוסמטיקאית מקצועית. הסרת שיער בלייזר אצלי בקליניקה, נותנת לך את האפשרות לעשות את טיפולי הלייזר במקום אמין ומקצועי עם הרגשה של בית חם ויחס אדיב. הסרות השיער בלייזר יכולים להיות לא נעימות ואפילו כואבות באזורים מסוימים ולכן אני ממליצה לך להגיע אלי ולקבל טיפולי הסרת שיער בעדינות המירבית. קוסמטיקאית טובה יודעת לעשות הסרות שיער ללא נזקים ובמקצועיות רבה כדי שאת לא תצאי מאוכזבת.

טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים מעכבי הזדקנות

היום תחום האנטי-אייג'ינג פופלרי מאד וניתן לקבל ייעוץ והכוונה מתזונאית, דיאטנית, מאמן אישי ושלל אנשי מקצוע. יותר מהכל, לאורך שנותיי כקוסמטיקאית אני מבינה וממליצה על טיפול מונע. עיסוי הפנים עם תכשירי קוסמטיקה על בסיס יומי וכן מסכות לפנים על בסיס שבועי או חודשי יכול להאט את הזדקנות העור. ככה תוכלו להתאים את המראה שלכם לגיל שלכם מגיל צעיר ובעלות נמוכה יחסית. כבר מתחילת שנות העשרים לחיים, אם תזינו את עורכם בלחות ובוויטמינים, תוכלו לראות שעור הפנים שלכם נשאר בוהק ומתוח לאורך שנים קדימה! 

עוד טיפ לשימור עור הפנים הוא כמובן – מריחת קרם הגנה על בסיס יום יומי. כיום, כמעט כל קרם פנים מכיל בתוכו מקדם הגנה ועם שיחת ייעוץ קצרה, נוכל להתאים לכם יחד את קרם הפנים וקרם ההגנה הנכונים לכם. דיוק הקרם לעור הפנים שלכן הוא חשוב ומהותי. עור פנים שמנוני צריך קרם שלא מתאים לעור פנים יבש. שימוש בקרם פנים לא נכון לאורך זמן יכול לגרום להופעתם של פצעונים ולגרום להזעות מיותרות בפנים. היום, יש מגוון של קרמים להגנה מהשמש ואוכל להתאים לכן את הקרם המתאים ביותר לעור שלכם וגם המגן בצורה האופטימלית מנזקי השמש לעור.

חשוב להבין שהחשיפה לשמש היא חשובה לגוף האדם, ככה אנחנו מקבלים ויטמינים חשובים מהשמש, אך יש גבול של חשיפה שמאותו שלב היתרונות של אור השמש הופך לחסרונות. התאמה של קרם הגנה לעור הפנים שלכן, יכול להפוך את אורה השמש לחברה החדשה של עור הפנים שלך!

טיפולי האנטיאייג'ינג עם קוסמטיקאית מקמצועית, יעזרו להשאיר את עורכן רענן גם לכמה עשורים! תחום הטיפולים נגד הזדקנות עור הפנים הוא כל כך נרחב וכל שנה נכנסים לשוק טיפולים נוספים ועדכניים יותר. כל טיפול מיועד לטיפול בתופעה אחרת. אם מדובר בחידוש עור הפנים ואם מדובר בצימוקו, איתי תיחשפו לכל האפשרויות ומתוכן נבין בדיוק איזה טיפול הכי מתאים לך.

אינספור טיפולים ושירותים בקוסמטיקה בקרית שמונה! בואי עוד היום לטיפול ותצאי צעירה יותר!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מורה נהיגה בקריית שמונה >>>
מתקין מצלמות אבטחה בצפון >>>
טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה >>> 
טכנאי מקררים מקצוען באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן