כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רופא שיניים

בקריית שמונה

רופא שיניים בקריית שמונה – שירותים

במרפאת השיניים שלנו בקרית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים ברמה מקצועיות ואיכותית תוך מתן יחס חם ומשפחתי. מרפאת השיניים שלנו בקריית שמונה מעסיקה את רופאי השיניים האיכותיים ביותר כדי שתוכלו לקבל טיפול איכותי במיוחד!

  • סתימות 
  • עקירות
  • כתרים
  • טיפולי שורש
  • הסרת אבנית
  • אסתטיקה 
  • טיפולים מונעים
  • יישור שיניים
  • טיפול במחלות חניכיים
  • טיפולי שיניים לילדים

את כל השירותים אנו נותנים לכם בחיוך רחב, שירות אדיב ומקצועי במיוחד ואיכות ללא פשרות כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות! 

שנות ניסיון רבות וידע אינסופי שאנו ממשיכים כל הזמן להעמיק בו, מאפשרים לנו להציע שירותי רפואת שיניים איכותיים במיוחד במחירים נוחים לכל כיס. אנו מאמינים שהביקורים אצלנו במרפאה צריכים להשאיר עליכם חותם חיובי ולכן אנו עושים את מירב המאמצים כדי שתצאו שמחים ורגועים אחרי כל ביקור אצלנו במרפאה. 

מחפשים מרפאת שיניים מומחית באזור הצפון? פנו אלינו ונחזור לקביעת תור בהקדם >>>

סתימות

רופא שיניים מקצועי ידע לטפל בסתימות במהירות ומקצועיות. הסתימות שכולנו מכירים הם טיפולי שחזור שן כאשר זו נפגעה מעששת. בטיפול עצמו הרופא מסיר את העששת מהשן וסותם את החור שנוצר עם חומר מיועד. אתם יכולים לבחור בין סתימה כסופה לבין סתימה לבנה (שלרוב מתאימה יותר לשיניים בפה, מן הסתם). התייעצו עם רופא שיניים בקרית שמונה ובחרו את הסתימה המתאימה לכם ביותר!

טיפולי שורש במרפאה

את טיפולי השורש חשוב לעשות כמה שיותר מהר כדי שהנזק שעלול להיגרם יהיה מזערי. לפעמים רופא שיניים בקרית שמונה יעשה את טיפול השורש בכמה מפגשים ולכן גם כדאי להתחיל עם התהליך במהירות האפשרית וכך גם לסיים אותו. 

הימנעות מטיפול שורש רק מחמירה את המצב ולכן ככל שתגיעו יותר מהר לטיפול כך תחוו כמה שפחות כאב וכמה שפחות נזק לשיניים שלכם. טיפול שורש שמתבצע בזמן הנכון יכול להיעשות תחת הרדמה מקומית ולהחזיר אתכם לתפקוד רגיל וחסר כאבים במהירות מרשימה. טיפול מוקדם גם מונע נזק מיותר לשיניים, טיפולים רציניים יותר ואפילו אובדן שיניים!

הרבה אנשים נרתעים מהכאב הכרוך בטיפול ולכן אצלנו במרפאה אנו שמים דגש רב ועיקרי על הנוחות שלכם. אנו נציע את השיטות המתקדמות ביותר לטיפול וכן את חומרי ההרדמה הטובים ביותר כדי שאתם לא תסבלו יתר על המידה ותוכלו לחזור לשגרה בזמן הקצר ביותר עם פה בריא ושיניים נפלאות.

רוב הפעמים המטופל ירגיש מעט מאוד אי נחות בטיפול שכן רופא שיניים מקצועי יודע להימנע ממגע עם העצבים שבחלל הפנימי של השן. במידה והרופא יראה שטיפול השורש יאלץ להיות בקרבה לעצבים, הוא ידע בעזרת ניסיון רב של שנים במקצוע, כיצד וכמה חומרי הרדמה יעזרו כדי שתוכלו לעבור את התהליך עם כמה פחות כאב.

יישור שיניים

יישור שיניים הוא ממש לא רק תהליך אסתטי. שיניים עקומות מונעות לעיסה נכונה וספיגה של חומרים מזינים בעת האכילה. הן גם עלולות ליצור בעיה בצורת הדיבור ואפילו לגרום כאבים בלסת ובעצמות הפנים בגלל המאמץ שהן דורשות מהפה שלנו. לכן, בכל גיל ניתן לעשות טיפולי יישור שיניים ולהבטיח לעצמכם גם חיוך מושלם וגם תפקוד נכון של הלסתות שלכם.

ניתן לבצע יישור שיניים בעזרת "ריבועים" או – סמכים, בשמם המקצועי וגם בעזרת פלטת שקופה. שתי השיטות מסיתות את השיניים למקומם הרצוי בתהליך איטי ומתמשך המחייב ביקור אצל האורתודנט באופן קבוע. 

מרפאת שיניים קריית שמונה ידוע בזמינות שלה ללקוחות המתמשכים. אנו קובעים לכם את התור אצלנו כבר עם צאתכם מהתור הנוכחי וכך מבטיחים זמינות גבוהה בשבילכם ואת הטיפול המתמשך הטוב ביותר שלא נמרח על פני זמן ארוך מדי. הרופאים שלנו מקצועיים וקשובים לצרכים שלכם ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי שטיפולים מתמשכים מן הסוג הזה יניבו תוצאות טובות במהירות הגבוהה ביותר.

מחלות חניכיים

מחלות החניכיים במגוון סוגיהן הן נפוצות כל כך שכמעט כל אדם יחווה אותן בצורה כזו או אחרת. אצל רובנו, הן יבואו ויחלפו תוך כמה ימים, שבועות או חודשים, תלוי בטיפול בהן ואצל חלקנו, בעיות החניכיים ילוו אותנו בצורה כרונית לאורך החיים. אצלנו במרפאה תוכלו לקבל טיפול עבור כל סוג וכל חומרה של מחלות חניכיים ותקבלו גם את הייעוץ והעזרה לטיפול מונע שיעזור לכם להימנע ממחלות חניכיים חוזרות ונשנות.

הגורם הראשי למחלות חניכיים הוא צחצוח לא תקין של השיניים. הפלאק שאנו מורידים מהשיניים עם הצחצוח הוא זה אליו החיידקים נדבקים ויוצרים דלקת בחניכיים ולכן צחצוח נכון פשוט מונע את הדלקות. עם זאת, הרבה פעמים אנו מאמינים שאנו מצחצחים את השיניים שלנו בצורה הטובה ביותר והדלקת לא עוברת. לכן חשוב להגיע לרופא שיניים בקרית שמונה ולבדוק את איכות הצחצוח. לפעמים הבעיה לא תהיה בנו אלא במברשת השיניים או במשחה שלא מתאימה לפה שלנו.

מחלות החניכיים לסוגן הן גנטיות ולכן אם אתם יודעים שאחד מבני המשפחה סובל מאלו, כדאי לשים דגש רב יותר עם החניכיים שלכם ועל הטיפול בהן. היו ערים למצבם של החניכיים, לנפיחות שלהם, לאדמימות והצבע שלהם וכן לדימומים כמובן.

הרבה פעמים צחצוח נכון וטיפול אצל השיננית ימנעו את התפתחות הדלקת למחלת חניכיים אבל חשוב להתמיד עם המעקב אחרי מצבם של החניכיים שלכם כדי שתוכלו להיות בטוחים שטיפול אצל השיננית וצחצוח נכון באמת פתרו את הבעיה.

לא משנה לאיזה צורך אתם נדרשים לרופא שיניים בקרית שמונה, במרפאת השיניים שלנו תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטיפולים המקצועיים ביותר עם יחס אדיב ונעים הקשוב לצרכים שלכם במחירים נוחים. אנו מסתכלים על כל המטופלים שלנו כעל בני בית ומחכים לכם עם טיפולים קבועים שיעזרו לכם לשמור על בריאות הפה לאורך שנים.

מרפאת שיניים היא לא דבר שרצוי להחליף כל הזמן ולכן אנו מציעים שירות משפחתי, זוכרים את שמותיכם ואת ההיסטוריה הרפואית שלכם ויודעים להתאים לכל אחד את הטיפול המתאים לו ביותר. עם מרפאת שיניים בקריית שמונה אתם יכולים להמשיך לחייך!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

 

 

דילוג לתוכן