כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מוסך, מוסך

בקריית שמונה

הגיע הזמן להעניק אהבה לרכב שלכם

אנחנו רוצה לקחת אתכם נהגים יקרים, לימים לא כל כך ישנים, שבהם הייתם חיילים או אולי תלמידים, שמחכים בתחנות האוטובוס או הרכבת לתחבורה הציבורית שלא תמיד הגיעה בזמן או הגיעה בכלל. תחזרו לאותם רגעים של ריצות בהולות על מנת להספיק את הרכבת או אל התחושה המוכרת שהשנייה פספסתם את האוטובוס טרם הרישיון המיוחל. ועכשיו… אחרי שנזכרתם בתקופה הלא כל כך זוהרת הזו לפני שהיה לכם את הרכב הממוזג והמדהים שלכם, זה הזמן להחזיר לו אהבה! 

יש מגוון דרכים שאנחנו כבעלי רכב יכולים להעניק אהבה חזרה לרכב שלנו. אנו נשמח לחדש לך כאן כמה דברים שאולי לא ידעתם. 

יש מגוון רחב של טיפולים שניתן לעשות לרכב שלנו בין אם זה טיפול לפני טסט כדי להעלות את הסיכויים של הרכב לעבור את המבחן או טיפולים תקופתיים, הרכב שלנו זקוק לבדיקה ותחזוקה, מוסך בקריית שמונה ישמח לתת לכם שירות ולתאם טיפול לרכב. יש מספר בדיקות שביכולתנו לבצע בשגרה כדי להאריך את חיי הרכב שלנו ולחסוך לנו כסף. 

אז איך חוסכים כסף?

שגרת טיפוח נאותה לרכב לא שמורה רק לאדם המכור שמנקה את סוליית נעליו בכניסתו החגיגית לרכב או לזה ששם אותו במכון לשטיפה כל יומיים. היא יכולה להיות גם מנת חלקנו, האדם הממוצע שלא מבין יותר מידי בתיקוני הרכב אבל שהרכב שלו חשוב לו ושהוא מעוניין לחסוך כסף בטיפולים תקופתיים ובביקורים במוסך. אז מה עליכם לעשות?

לתדלק הרבה לפני שנדלקת הנורה, ההמלצה היא לתדלק כשמד הדלק נמצא בשליש או ברבע המיכל (תלוי בסוג הרכב שלכם). בתחתית מיכל הדלק שלנו מצטברת פסולת שמזיקה לרכב שלנו, וכשאנחנו דוחים את מעמד התדלוק הרכב נאלץ להשתמש באותה פסולת כי הוא חייב דלק ולתווך הארוך זה פוגע ברכב ובמנוע שלו.  

תמלאו מים בווישרים בכל זמן שהם קצת מזייפים! כן, ברצינות. מים לווישרים הם קריטיים, הם מאפשרים לנו נסיעה בטוחה עם שדה ראייה מירבי. מצטברים על השמשה שלנו לכלוכים שאם הם לא מתנקים לאורך זמן הם עלולים להוות מכשול רציני לטווח הראייה שלנו בעת נהיגה עד כדי סכנה של ממש. 

מחפשים מוסך אמין ומקצועי בקריית שמונה? צרו איתנו קשר ונתאם בדיקה לרכב >>>

מילוי תדיר של מים לרדיאטור. זה בעצם נוזל קירור ששומר על טמפרטורת המנוע שלנו ומאפשר לו להישאר במצב שהוא סטטי, שלא יתקרר יתר על המידה (מקרה שפחות נפוץ במדינתנו) אבל שגם לא יתחמם יתר על המידה. המים גם מגנים על כל מיני חלקים פנימיים של הרכב מפני קורוזיה וחלודה. עליכם לוודא שיש מים ברדיאטור אחת לשבוע שבועיים ואין למלא מים רגילים ברדיאטור, צריך להתייעץ עם מומחה רכב במוסך בקריית שמונה להתייעצות.

רכיב נוסף שאחראי על קירור המנוע ברכב הוא שמן המנוע, שאותו יש לבדוק בין שלושה שבועות לבין חודש, אנחנו ממליצים לכם לאחד את בדיקת המים והשמן יחדיו על מנת להקל בשגרת התחזוקה וכדי לא למנוע שכחה של אחת מהפעולות. השמן דואג לקירור החלקים הפנימיים של המנוע ומאפשר חיכוך מתאים בין כל רכיבי המנוע הנעים בטמפרטורות גבוהות מאוד כאשר הרכב בפעולה. לשמן יש תפקיד חשוב בשמירה על תקינות הרכב והמנוע בפרט וזלזול ברכיב זה עלול לעלות לכם במחיר של מנוע חדש! הבדיקה של שמן המנוע מתבצעת כאשר המנוע הספיק להתקרר אחרי נסיעה ובמקום שבו הרכב חונה ישר כדי לא להטות את מיכל השמן ברכב ולקבל תוצאה שגויה. אנחנו במוסך בעיר קריית שמונה ממליצים למלא את שמן המנוע רק במוסכים ולא באופן עצמאי, שכן לרוב האנשים אין את המידע המתאים לסוג השמן והכמות הנכונה ומניעה של תקלה כזו יכולה לחסוך אלפי שקלים. 

חיי המצבר ברכב הוא בין 3-5 שנים כאשר הוא שמור ומטופל והמצבר הוא לב ליבה של כל האנרגיה החשמלית שיש לנו ברכב. מאיתות עד הטענת הטלפון במהלך הנסיעה זה קורה בזכות המצבר שהוא סוללה עוצמתית אשר מטעינה את עצמה במהלך הנסיעה. אם אתם יודעים שלא תשתמשו ברכב מספר ימים, תדאגו להניע אותו לכמה דקות אחת ליומיים שלושה כדי לשמור על המצבר הרענן. מעבר לזה מה שניתן לעשות זה להגיע לבדיקות תקופתיות אצל המוס, לוודא שהמצבר תקין ולבצע בדיקות תקופתיות אצל חשמלאי רכב מוסמך

בואו נדבר על רגע הצמיגים, הם לפעמים נתפסים בעינינו כמובנים מאליהם אבל האמת שלפעמים עליהם יקום ויפול דבר. הצמיגים הם אלו שיכולים להגן עלינו מפני תאונה או חלילה גם לגרום לתאונה. לצמיגי הרכב יש לבדוק לחץ אוויר אחת לחודש בערך, ברוב תחנות הדלק יש משאבות אוויר לבדיקה ומילוי של האוויר בגלגלים וכדי לדעת מה לחץ האוויר האולטימטיבי לכל גלגל ברכב שלכם אפשר להיכנס לספר הרכב ולבדוק או להתקשר אלינו למוסך בקריית שמונה. לחץ אוויר לא תקני בגלגלים עלול לגרום לבלאי מוקדם של הצמיג שלנו שאורך החיים שלהם זה בין שלוש לארבע שנים על הכביש ובנוסף פעולות כמו בלימה או סטייה של הרכב, לא מתבצעות כראוי כאשר הצמיגים לא במיטבם וחשוב לשים לב לזה. 

פעמים רבות נצטרך להיעזר בשירות של החלפת חלקי חילוף לרכב היכולים לספק חלפים לחלקים שבורים או פגומים ברכב אשר נדרש להחליפם.

בגולת הכותרת יש לנו בדיקות למנוע שמתבצעות אחת לחודש, גם לעין בלתי מקצועית הבדיקה הזו יכולה לשקף האם יש נזילות או ריח שרוף שיוצא מהמנוע כדי לאותת לנו על תקלה שמתהווה, ואם אתם מסתבכים בבדיקה הזו אפשר תמיד כדאי להיעזר באיש מקצוע. 

באופן כללי בדיקות תקופתיות במתבצעות בזמן באופן קבוע תורמות ישירות לרכב. טיפולים ובדיקות מצמצמים משמעותית הרכב של הרכב למוסך ואפילו למכונים ייעודים כגון פנצ'ריה בקרית שמונה או חשמל ברכב.

אנחנו במוסך בקריית שמונה מבינים שרוב האנשים מתקשים אפילו בביצוע הבדיקות האלה בשוטף על מנת להבטיח את אורך החיים של הרכב. אנחנו מבינים שאנשים עסוקים מאוד ולרוב התעסקות ברכב זה הדבר האחרון שהם צריכים על הראש שלהם. לכן, אנחנו אנשי מקצוע אמינים, מקצועיים ואיכותיים ונשמח להעניק לכם את שירותי הרכב שאתם זקוקים להם ולתת לכם את השקט הנפשי בכל הקשור לרכב שלכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

צבעי בקריית שמונה והצפון >>>
הוראה מתקנת בקריית שמונה >>>

הנהלת חשבונות בקריית שמונה >>>
אבחון ליקוי למידה בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן