כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין משתלה, משתלה

בקריית שמונה

כל הפרחים ✔ כל הצמחים✔ כל העצים✔ כל העציצים✔ כל האביזרים לגינה – אצלנו במשתלה – ועכשיו במחירים חסרי תקדים – התקשר ובו לקחת את הגינה החדשה שלך❗

צמחים רעילים לבעלי חיים

אנחנו מניחים שלרוב בני האדם במהלך חייהם יהיה מינימום עציץ או שתיים בבית שלהם ושלרוב בני האדם תהיה התנסות במהלך חייהם עם חיית מחמד אחת או יותר. אולי אנחנו גם מעט אופטימיים אבל בכל זאת בטח תוכלו למצוא ערך במידע הקרב. לכן אנחנו גם מאמינים שלמידע שאנחנו עומדים לחשוף בפניכם יש חשיבות רבה.  

הדרך שבה למדנו על הסכנה הייתה פחות נעימה, הלכנו לרכוש עציצים לבית שלנו ובשיחה קלה עם המוכר במשתלה בקרית שמונה התברר לנו שחלקם יכולים להיות רעילים לחיות המחמד שלנו. זה נושא שאין אליו מספיק מודעות אז חשוב לנו שתקראו את המידע שאנחנו מגישים לכם כאן ושגם תעבירו אותו הלאה לכל מי שחשוב שידע!

כאשר אנחנו מדברים על צמחים העלולים להזיק לחיות המחמד שלנו אנחנו מתכוונים גם לעציצים ביתיים וגם לצמחים הפורחים ליד הבית או בשכונה, המסכנים את אלו שיוצאים לטיולים בחוץ, הכלבים וחתולים עם גישה חופשית לחצר. אם אתם חפצים בצמחים לבית אך לא יודעים מה בטוח עבור חיית המחמד שלכם, ניתן ליצור קשר עם משתלה בקריית שמונה להמשך בירור. בכל מקרה זה הזמן לקחת אחריות ובכמה צעדים פשוטים להבין איך לשמור על בריאות היקרים לנו בלי לוותר על הצורך בצמחים בביתנו!

אז מאיזה צמחים להמנע עם חיית המחמד שלנו

שושנת האלפים (אזיליאה\רודודנדרון)- היא פרח פופולרי בגינות וגם בבתים אך הוא רעיל במיוחד לחיות המחמד ולעיתים גם לבני אדם, הוא צמח בעל רעילות גבוהה ואם גר איתכם הולך על ארבע, אולי כדאי להמנע.

בגוניה– אחד מהצמחים הכי פופולריים במדינת ישראל אך היא מסוכנת לאכילה עבור חיות המחמד ובמיוחד מסוכן אזור הפקעת שלה שהוא רעיל במיוחד. 

אלוורה– בצמח האלוורה המפורסם יש את ג'ל האלוורה שנפוץ לשימוש עבור בני האדם במגוון דרכים אך מסוכן מאוד עבור חיות המחמד שלנו שעלולים לאכול את עלי הצמח הדוקרניים. 

חרצית– צמח מאוד נפוץ בשדות ובגינות בארץ ואין לתת לחיות המחמד שלנו להתקרב אליו. 

רקפת– גם צמח אהוב ונפוץ, השורש שלו רעיל במיוחד עבור חיות מחמד. הרקפת היא גם צמח מוגן אז כך גם בעלי החיים שלכם ישמרו על קיומו בטבע. 

מחפשים משתלה בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם >>>

נרקיס– צמח שאנו נוטים להכניס לביתנו וגם הוא רעיל עבור חיות המחמד. 

יש עוד עשרות סוגי צמחים רעילים שאנו לא מודעים אליהם כלל. למשל קיקיון מצוי, סייפן, הוסטה, חלבלוב, שושן, לפופית, צבעוני, עגבניות, הרדוף הנחלים, טקסוס מעונב, סתוונית, קיסוס החורש, שפלה שיחנית, פוטוס ועוד…

לא כל מגע ישיר יהיה קטלני אך לכולם יהיו תופעות לוואי. מכאבי בטן, הקאות, התנפחות ועד לבעיות בקצב הלב ומוות (לא עלינו). מהיום יהיה עליכם כבעלי חיות מחמד חובה לבדוק טוב מה נכנס אליכם הביתה ואיזה צמחים יש בסביבתכם. 

אם אתם בעלי חתולים שאוהבים לנשנש לכם את הצמחייה בבית יש לנו טריק מגניב עבורכם – גידול דשא לחתולים! זה קל לגידול, זה מלא בוויטמינים עבור החתול וזה גם עוזר בהוצאת כדורי שיער.  במשתלה קריית שמונה תוכלו לרכוש שקיק דשא אכיל עבור החתולים, שימו אותו באדנית קטנה, השקו בהתמדה כל יום ותוך שמונה ימים יהיה לכם דשא טעים עבור החתול שלכם וסיכוי רב יותר לצמחים האחרים לשרוד! אנחנו מחזיקים לכם אצבעות. 

אז איזה צמחים כן ניתן לגדל בסביבת חיות מחמד?

אנחנו מקווים שלא ביאסנו אתכם ממש כי לגמרי יש תקווה! יש מגוון רחב מאוד של צמחים ידידותיים עבור חיות המחמד שלנו וכל מה שצריך זה לחקור קצת או להרים טלפון למשתלה בקריית שמונה. 

פיליאה (צמח העב"מים)– צמח קל לתחזוק ופשוט יפהפה בעלי עלים מרשימים. הוא זקוק למעט אור וזמן בין השקיה להשקיה. הצמח גם יפה וגם בריא לחיות המחמד שלכם. 

הוורתיה– למעלה הזכרנו את האלוורה כצמח רעיל ומסוכן. צמח הוורתיה מזכיר בצורתו את צמח האלוורה, זה צמח קטן בעל עלים משוננים ומתאים בול למי שהתבאס על האלוורה.

צמח תפילה (מרנטה)–  צמח טרופי מרהיב הגדל לגובה. הוא רגיש לקור והוא זקוק להשקיה כל שבועיים בערך. הצמח מאוד מרשים כל אדם שרואה אותו ולכן אנחנו ממליצים לכם לרכוש אותו במשתלה בקריית שמונה ולקבל תשבחות רבות. 

שרך בוסטון– בעלי עלים ירוקים פרועים ומיוחדים המעניקים מראה אקזוטי לכל חדר. 

מפעל ברזל יצוק (זה לא שם של בית עסק, אלא של צמח מבטיחים!)- צמח גדול עם נוכחות רבה ועוצמתית בחדר, בעלי עלים ארוכים ודקים. לא מומלץ לשים ליד אזור עם גישה רבה לשמש.

צמח עכביש– צמח נפוץ שכולנו נתקלנו בו בשימוש ביתי. צמח מקסים וצנוע בעל עלים רבים דקים העוטפים אותו ומשתרעים כלפי מטה. 

סנטפוליה– זה צמח מושלם בעל עלים ירוקים ופרחים בצבעים מרהיבים סגולים, לבנים, אדומים, ורודים ועוד. צמח ידידותי ומיוחד מאוד. 

קקטוס חג המולד– לכל חובבי הקקטוסים למיניהם אל תדאגו לא שכחנו אתכם. קקטוס זה אכן צמח מיוחד ונוח לתחזוק והם אכן תוספת נהדרת לכל בית. 

צמח ההיביסקוס– זו תוספת מיוחד השמורה לאנשים שמתחברים לטבע פראי ומשגשג בסביבת ביתם. הצמח הזה מעניק פרחים מענגים ומוסיף טרופיות לביתנו. 

ישנן חנויות פרחים רבות שלא מוכרות פרחים מסוגים כאלו מהסיבה בטיחותית. בעלי החנות לא רוצה שבטעות לקוחות יגעו בפרחים או בעלי חיים ויפגעו במהלך קנייה בחנות. חנות פרחים בקרית שמונה מספקת מבחר עצום של פרחים מסוגים שונים ובצעים רבים. 

הגשנו לכם מגוון רחב של צמחים הידידותיים לבעלי החיים האהובים שלנו והרשימה עוד ארוכה. אנחנו ממליצים לכם באופן אישי להתייעץ עם מומחה מטעם משתלה קריית שמונה על מנת לדייק את הצרכים שלכם יותר ובנוסף גם לבצע תחקיר על סוגי הצמחים שתרצו להתאים לביתכם למטרות השונות. קחו בחשבון שהמגוון כאן הוא רחב, יש צמחים בעלי סגולות מרפאות ומחטאות, יש צמחים המגדלים פרחים יפהפיים ויש צמחים הגדולים בצורה פראית. כמו כן יש צמחים שדורשים יחס וטיפוח על בסיס יום יומי וסביבת גדילה מאוד ספציפית ומנגד יש גם צמחים שיסתדרו גם עם השקיה שמבצעת אחת לשבועיים וזה מספיק להם. המנעד כאן הוא רחב ואנחנו אכן ממליצים לכם לחקור את הנושא לעומק ולהתאים את סוג הצמח אליכם, לחיית המחמד שלכם ולרמת ההתעסקות שלכם. צרו קשר טלפון מרפאה קריית שמונה לקבלת עזרה והכוונה מעמיקה יותר!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מחסן עצים בקריית שמונה >>>
גרר מקצועי ומהיר בקריית שמונה >>>
יועץ משכנתאות מומלץ בקריית שמונה >>>
סוכן ביטוח אמין ומקצועי בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן