כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

משתלה

בקריית שמונה

כל הפרחים ✔ כל הצמחים✔ כל העצים✔ כל העציצים✔ כל האביזרים לגינה – אצלנו במשתלה – ועכשיו במחירים חסרי תקדים – התקשר ובו לקחת את הגינה החדשה שלך❗

אודות

בקריית שמונה

אוהבים את הטבע

במשתלה קרית שמונה כולנו אוהבים את הטבע. אנחנו מגדלים את הצמחים שלנו ומטפלים בהם בהבנה שגם אנחנו, בני האדם, אנחנו רק חלק מהטבע ומהכדור הבלתי נתפס הזה שנקרא "ארץ". אנחנו מאמינים שהאדם הוא בעל אחריות ועלינו לשמור על הטבע ולתמוך בו, לאפשר לו לגדול ולשגשג והכי חשוב – לא להפריע לו. להשתלב עם הטבע בהרמוניה מופלאה שמאפשרת גם לנו לצמוח. 

מכניסים קצת ירוק לקריית שמונה

הבניה העירונית במשך שנים התעלמה מהטבע ולפעמים ממש מנעה ממנו להתפתח. שכונות רחבות ידיים מלאות בכבישים ומדרכות, כמעט ולא הציעו לתושבי הערים פיסת אדמה אחת שתהיה חשופה לאוויר השמיים. במשתלה בקרית שמונה אנחנו עוזרים לעשות את השינוי. אנחנו עושים הכל בשביל לתת גם לתושבי הערים וגם לתושבי הישובים שמסביב, להכניס חלק מהטבע אל חייהם. לתת לטבע מקום גם בחיי היום יום העסוקים שלנו, בצורה הטובה וטבעית ביותר.

הרבה יותר מצמח

הצבת עציצים וצמחים בביתכם, כמו פרחים בבית בקריית שמונה, גידולי פירות ותבלינים ונטיעת עצי פרי או עצי נוי נותנת לא רק לכם אלא גם לילדכם הבנה עמוקה יותר של חשיבות הטבע בחיינו וזה אחרי כל היתרונות הרבים שהצומח נותן לנו. התפוח שאתם קונים בסופר הופך להרבה יותר ממוצר מדף, הוא הופך לחלק קטן מתוך תמונה מלאה שמרכיבה את החיים של כולנו. בנוסף, הצמחים והירוק משרים אווירה נעימה יותר בבית שלכם ותורמת לבריאות. גידול צמחים לא צריך להיות עבודה קשה. תמיד אפשר לבקש עזרה וטיפים מגנן מקצועי בקרית שמונה

מגלים ונהנים

גידול צמחים בבית ממש לא צריך לעורר אצלכם פחד. תופתעו לגלות שיש צמחים רבים שיכולים לשרוד גם כמעט ללא מים! לצמחים שונים יש צרכים שונים, כמונו בני האדם. משתלה בקרית שמונה יודעים להכיר לכם את הצמחים שיתאימו לכם ביותר וכמו שידוך מוצלח, לעולם לא תרצו להפרד. כמובן שגם נייעץ לכם לגבי הטיפול בכל צמח וניתן לכם את הכלים הנדרשים וכן, גם את התמיכה להתנסות בגידול צמחים שונים בביתכם.

כל מה שאתם צריכים לצמחים שלכם

כדי שהצמחים שלכם ישגשגו, אתם צריכים יותר מרק להשקות אותם מדי פעם. במשתלה קרית שמונה תמצאו מגוון דשנים ותערובות שתילה שיתנו לצמחים שלכם את המזון שהם צריכים. תוכלו למצוא גם כלי גינון שונים שיקלו עליכם את הטיפול בצמח ותוכלו להתייעץ לגבי מחלות שונות שהצמחים שלכם עלולים לחלות בהם לעתים רחוקות. אנחנו תמיד זמינים לכם לכל שאלה ושמחים לעזור לכם עם גידול הצמחים.

עובדים מקצועיים במיוחד

העובדים שלנו מקצועיים במיוחד ויכולים לעזור לכם עם כל המעטפת מסביב לטיפול בצמח וכך גם כלי העבודה, תערובות האדמה, מדבירי מזיקים והדשנים השונים שאנו מחזיקים, שיעזרו לכם לשמור על גינה בריאה וצמחים מאושרים. אם צמחים היו יכולים לדבר הם כנראה היו אומרים לכם – תודה שביקרתם במשתלה בקרית שמונה! בוא למשתלה שלנו והעובדים המקצועיים שלנו יעזרו לכם למצוא כל מה שאתם מחפשים.

אודות משתלה בקריית שמונה

משתלה בקריית שמונה נותנים לכם את האפשרות להנות מכל עולם הצומח לאורך השנה עם מבחר רב של צמחים שונים ומגוונים שמחכים לכם אצלנו במחירים נוחים במיוחד! משתלה בקריית שמונה מפיצים את האהבה שלנו אל עולם הצומח ומעודדים אתכם לצבוע יחד איתנו את ביתכם בירוק עם צמחיה עשירה ומגוונת שמכניסה עוד צבע וחיים לביתכם!

מחפשים משתלה בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם >>>

עם הצמחים שלנו במשתלה בקריית שמונה אתם יכולים לעזור בהפקת חמצן לאוויר של כולנו ובעיקר לעצמכם! אולי לא ידעתם אבל כמעט כל הצמחים נושמים את האוויר שלנו ומחזירים אליו חמצן נקי מפחמן דו חמצני, כך אתם יכולים להפוך את שטח ביתכם לכזה שמוציא מתוכו אוויר נקי יותר מזיהום אוויר. הצמחים בביתנו גם עוזרים בהורדת טמפרטורה בסביבתם ולכן אתם יכולים להנות מפינות חמד נעימות בגינתכם גם בחודשי הקיץ החמים. איך אפשר שלא לשתול גינה מלאה ושופעת ירוק אחרי היתרונות האלה?

הירוק היפיפה שיוצא מכל בית שמחזיק בצמחים רבים, מעודד אנשים רבים להחזיק גם אצלם כמה עציצים לפחות. משהו בנו פשוט נמשך לטבע ולירוק. שמנו לנו למטרה לעודד גידול צמחים בבית ואנו עושים את מרב המאמצים כדי להנגיש את עולם הצומח לכל אחד ואחת ולכל רמת יכולת.

יש אנשים שמגיעים אלינו ומחפשים את העציץ הראשון לביתם ויש כאלו שמחפשים לגדל גינת ירקות פורייה ומוצלחת כשהניסיון שלהם עם עולם הצומח הוא עשיר ומלא בצמחים מאושרים ומשגשגים שהם גידלו. משתלה בקריית שמונה יודעת להתאים לכל אחד את הצמחים המתאימים לו, ליכולות שלו ולדרישות שלו. 

במשתלה בקרית שמונה אנו נותנים לכם מגוון רחב ידיים של צמחים שונים שמתאימים לכל גינה שתרצו להקים. עציצים לבית במשתלת קריית שמונה מאפשרים לכם להכניס מעט מהטבע הגלילי השופע, אל תוך קירות ביתכם בטעם טוב ובהנאה והייעוץ המקצועי של העובדים שלנו מאפשר לכם לגלות עולם חדש של צמחים נפלאים שלא ידעתם שחסרים לכם!

משתלה בקריית שמונה מציעה לכם שירותי צמחים נרחבים, מבחר רחב של צמחים ומחירים נוחים לכל הצמחים, הכלים והחומרים הנלווים. עם משתלה בקריית שמונה אתם יודעים שאתם נותנים לצמחים שלכם את הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על משתלה בקריית שמונה

דילוג לתוכן