כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

משתלה

בקריית שמונה

כל הפרחים ✔ כל הצמחים✔ כל העצים✔ כל העציצים✔ כל האביזרים לגינה – אצלנו במשתלה – ועכשיו במחירים חסרי תקדים – התקשר ובו לקחת את הגינה החדשה שלך❗

משתלה בקריית שמונה - שירותים

במשתלה קרית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחים מקסימים לבית במחירים נוחים במיוחד! תנו לבית שלכם קצת ירוק ולעיניים שלכם קצת נחת עם משתלה בקריית שמונה שמביאים לכם את כל הצמחים שאתם צריכים לבית שלכם, לגינה וכן, גם למשרד!

  • צמחי תבלין
  • צמחי בית
  • פרחים עונתיים
  • פרחים שנתיים
  • עצי נוי ועצי פרי
  • שתילי ירקות
  • זרעים
  • חומרי דשן
  • שקי אדמה ותערובות שתילה
  • עציצים במגוון גדלים וחומרים
  • אדניות
  • כלי גינון
  • ייעוץ לבחירת צמחיה לגינה
  • צמחים ועציצים לעסקים
  • מדברי מזיקים
  • משטחי דשא

כל הצמחים שאתם מחפשים מחכים לכם במשתלה קריית שמונה במחירים נוחים!

ייעוץ לצמחיה במשתלה בקריית שמונה

כשאתם רוצים להביא צמחים לביתכם, כדאי שלא תבחרו סתם צמח לפי כמה שהוא יפה. כן היופי בהחלט חשוב, הצמחים, אחד מהתפקידים שלהם זה גם לקשט את הבית שלנו אבל אם אתם רוצים שהצמח החדש שלכם ישרוד יותר משבוע, חשוב לבחור את הצמח הנכון לתנאים בבית שלכם וגם ליכולות שלכם, המטפלים שלו.

מחפשים משתלה בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר עכשיו ונתאם >>>

שגשוגו של הצמח ואיכות חייו תלויה במספר גורמים. כמות המים שהוא מקבל כמו גם חשיפתו לשמש, איכות האדמה בה הוא יושב ואפילו תנאי הלחות שבאוויר. בעזרת הייעוץ המקצועי שתקבלו במשתלה בקריית שמונה, תוכלו לבחור את הצמח שאתם אוהבים וגם להיות בטוחים שהצמח מקבל מענה מתאים לכל הצרכים שלו.

ולא רק התנאים חשובים לשגשוגו של הצמח בביתכם, גם אתם! אם הצמח צריך השקיה תדירה או דישון עקבי, הוא לא צמח שמתאים לכל אחד. היועצים שלנו דואגים כמובן גם להתאים את הצמח ליכולות שלכם. צמחים חדשים לא צריכים לשנות לכם את איכות החיים וחשוב לבחור צמחים שטיפולם משתלב עם היומיום שלכם ולא דורש מכם להשקיע מעבר למה שאתם מעוניינים לתת.

דבר נוסף המיוחד במשתלה והצמחים אצלנו הוא נושא ההדברה. באופן קבוע עובר מדביר מקצועי ועובד על הצמחים והאזור על מנת להבטיח צמצום של מזיקים ופגיעה בצמחים. אנו רוצים שהצמח שמגיע אליכם יהיה האיכותי ביותר ונקי מהפרעות. 

ייעוץ צמחים לגינה במשתלה בקריית שמונה

אם אתם מעוניינים בחידוש הצמחייה שבגינה שלכם או שתילה של צמחיה חדשה, הגעתם למקום הנכון! שירותי הייעוץ שאנו נותנים במשתלה מאפשרים לכם לבחור את הצמחים המתאימים ביותר לגינה שלכם ואת אלו שיענו על הצרכים שלכם בצורה המיטבית. 

עצי פרי, צמחי תבלין, מטפסים למיניהם ופרחים צבעוניים ישתלבו בצורה הטובה ביותר תוך שילוב נכון ומקצועי שייעשה על ידי היועצים שלנו. ישנם צמחים שתומכים ומחמיאים לסוגי צמחים אחרים ויש כאלה שלא מאפשרים לאחר לגדול. צל מעץ פרי יכול לעזור לצמח שדורש יותר צל, לשגשג ולהגיע לבריאות מיטבית ועוד מגוון רחב של דרכים בהם תכנון נכון של הצמחייה לגינה שלכם יכולה להיות ההבדל בין גינה מוצלחת שמחזיקה שנים לבית גינה מאכזבת שתאלצו כנראה להחליף במהרה.

בחירת צמחים מתאימים גם תעזור לכם להשתמש בתנאי השטח בצורה חכמה יותר ולהרוויח לא רק גינה יפיפייה, מלאה בצמחי תבלין לבישולים ולתה שלכם אלא גם גינה שחוסכת לכם בעלויות השקיה וכזו שמאפשרת לכם להנות מצל וממזג אוויר נעים גם באמצע יולי.

פרחים עונתיים וזרעים במשתלה בקרית שמונה

אנו ממליצים לכם לגדל בביתכם גם גידולים עונתיים. הריענון שזה נותן לאדמה מאפשר לכם לשמור על איכות גבוהה לאדמה שלכם וגם מאפשר לכם להנות מגיוון ושינוי מדי פעם בגינה שלכם. פרחים בקריית שמונה עונתיים אצלכם בגינה מכניסים בכל עונה צבע חדש ובוהק אל חלונות ביתכם ונותן לכם להנות מהחידוש הזה על בסיס שנתי.

זרעים של ירקות עונתיים נותנים לכם גם להנות מירקות אורגנים שאתם גידלתם ולא קניתם וגם להנות מחוויה של גידול וטיפול אישי בירקות, בין אם מדובר בגינת ירק ובין אם אנחנו מדברים על אדניות או עציצים בהם זרעתם את הירקות. אתם וילדכם יכולים ללמוד על אחריות, על טיפוח, על סבלנות ועוד מגוון רחב של ערכים שגידול ירקות משלב הזרע נותן לכל אדם. תדמיינו את עצמכם אוכלים מרק כתום שעשוי מדלעת, גזרים ובטטות שגדלו אצלכם בחצר! 

עצי פרי במשתלה בקריית שמונה

אנחנו במשתלה מכירים המון מסורות. עציץ ליום הולדת, פרחים ביום הנישואין ועוד אבל אחת המסורות האהובות עלינו היא נטיעת עצים להולדת ילד/ה. אנו שומעים הרבה על משפחות שנוטעות עצים עם הולדת כל ילד או ילדה, עם עליית הילד/ה לכיתה א' או בעליית הילד לתורה. משפחות אלו נהנות מעצים נהדרים שתוך כמה שנים כבר מניבים פרי וגם הן זוכות במין "אינדיקציה" לכמה הילד גדל לעומת העץ. הטיפול בעץ גם בדרך כלל משלב את הילד בתוכו והילד לומד אינספור ערכים חשובים לחיים.

גנן בקריית שמונה העובד בגינה בבית פרטי יוכל לתת ייעוץ והכוונה על איזה עץ פרי להוסיף בגינה. את העצים והשתילים תוכלו לרכוש אצלנו במשלתה האזורית.

תנו לעובד שלכם להרגיש מיוחד והביאו לו עציץ למשרד!

משתלה בקרית שמונה דואגת גם לעסקים ונותנת שירות של עציץ לעובד! משרדים רבים כבר מבינים את היתרונות של עציץ במשרד. אנו נוכל להתאים לכם עציצים שמשרים אווירה של שלווה ונחת. עציצם כאלו מעודדים את העובדים שלכם לעבוד ונותנים להם מקום לנוח עליו עם מבטם. הטיפול בעציץ קושר אפילו יותר את העובד אל המשרד וגם פותח הרבה שיחות חולין בין העובדים (רק בהפסקות!).

עציץ אישי לעובד עם קבלתו לעבודה או ביום ההולדת שלו, גורמת לעובד שלכם להבין שאתם חושבים עליו. אם הוא מקבל את העציץ ביום העבודה הראשון, העציץ נכנס לו לזיכרון והופך לסוג של "חבר" שנמצא במשרד אותו זמן כמוהו! עציצים של תבלינים לתה בכלל יעשו את העבודה כאשר אתם בעצם מאפשרים לעובד שלכם גם להנות מהעציץ בעוד דרך ולא רק מהשלווה שהוא מפיץ ברחבי המשרד.

משתלה בקריית שמונה מציעים מגוון רחב של צמחים ושירותים לעולם הצומח! עם משתלה קרית שמונה אתם מקבלים צמחים איכותיים שיחזיקו לכם זמן רב ועם ייעוץ נכון, אתם לומדים גם איך לטפל בהם! משתלה בקריית שמונה – המחירים נוחים פשוט תבואו!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מחסן עצים בקריית שמונה >>>
גרר מקצועי ומהיר בקריית שמונה >>>
יועץ משכנתאות מומלץ בקריית שמונה >>>
סוכן ביטוח אמין ומקצועי בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן