כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין פיצה, פיצרייה

בקריית שמונה

איך מכינים פיצה?

אם אתם רעבים אז הגעתם למקום הנכון! צוות האופים שלנו מפיצרייה בקריית שמונה כאן כדי ללמד אתכם איך מכינים פיצה אמיתית כמו אצלנו בפיצרייה בקרית שמונה. הרי מי לא אוהב פיצה טעימה, חמה ואיכותית כמו אצלנו, פיצה בקריית שמונה.

רגע, מה מקור הפיצה בעולם?

מקורה של הפיצה באיטליה ומשמעות המילה באיטלקית היא "פשטידה" או "עוגה". במקור, פיצה היא בכלל מאכל איטלקי מסורתי, ואיך זה יתכן? הרי אנחנו מכירים בפיצה כמלכה של המזון המהיר והנגיש לנו כמעט בכל מקום. הרשו לנו לחדש לשם שהפיצה מקורה באיטליה כמאכל מסורתי. הפיצה הובאה לארצות הברית על ידי מהגרים איטלקיים והתפשטה במהרה- כיום ניתן למצוא את הפיצה כמעט בכל אזור בעולם. הפיצה בגרסה הכי מסורתית שלה מגיעה כ"פיצה מרינרה" שמגיעה עם בצק ורוטב עגבניות אך מגיעה ללא תוספת גבינה! משוגע נכון? אחת הפיצות הוותיקות ביותר הוגשה ללא גבינה כלל!

יצא לכם לקרוא בתפריטים בארץ ובעולם את המאכל "פיצה מרגריטה"? זאת הפיצה האיטלקית המוכרת ביותר בעולם והיא נקראת על שם מרגריטה שהייתה מלכת איטליה. בגרסה האיטלקית והמסורתית בצק הפיצה היה דק בבסיס ומתעבה בקצבות או מתחלק באופן שווה יחסית בין כל חלקי הפיצה. אך בגרסה האמריקאית של הפיצה, הבצק הופך להיות עבה ומרכזי יותר. את הגרסה האמריקאית לפיצה אנחנו מכירים כאן במדינת ישראל כווריאציה יותר נפוצה, ורשתות הפיצה הבין לאומיות הן אלו שהפיצו אצלנו ובכל העולם את הגרסה הזו לפיצה.

מחפשים פיצה איכותית בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר להזמנת משלוח >>>

איך מכינים פיצה?

גם אם אתם לא הבשלנים הכי דגולים במטבח וגם אם אין לכם ניסיון קודם, מומחי הפיצה בקרית שמונה ילוו אתכם בתהליך הנהדר שהבטן שלכם ממש תשמח בסופו, בואו נכין פיצה!

קודם כל לפני שאנחנו מפרטים עבורכם את המצרכים, יש ציוד נלווה שעליכם להכין. דבר ראשון מצב רוח, אי אפשר להכין פיצה כשעצובים (זה חוק לא כתוב), דבר שני שימו לכם מוזיקה של כיף, קחו סינר וכובע ויאלה לעבודה!

השלב הראשון – הבצק

זה כנראה החלק הכי מאתגר בהכנת הפיצה, ברגע שתעברו אותו כל השאר יהיה קטן עליכם. בשביל הכנת הבצק אנחנו ממליצים להחזיק בבית מיקסר אשר לש את הבצק בצורה עמוקה ואיכותית יותר מאשר בידיים. ניתן לקנות קמח שהוא בתוספת של שמרים או להוסיף בנפרד שמרים, על כל קילו של קמח נרצה להוסיף כף אחת של שמרים יבשים, עבור 2 יחידות של פיצה נצטרך רק קילו אחד של קמח. לאחר מכן נוסיף כפית סוכר וכף מלח לתוך המיקסר, 3 כפות של שמן זית, נוסיף 2 כוסות של מים (פושרים). לאחר ערבוב במיקסר של כ-3 דקות, נשנה את מצב המיקסר למצב לישה וניתן לבצק לישה של כעשר דקות. לאחר הלישה, מכסים את הבצק על משטח ישר ומטפיחים במשך כשעה. אם הגעתם עד פה, כל הכבוד החלק הקשה מאחוריכם!

השלב השני – הרוטב

הרוטב זה הלב של הפיצה ונרצה שהוא יהיה נהדר. ניקח 5 עגבניות ללא קליפה ונגרד אותן. בסיר נשפוך מעט שמן זית, נכתוש 2 שיני שום ונתחיל לבשל הכל יחד. נוסיף את 5 העגבניות המגורדות, כפית אחת של אורגנו, שתי כפיות מלח, כפית אחת של סוכר, מעט פלפל גרוס ונערבב. נוסיף בהדרגה רבע כוס מים ולאחר כמה דקות של בישול נכבה את האש.

השלב השלישי – תוספות מעל הפיצה

יש שיגידו שזה החלק האהוב ביותר בפיצה שלנו. כאן ניתן לבחור סוגי גבינות ותוספות כאהבת נפשכם. אנחנו ממליצים על מוצרלה מגורדת (יש כאו אופציה לגבינה טבעונית), זיתים, תירס, בצל, פטריות, אננס, בטטה, פלפלים קלויים, אורגנו יבש, עגבניות שרי. באמת, כל מה שעולה על רוחכם מתקבל באהבה, אין שיפוטיות בפיצה שלנו! כשהלקוחות שלנו מגיעים אלינו לפיצרייה בקריית שמונה אנחנו זורמים איתם על כל התוספות שהם אוהבים ונותנים חיזוקים משלנו. תכינו את כל התוספות בצד שלא תסתבכו איתן אחר כך. זה הזמן לחמם את התנור ל275 מעלות (או למקסימום חימום שהתנור מאפשר).

השלב הרביעי – הרכבת פיצה

אוקיי חברים, תקשיבו טוב כי זה חשוב. נחלק את הבצק היקר שלנו ל2 חתיכות שוות. בעזרת מערוך נרדד את הפיצה עד לעובי הרצוי. לאחר מכן נמרח בנדיבות את הרוטב העשיר שהכנו ובסוף נסדר את הגבינה עם כל התוספות. עצה שלנו, ניתן לפזר שומשום בחלק החיצוני של הבצק (איפה שאין רוטב וגבינה) זה משדרג את הטעם.

נכניס את הפיצה לתנור ל15 דקות בערך, אנחנו נרצה לראות את הגבינה מבעבעת, את הקמח מקבל גוון צהוב ואת תחתית הפיצה מגובשת וקשה. 

חשוב שתדאגו בטרם הבישול שיש לכם את כל המרכיבים כי זה בהחלט לא נעים להתחיל להכין פיצה ולגלות באמצע שחסר רכיב מסוים. שימו לב שאתם לא מטפיחים את הבצק יותר מידי וחשוב גם לטעום את רוטב הפיצה טרם המריחה כדי לוודא שזה אכן לטעמכם. במידה ותרצו להכין 4 פיצות ולא 2, פשוט תכפילו את הכמויות בכל המתכון. קחו קילו של קמח, 2 כפות שמרים יבשים, 4 כוסות של מים פושרים, 6 כפות של סוכר וכך הלאה, כמובן שימו לב להכפלה גם ברוטב ובתוספות. חשוב שתהנו בהליך הכנת הפיצה כי זו חוויה נהדרת ופעילות מומלצת לעשות עם הילדים!

ובנימה אישית, אין כמו פיצה איכותית שנעשתה על ידי הפיציולו המושלם שלנו. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לפיצריה בקריית שמונה ולראות איזה פיצות משגעות אנחנו מכינים! מקום מלא בטעם מיוחד ובאווירה משפחתית, מגישים לכם פיצות טריות וטעימות שאין מצב שלא תרצו לחזור אלינו שוב.

שיהיה בתיאבון

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

מגרש רכב בקרית שמונה >>>
שיפוצניק אמין בקריית שמונה >>>
קבלן בניין מוסמך בקריית שמונה >>>
מספרת חיות וכלבים בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן