כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

פיצרייה

בקריית שמונה

אודות

בקריית שמונה

יצירתיות עם מסורת

אנחנו, "פיצה קרית שמונה" עושים כל שאנחנו יכולים כדי להביא לתושבי העיר את החוויה האיטלקית השלמה ולכן אנו משתדלים להתאים כמה שיותר את חומרי הגלם לאלו שקולעים לטעם האיטלקי. עם גבינת מוצרלה משובחת ורוטב עגבניות איכותי במיוחד יחד עם תבלינים מסורתיים שהתאמנו לחיך הישראלי, אנחנו מצליחים להוציא מהתנור שלנו בכל פעם פיצה איטלקית-ישראלית טעימה במיוחד.

משלוחי פיצה

אנחנו חושבים שלכל אחד צריכה להיות האפשרות ליהנות ממגש פיצה חם בכל מקום ובכל עת. לכן, אנחנו מפעילים את מערך המשלוחים שלנו שמגיע לכל מקום בקרית שמונה והסביבה ומביא לכם פיצה חמה וטעימה. הפיצה כבר מזמן הפכה להיות ה"קייטרינג הפשוט בעולם" ולכן אנו מזמינים אתכם להזמין מאיתנו את הפיצות גם לאירועים גדולים וגם לאירוח חברים פשוט בביתכם. הפיצות שלנו ישאירו את האורחים שלכם שבעים ומרוצים ויהפכו את האירוע של למוצלח עוד יותר.

חוויה רב חושית

בפיצריה שלנו אתם נהנים מחוויה שלמה. אנחנו רואים את הפיצריה שלנו כמקום מפגש של אנשי השכונה ושל מבקרים שונים שמגיעים אלינו מכל רחבי הארץ. אנחנו מאמינים שסביב הריחות מעוררי התיאבון שיוצאים מהפיצריה שלנו, מתרחשים רק דברים טובים. אנשים מריחים את ריח הפיצות שלנו שבדיוק יוצאות מהתנור וחיוך רחב עולה על פניהם. אי אפשר שלא להיזכר בימי החורף הקרים בהם הצטופפנו פעם יחד, כל החברים מול משחקי הכדורסל ואכלנו מגשי פיצה...

אהבה אמיתית לפיצה

יש אנשים שמסתפקים בפיצה ביתית שהיא "בסדר", יש כאלו שמסתפקים במאפים בטעם פיצה שזה "נחמד" או "סביר", אבל עם כל הכבוד, כן? אנחנו – "פיצריה קריית שמונה", אנחנו ממש לא כאלו... כן, אצלנו ניתן למצוא פיצות אמיתיות שמוגשות מתוך אהבה אמיתית וטהורה. זו אגב הסיבה שהעסק נפתח בזמנו (לפני 38 שנה). הכל התחיל בתשוקה ובחיפוש מתמיד אחרי הכנת הפיצה המושלמת... זה התחיל באין ספור ספרים, בהרבה מאוד סדנאות ובביקורים אצל המומחים באיטליה וכד' (כל אלו היו ההתחלה של הפיצריה שלנו בקריית שמונה).

מקצועיים ומקצוענים

כל פיצה חמה מוגשת אצלנו תחת הקפדה יתרה. וכן, ככה זה כשמדובר בתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר – זה מה שהפוך את עניין הפיצות שלנו למקצועי. והרי בין היתר צוות ה"פיציולות" שלנו (אותם אלו שעומדים מאחורי התנורים הגדולים ולשים במסירות רבה את בצק הפיצה), הם אנשי צוות מקצועיים שעוברים השתלמויות, הדרכות וכנסים מקצועיים שרובם מופקים ע''י יצרני תנורי האפייה העולמיים (רובם אלו יצרני תנורים מובילים בעלי שם בינלאומי).

יחס חם ואדיב

הפיצות אשר יוצאות להן טריות מהתנור חשובות לנו אחת אחת! זה ברור מן הסתם. אך במקביל לכך, עסק בסופו של דבר יקום או יפול על סמך היחס האנושי שמקבלים הלקוחות. לפיכך אנחנו שמים דגש נרחב על כך שכל לקוח יקבל חיוך מצוות המקום (אין כמו חיוכים הרי – מי לא אוהב לקבל חיוך...). כמו כן עם הזמן, ותוך כדי ההיכרות עם הלקוחות שלנו, הרי שיש אצלנו לקוחות שצוות המקום כבר יודע היטב איזה תוספות על הפיצה הם אוהבים (משולש אחד עם תירס, שני עם בצל ושלישי עם זיתים שחורים וכו' וכו'...).

אודות פיצרייה בקריית שמונה

אוכל איטלקי הפך כבר מזמן להיות ידוע ומוכר בכל בית. אבל עם כמה שהישראלים אימצו אליהם את המאכלים האיטלקיים, תרבות האוכל האיטלקית בכללותה, היא עוד לא חלק מהמיינסטרים הישראלי. אנחנו בפיצריה קרית שמונה החלטנו להיות יותר מפיצריה, החלטנו להיות מכלול תרבותי שלם שחי ונושם את תרבות האוכל האיטלקי. אנחנו מזמינים אתכם לצאת איתנו למסע קולינרי משובח בארץ המגף בעודכם יושבים בקרית שמונה!

מחפשים פיצה איכותית בקרית שמונה? צרו איתנו קשר להזמנת משלוח >>>

האוכל האיטלקי הוא פשוט, פשוט מאוד. אבל ככל שמשהו יותר פשוט, כך קשה יותר לקלוע בדיוק אל האיכות הגבוהה ביותר שהוא מביא איתו. אנחנו בפיצריה קרית שמונה מביאים עד אלינו לעיר הגלילית את חומרי הגלם האיכותיים ביותר כדי להגיע אל הרמה המושלמת של כל משולש מהפיצה ולתת לכם את החוויה האיטלקית בשלמותה. 

אנחנו מאמינים שפיצה היא חיבוק. פיצה גורמת לנו מיד להרגיש נאהבים. הפיצה אמורה לצאת כמה שיותר מהר מרגע הזמנתה כי הכמיהה אליה היא כמו לחבר רחוק שלא ראיתם הרבה זמן, כמו לבן משפחה אהוב שחזר מהמרחק. כשהיא מוכנה, היא מגיעה אליכם לשולחן או אל פתח הדלת והאדים שיוצאים ממנה ונושאים על כנפיהם את ריחה מעורר התיאבון, מזכירים לנו את כל אותם רגעים בהם נהנינו מפיצה טעימה בעבר. אי אפשר לחכות שהפיצה תתקרר. הכוויות לא מאיימות עליכם כבר ואתם מפרידים לעצמכם משולש ונהנים מביס מושלם שמכיל בתוכו את המוצרלה האיכותית שלנו ששוכבת לה בתוך רוטב העגבניות הסודי שאתם כל כך אוהבים כאשר שניהם מחובקים על ידי בצק איכותי בעבודת יד בדיוק במרקם הנכון.

פיצה בשבילנו, היא הדרך הכי טובה להעביר את האהבה שלנו קודם כל לאכל הזה אבל יותר חשוב- אליכם. אנחנו, "פיצריה קרית שמונה" לוקחים את חוויית האכילה האיטלקית אל קדמת הבמה ועוטפים לכם כל מאכל, בעולם חושי שלם שהופך כל ביס לרגע קולינרי משובח ומלא באהבה. 

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על פיצרייה בקריית שמונה

אולי יעניין אותך גם

 

שיפוצניק אמין בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן