כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

פיצרייה

בקריית שמונה

פיצרייה בקרית שמונה – שירותים

אצלנו בפיצה אתם מקבלים הרבה יותר מסתם פיצה. אתם מקבלים חוויה קולינרית שלמה שמשלב בתוכה את כל החושים שלכם. חומרי הגלם הטריים והאיכותיים שאנחנו משתמשים בהם יחד עם הייצור העצמי והיומיומי של כל חלקי הפיצה וגבינת המוצרלה האיכותית בה אנחנ ומשתמשים כדי לעטוף את הפיצה שלכם מלמעלה, הופכים יחד כל ביס לרגע קסום של חיבור, רגע של אהבה.

  • פיצות בהרכבה עצמית
  • פיצות מובנות
  • פסטות
  • סלטים 
  • שתיה קרה
  • משלוחים
  • איסוף עצמי
  • אכילה במקום

למצוא את שאהבה נפשכם ולקבל במשלוח את הפיצה חמה מהתנור!

  • בצל
  • זיתים
  • פטריות
  • גבינה בולגרית
  • טונה
  • עגבניות שרי
  • פלפל חריף
  • תירס
ומגוון רחב של ירקות ותוספות עונתיים משתנים שאנו מציעים לכם לשלב בפיצות האישיות שלכם! רק תשאלו אותנו בפיצרייה בקרית שמונה ונבנה יחד איתכם את הפיצה המושלמת!

פיצה בהרכבה עצמית

מחפשים פיצה עם התוספות שאתם הכי אוהבים? בפיצריה קרית שמונה אתם יכולים לקבל פיצה מחולקת עם מספר תוספות בכל חלק וגם פיצה שמערבבת את התוספות בתוך עצמה עם ביס מושלם בכל משולש במגש. 

מחפשים פיצה איכותית בקרית שמונה? צרו איתנו קשר להזמנת משלוח >>>

עם פיצות בהרכבה עצמית אתם מקבלים את הפיצה המושלמת בעבורכם. לכל אחד יש את הטעם האישי שלו, את מה שהוא אוהב לשים על הפיצה ואת מה שהוא מעדיף שיתרחק ממגש הפיצה שלו. בפיצרייה בקרית שמונה אין גבולות לחופש ואתם יכולים לקבל את הפיצה האהובה עליכם במקום מקצועי ועם חומרי גלם איכותיים במיוחד מבלי לפגוע במחיר! 

פיצה מהתפריט

הפיציולו שלנו בנה לנו את תפריט הפיצות העשיר והייחודי. ההיכרות שלו עם הרכיבים והטעמים והמקצועיות רבת השנים שנתנה לו את היכולת להבין את השילובים המתאימים ביותר, מאפשרים לפיצות הבנויות שלנו בתפריט להיות מושלמות במיוחד! תנו לעצמכם לטעום מפיסת גן העדן שיצרנו עבורכם ותתמסרו לחוויה קולינרית מלאה עם הפיצות המדויקות שלנו שהופכות כל ביס לרגע קסום של אהבה.

משלוחי פיצה

אנחנו יודעים איך זה, בדיוק הגעתם הביתה אחרי יום עבודה ארוך, הילדים רעבים ואין לכם עוד כוחות להיכנס למטבח ולבשל. לא חייבים כל יום להביא לילדים את הארוחות מכפות ידיכם! תתפנקו לכם עם פיצה במשלוח עד הבית! הפיצות שלנו ערבות לכל חך ועם משלוח מהיר ומקצועי אתם מקבלים אותן אל פתח הדלת שלכם כשמרגיש שהם הרגע יצאו מהתנור!

הפיצות שלנו בפיצריה יהיו רגע של עונג גם לילדכם עם פיצות קלאסיות או עם הרכבה לפי טעמכם וגם אתם תחוו חוויה קולינרית משובחת עם הפיצות המדהימות שלנו. אל תחסכו על עצמכם – תנו לעצמכם לנוח בזמן שהשליח שלנו תוך זמן קצר כבר ידפוק אצלכם בדלת עם מגשי הפיצות ישירות אליכם.

הזמנתם חברים? אין צורך לדאוג לכל האוכל והדיאטות המיוחדות של כל חבר, אל תתייאשו גם מהמחשבה על הכלים שצריך לנקות אחרי אירוח כזה ותזמינו פיצה מקרית שמונה משלוחים שמגיעה אליכם מתי שתרצו במהירות ומביאה לאורחיכם את הפיצות הטעימות ביותר שפשוט מתאימות לכל אירוע. הפיצות שלנו יהפכו את האירוע שלכם לשלם ולטעים במיוחד!

פיצה גם לאירועים!

עושים אירוע גדול? פיצרייה קרית שמונה מציעה לכם את האפשרות הטובה ביותר בשביל להוציא את כל האורחים שלכם שבעים ומרוצים מבלי להטריח אתכם בכלום! כן, כן! בכלום! תוכלו לבחור מבעוד מועד את כמות הפיצות ואת התוספות המתאימות ואנחנו נדאג להביא אליכם את הפיצה בדיוק בזמן כך שאתם לא צריכים למצוא פתרון לאחסון האוכל עד רגע האכילה, אתם לא צריכים לשטוף אפילו לא כלי אחד ואתם לא צריכים לעמוד שעות ולבשל! 

פיצריה שלנו מביאה עד הבית שלכם פיצות טעימות במיוחד במהירות ובמחירים נוחים והופכת כל אירוע לבלתי נשכח! תנו לאורחים שלכם להנות עם הפיצות הכל כך טעימות שלנו בפיצריה קרית שמונה!

פיצרייה בקרית שמונה מגישה פסטות

בגלל האהבה הענקית שלנו לבישול האיטלקי לא יכולנו שלא ללמוד גם להכין פסטות משובחות ואיכותיות. בתפריט שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פסטות שגורמות לכל אחד לרייר. תנו גם לאוהבי הפסטות אצלכם בבית להנות עם פסטות איכותיות וטעימות כמעט כמו באיטליה!

סלטים בפיצרייה

אין כמו להוסיף סלט טוב ורענן לצד הפיצה! הפיצות שלנו אמנם קלילות ואווריריות אבל מדי פעם, בין משולש למשולש, כיף לקחת כמה ביסים מהסלטים המופלאים שלנו! עם שילוב טעמים שמשלים את הפיצות בהרמוניה אתם נהנים מארוחה שלמה וטעימה. הסלטים שלנו שמלווים את הפיצות יד ביד אל הלב שלכם.

איזה איכות!

אצלנו בפיצרייה קרית שמונה אנחנו שמים דגש רב על איכות ומקצועיות. אנחנו חיים פיצה ונושמים פיצה ולכן דואגים להכשרות מקיפות של כל אנשי הצוות. ההתייחסות שלנו לפיצה ולאוכל איטלקי בכלל היא כמו התייחסות לתינוק רך שרק נולד. אנחנו עושים כל דבר בעדינות ועם מגע אוהב ואיכותי שמעביר את הרצינות שלנו לתחום בכל נגיעה של מוצרלה, בכל ליטוף של רוטב ובכל התפחה של הבצק הכל כך מיוחד שלנו.

אנחנו עושים את כל זה כדי להביא אליכם את המאכלים הטעימים והמנחמים ביותר וכדי שתוכלו גם בקריית שמונה להנות מרגע קטן של איטליה. שתוכלו להנות מהביס המושלם שלקחתם ויושב על הלשון ותוכלו להיזכר עוד שנים אחר כך בכל אותם רגעים מלאים באושר שחלקתם עם הפיצה בקרית שונה שתמיד מצליחה לשמח אתכם!

פיצרייה קרית שמונה – עושים כל פיצה באהבה, עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר במיוחד בעבורכם! מחירים נוחים במיוחד ואיכות גבוהה במיוחד יכולים ללכת יחד וזה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן בפיצריה קרית שמונה! בואו לאכול!

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

 

שיפוצניק אמין בקריית שמונה >>>

 

 

דילוג לתוכן