כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין פיצה, פיצרייה

בקריית שמונה

משלוחי פיצות עד בית הלקוח בקריית שמונה

כולנו אוהבים פיצה, ואם לא כולנו, אז הרוב המוחלט. האם תהיתם לעצמכם איך משלוחי הפיצה היו משלוחי האוכל הנפוצים ביותר לפני תרבות הזמנות המזון שהתפתחה בזמן מגפת הקורונה? איך זה שהפיצה שלכם תמיד מגיעה חמה בלי קשר לאזור המגורים שלכם? מתי זה נהיה לגיטימי להזמין קניות בסופר ורשתות הפארם במשלוחים והאם בעתיד לא נצטרך לצאת מהבית בכלל כדי לאכול?

מה קרה לפני הקורונה?

אנחנו רוצים לקחת אתכם קצת אחורה, לפני תקופת הקורונה. תרבות השליחויות אצל הצרכנים הישראלים לא הייתה מפותחת כל כך. יכלנו לראות משלוחים מאמזון ומאי-בי שתמיד היו ברקע, כתחלופה זולה ונגישה עבור המוצרים שיש בארץ. נדמה שמשלוחים מחנות פרחים היו כאן מאז ומעולם ושליחות המזון הכי מפורסמת שיש זה משלוחי הפיצה. אבל מאז הקורונה, משהו השתנה. הסגר והמחנק על הקהל הישראלי הניעו תהליכים שיצרו את תרבות המשלוחים המטורפת שיש לנו היום. נזכר איך בזמן הסגרים לא יכלנו לרכוש כלום מאשר אוכל, מוצרים חיוניים ותרופות מרשתות הפארם, איך לא יכולנו לצאת למסעדות ולהשביע את נפשנו עם אוכל חם וטרי שמוגש בחוץ ועם חוויה מגוונת עם חברים בסרט.

מתי כל זה התחיל?

בתקופה המפחידה והמאתגרת בקורונה, היה צורך לשנע מצרכים חיוניים עבור אנשים לא ניידים\חולים שלא יכלו לצאת ולרכוש בעצמם. הרי אם אתם תא משפחתי של אדם יחיד או אדם עם ילדים ואתם לא יכולים לצאת בגלל בידוד או מחלה, תצטרכו בדרך כלשהיא לקבל את קניות המזון והתרופות החיוניות שלכם, נכון? אז ככה נוצרו להם המשלוחים. משלוחים מהסופרים, משלוחים מרשתות הפארם וגם משלוחים מחנויות הנוחות.

מחפשים פיצה איכותית בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר להזמנת משלוח >>>

לא נשכח שבזמן הקורונה נפגעו רבות בעלי מקצוע ועסקים שלא מספקים שירותים "חיוניים", כגון חנויות בגדים, חנות תכשיטים, חנויות נעליים, חנויות של מתנות, גלידריות ועוד. בעלי העסקים המתקשים עלו על רעיון מדהים – לבצע שליחויות בעצמם. וכך קרה שבמשך פרק זמן ארוך, משמעותי ודי טראומטי, רוב אזרחי ישראל ביצעו קניות מהספה בסלון בשביל כמעט כל דבר. וההבנה שזה ממש נעים, כיף ונגיש לא איחרה לבוא וכך נתקעה לה תרבות המשלוחים שיש כיום במדינת ישראל. הרי, להתלבש ולהתניע את הרכב, לנסוע, לחפש חניה, לבצע את הרכישה, לעמוד בתור, ולחזור חזרה הביתה, לא משתווה לכמה לחיצות במסך הנייד שלנו.

כמה התפתחה תרבות המשלוחים היום?

כאמור, כיום אתם יכולים להזמין כל דבר כמשלוח הביתה ולקבל את ההזמנות אפילו יום למחרת. אם בתקופת הקורונה ראינו פתרונות משלוחים בעזרת מונית או בעלי עסקים הדבר שונה משמעותית היום.  יש לנו חברות משלוחים שונות שדרכם ניתן להזמין מגוון רחב של פריטים דרך שליחים שהם מספקים מטעמם. לבעלי עסק אחרים יש מערך משלוחים עצמאי או פרטני שהם מפעילים בעצמם כדי לספק את המשלוחים שלהם. אופציות המשלוח כל כך התקדמו שכיום אפשר ממש "לעקוב" אחרי המשלוח שלנו ולדעת באיזה שלב הוא נמצא בכל רגע נתון, זה מדהים!

היסטוריית משלוחי פיצה

דיברנו עם פיצריה קרית שמונה שהסכים לשתף אותנו בחוויה שלו מהתפתחות של תרבות המשלוחים בשנים האחרונות. הוא סיפר שמאז שהוא עובד בעולם הפיצות, מזה כעשור, הם היו מספקים משלוחי פיצה לכל איזור קריית שמונה והסביבה באופן טבעי לחלוטין. להם יש נהגי משלוח קבועים שהם מעסיקים ודרכם הם מעבירים את ההזמנות ממקום למקום.

התסקרנו ושאלנו איך הפיצה שלנו תמיד מגיעה חמה כאילו עכשיו יצאה מהתנור, הוא אמר לנו שצוות המשלוחים מיומן ויודע לעבור מהר ובצורה פרקטית, ככה שברגע שהפיצה מוכנה הוא מוכן מיד לצאת אל בית הלקוח. הוא הוסיף שמגש הקרטון של הפיצה שומר על החום שלה והתיק שבתוכה הפיצה נמצאת שומר על חום גם הוא כך שהאוכל לא מתקרר במהלך המשלוח. שאלנו גם מה קרה בפיצריות בקרית שמונה בתקופת הקורונה, הוא אמר לי שבהתחלה כמו כולם, גם הם סגרו. לאחר הסגר השני הם הרגישו שזה הזמן לפתוח בחזרה, שהלקוחות שלהם זקוקים להם כרגע וזה הזמן לפרגן להם במגש פיצה משפחתי חם וטרי מכל הלב, אז הם חזרו לתפעל את הפיצרייה בצורה של משלוחים יוצאים. הוא סיפר שהעבודה לא איחרה להגיע והם עבדו בכל יום וסיפקו הזמנות רבות, אחוזי המכירות עלו וזה היה נהדר. 

התחושה הכי חזקה שהוא משתף מאותה תקופה בקרית שמונה זה החוויה שניתן להעניק ללקוחות, כשהלקוחות מספרים שהם יושבים עם הילדים במשך שבועות ביחד בבית ופתאום לקבל מגש פיצה בטעם מוכר להם היה משפר את מצב הרוח פלאים. 

מה יהיה עתיד המשלוחים?

האמת שאנחנו לא האמנו כאשר שמענו על כך אבל מסתבר שבעתיד, יהיו פחות משלוחים אנושיים ויותר משלוחים בעזרת רחפנים, ברצינות! מומחים טוענים שבשנת 2026 זה יהיה לגיטימי שנקבל את המשלוח שהזמנו בעזרת רחפן שמגיע אלינו ולא בעזרת השליח הנחמד על האופניים מהבניין ממול. במרץ האחרון הודיעה חברת בת של גוגל שהיא השלימה כ-200 אלף משלוחים בעזרת רחפנים בנוסף למשלוחי ניסוי שהם ביצעו. גם אמזון מנסה כעת לשכלל את המשלוחים שלה וכיום חברת פלייטרקס מבצעת משלוחים באמצעות רחפנים, כרגע לארצות הברית. אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל זה בהחלט ריגש אותנו ואנחנו כבר לא יכולים לחכות עד שנקבל את הפיצה שלנו בעזרת רחפן שידפוק לנו בחלון.

לדעתנו, תרבות המשלוחים שהתפתחה בקורונה פתחה לנו דלת אל עבר עתיד מרשים ונגיש שבו כבר אין צורך להתאמץ כל כך עבור רכישה של מוצרים. בינתיים, תוך כדי כתיבת התחקיר נהיינו רעבים מאוד, אז הלכנו לאכול בפיצריה קרית שמונה שיהיה בתיאבון!

אולי יעניין אותך גם


שיפוצניק אמין בקריית שמונה >>>


דילוג לתוכן