כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רפואה משלימה, רפואה משלימה מגזין

בקריית שמונה

טיפים חשובים לרפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה ובכלל

הרפואה המשלימה או האלטרנטיבית כפי שהיא מכונה, היא למעשה עולם ומלואו ובו מגוון נרחב של שיטות טיפול. אותן שיטות  טיפול באות כפתרון למצבים גופניים ואף מנטליים מסוגים שונים ומגוונים. רוב שיטות הטיפול הינן מבוססות על ידע קדום ועתיק, ידע אשר נצבר כבר לפני אלפי שנים. עם זאת, בניגוד לרפואה הקונבנציונאלית הרי ששיטות הטיפול של הרפואה האלטרנטיבית אינן "מדעיות". לצורך הכנת מאמר זה נפגשנו עם איש מקצוע מנוסה מתחום הרפואה האלטרנטיבית (בעליה של מרפאה לרפואה משלימה בקרית שמונה) אשר שפך בעבורנו לא מעט אור אודות נושא מרתק זה.

סוגים שונים של רפואה משלימה

כפי שציין בפנינו בהרחבה אותו איש מקצוע מנוסה מתחום הרפואה האלטרנטיבית – הבעלים הגאה של מרפאת רפואה משלימה בקרית שמונה, הרי שהרפואה המשלימה נחלקת לכמה שיטות פעולה עיקריות: דיקור, שיאצו, רפלקסולוגיה, הומיאופתיה, כירופרקטיקה, צמחי מרפא ועוד מגוון שיטות נוספות.

"כל אחד מאיתנו יכול למצוא בהתאם למצבו הגופני והמנטלי את השיטה שאליה הוא הכי מתחבר. כמובן שבכל הקשור לשיטות של טיפול, הרי שתמיד כדאי להתנסות קודם כל… כן, ורק בהתאם לזה לקבל החלטות. הרי כמו כל דבר אחר בחיים, חשוב שלפני שנגבש החלטה, נתנסה קצת, נבחן את הדברים בעצמנו, רק אז נקבל החלטה. כל אחד מאיתנו הוא הרי סיפור בפני עצמו. כל אחד מגיב אחרת, כל אחד מרגיש אחרת, כל אחד מסתכל על העולם אחרת… כן, ממש לא כדאי לקבל החלטה (חיובית או שלילית) בהתאם למה שאנחנו שומעים מבני המשפחה או החברים שלנו בלבד. אין כמו הניסיון האישי שלנו לטובת קבלת ההחלטות", הוסיף בדבריו הבעלים של המרפאה לרפואה משלימה בקרית שמונה.

אז מתי בוחרים רפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה

ישנם לא מעט מצבים גופניים ומנטליים אשר בהתאם לכל אחד מהם, הרפואה האלטרנטיבית יודעת להציע פתרון. הנה, להלן מספר מצבים גופניים ומנטליים בתוספת הפתרון שמומלץ בעבורם.

בעיות בדרכי העיכול? כאבי מיגרנות? מתח נפשי? לחץ? עייפות? כאבי דורבן בכף הרגל?

ובכן, דיקור סיני (בכבודו ובעצמו) הוא טיפול שעשוי לעזור בכך רבות! הדיקור הסיני הינו שיטה אשר עושה שימוש במחטים שונות על מנת לעורר נקודות אנרגטיות בגוף (זאת בכדי לשחרר חסימות ולאפשר זרימה אנרגטית חופשית בגוף).

עייפות כרונית? שרירים תפוסים או חוסר איזון אנרגטי בגוף?

ובכן, שיאצו הוא הטיפול אשר יוכל לסייע בכך!

השיאצו הינו שיטת טיפול אלטרנטיבי אשר מבוססת על לחיצות שעל גבי "מסלולי האנרגיה" של הגוף (הלחיצות מתבצעות על ידי אגודלים, האמות, המרפקים, הברכיים וכו').

כאבי גב? כאבי צוואר, גפיים או ראש?.. או שאולי מדובר בחולשה, עייפות, בעיות עיכול, או בעיות פוריות?

ובכן לכל אלו ועוד, הרי שהרפלקסולוגיה תוכל לסייע באופן מופלא! הרפלקסולוגיה הינה שיטת טיפול המתבצעת על ידי לחיצות על גבי כפות הרגליים (כל חלק בכף הרגל מקושר לאיבר בגוף – כך שהאיזון של כפות הרגליים מאזן את הגוף כולו.(

ואם אלו בעיות שינה, בעיות עור, בעיות עיכול שונות, דלקות גרון או בעיות קשב וריכוז?… 

ובכן לכל אלו וגם לבעיות רבות נוספות ההומיאופתיה יודעת להעניק טיפול מצויין מקיף והוליסטי! הומיאופתיה היא שיטת טיפול אשר מבוססת על כך שהמטופל מקבל לתוך גופו כמות קטנה ומדוללת של אותו חומר אשר יצר את המחלה (באמצעות תרכובת שאינה רעילה לגופו).

כאבי גב עליון? גב אמצעי או תחתון? או שבמדובר בכאבי ראש, כאבים בעצם הזנב, כאבים בגפיים או כאבים במפרק הלסת?

ובכן, הכירופרקטיקה היא זו אשר תעשה קסמים בעבורך!

כירופרקטיקה הינה שיטת טיפול אשר מיועדת לעצמות הגוף (בעיקר לטיפולי צוואר ועמוד השדרה – כאשר המטרה על פי רוב הינה ליישר ולכוון את החוליות בחזרה למקומן).

נשירת שיער? מחלות מפרקים? מחלות עור?

ובכן, צמחי המרפא יעשו עבודה פנטסטית עבור בעיות אלו ועוד.

צמחי מרפא הינם שיטה המבוססת על פתרון טבעי שמקורו בצמחים. הטיפול בצמחי מרפא נועד לתמוך בטיפול רפואי קונבנציונאלי ולשפר את איכות החיים של אלו הסובלים מבעיות רפואיות שונות.

מגיעים למרפאה לרפואה משלימה בקרית שמונה

הרפואה המשלימה בקרית שמונה הופכת עם הזמן להיות נוכחת יותר ויותר בחיינו – יש לה מקום מרכזי בחיים המודרניים שלנו. כן, היום ישנם לא מעט טיפולים אלטרנטיביים שניתן לקבל במרפאות השונות או אף בקופות החולים ובבתי החולים. למעשה הרפואה הקונבנציונאלית מעודדת את הטיפול המשלים כסט פעולות נוסף שמתקבל כתוספת לפעילותה של הרפואה "הרגילה" (הקונבנציונאלית מערבית). 

דוגמאות לכך ניתן לראות למשל בהתגברות על תופעות לוואי של תרופות, בהקלה על כאבים כרוניים ובטיפול במצבים שאינם מוגדרים ברפואה המערבית (כגון עייפות או חוסר חיוניות). על ידי גישה הוליסטית ומגוון טיפולי גוף ונפש, הרפואה המשלימה בקרית שמונה מסיעת בכל הקשור לחיזוקו של הגוף (בעיקר בכל הקשור לחיזוקה של המערכת החיסונית) ולאיזון במצבים של חוסר הרמוניה בפעילותן של מערכות שונות בגוף (בעיה אשר עלולה להתבטא בעתיד בהתפרצותה של מחלה). זיהוי מוקדם אם כן, והטיפול בבעיה, עשוי למנוע את הופעתן של מחלות עתידיות.

קובעים תור במרפאה לרפואה משלימה בקרית שמונה

ישנן סיטואציות בהן כדאי לקבל ייעוץ של מטפל אלטרנטיבי – על מנת שנוכל לבחון האם שיטה כלשהי במסגרתה של הרפואה המשלימה עשוי לסייע לפתרון הבעיה הרפואית. אם כן, לצורך כך חשוב לדעת ש: לקוחות קופות החולים נהנים מטיפולים משלימים במרפאות-הסדר שאינן מרפאות של אותה קופת חולים. כמו כן, הרי שבחלק מהמקרים קופות החולים מבצעות החזרי תשלום בגין ביקור אצל מטפלי הרפואה האלטרנטיבית בקרית שמונה.

רפואה משלימה בקרית שמונה מציעים לכם טיפולים שונים במגוון השיטות הרחב במחירים משתלמים במיוחד כדי שתהנו ממתן טיפולים איכותי ואמין לגוף שלכם ברפואה משלימה בקריית שמונה.

לסיכום

כאשר מדובר בנו, בגוף שלנו (באותה מכונה מתוחכמת ומופלאה), הרי שתמיד כדאי לשקול קבלה של חוות דעת גם מכיוונה של הרפואה המשלימה. וזאת בנוסף לטיפול השמרני והקונבנציונאלי. והרי מדובר בשיטות טיפול קדומות בעלות ניסיון עתיר שנים אשר מעניקות סיוע לאנושות כבר מאות ואלפי שנים.

רק בריאות!

אולי יעניין אותך גם:

 

דילוג לתוכן