כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

רפואה משלימה, רפואה משלימה מגזין

בקריית שמונה

מה זה רפואה משלימה?

רפואה משלימה כשמה כן היא- משלימה את שירותי הרפואה שאנו מקבלים מהרפואה המערבית או ה"קונבנציונאלית" ומאפשרת לנו להעניק לגוף שלנו טיפול שלם יותר, עמוק יותר ומשמעותי הרבה יותר שעוזר לנו לשמור על הבריאות שלנו בצורה האיכותית ביותר ומשך כל ימות חיינו. רפואה אלטרנטיבית בקריית שמונה בעצם כוללת בתוכה את כל שיטות הרפואה מהעולם המזרח אסייתי יחד עם פיתוחים מהשנים האחרונות שנעשו בכל רחבי העולם, כל אלו מתבססות על שילוב של גוף ונפש ומתייחסות להשפעות של כל אחד מהם על השני וכך מעניקות לגוף שלנו טיפול מלא יותר ומתאים יותר כל אחד לגופו. 

בין שיטות הרפואה האלטרנטיבית בקרית שמונה תוכלו למצוא דיקור סיני ויפני, שיאצו, רפלקסולוגיה, הומיאופתיה, טווינא ועוד המון שיטות נוספות. כל אחד יכול למצוא את הטיפול הנכון ביותר בשבילו עם השיטות הרבות שניתן למצוא ברפואה משלימה בקרית שמונה יחד עם הרפואה הקונבנציונאלית ולהעניק לעצמו טיפולים בריאותיים איכותיים במיוחד שהופכים את החיים שלו לטובים יותר, איכותיים יותר וארוכים יותר.

מה ההבדל בין רפואה משלימה ורפואה סינית?

ובכן, רפואה משלימה מכילה בתוכה את הרפואה הסינית. רפואה משלימה כוללת מגוון רחב של שיטות רפואה אלטרנטיביות ממקורות רבים. מגרמניה, מהודו, אפילו מישראל. הסיבה שרפואה סינית כבר שגורה בתרבות שלנו, היא בגלל ששיטות רבות מגיעות מהעולם הסיני העתיק ורבות משיטות הטיפול שמציעה לנו הרפואה המשלימה וביניהן השיטות הפופולאריות ביותר, נולדו מתוך הרפואה הסינית העתיקה יותר או פחות.

יכול מאוד להיות שעובדה זו מתרחשת בגלל גילה המבוגר של התרבות הסינית. בדומה ליהדות, גם העם הסיני קיים כבר אלפי שנים ברצף וכמונו, גם הם שמרו על מעבר בין דורי של חוכמתם. לכן, שיטות רפואה סיניות עתיקות בנות מאות ואלפי שנים, עדיין מוכרות לנו היום ומטפלים סיניים רבים, ממשיכים את הטיפול באותן השיטות בדיוק גם אלפי שנים לאחר המצאתן.

איזה טיפולים יש ברפואה משלימה?

אז את הדיקור הסיני כבר הזכרנו אבל בתחום הרפואה המשלימה ישנם עשרות טיפולים ממקורות שונים ושיטות טיפול שונות. חלקן מטפלות במגע, חלקן בעזרים חיצוניים וחלקן ללא מגע כלל! כן כן, למשל רייקי היא שיטת טיפול ללא מגע בה המטפל עובר עם הידיים מעל האזור הפגוע ומעביר אנרגיות של ריפוי. טווינא מטלפת דרך הבגדים במגע בנקודות מסוימות בגוף וכך פותחת חסימות של צ'י למקומות הפגועים ודיקור לעומת שני השיטות הקודמות, מטפל בפגיעות ומצבים בריאותיים דרך החדרת מחט דקה-דקה, לעומק של מילימטרים אחדים לגוף. כל שיטה מביאה איתה את היתרונות ואת החסרונות שלה וכל ישטה מתאימה יותר או פחות למצבים בריאותיים שונים.

אנחנו ממליצים לכם להגיע למרכז רפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה ושם להתייעץ עם מיטב המטפלים. כך תוכלו למצוא את שיטת הטיפול הנכונה ביותר עבור המצב שלכם. דיקור למשל מומלץ לכאבי גב ולאלרגיות בעוד שהומיאופתיה ונטורופתיה מומלצים לבעיות במערכת העיכול. 

רפואה אלטרנטיבית או קונבנציונאלית?

ובכן, זו לא השאלה הנכונה. הרי, אתם ממש לא צריכים לבחור בין זה לבין זה! לדעתנו הצנועה, רפואה קונבנציונאלית הולכת יחד עם רפואה אלטרנטיבית ויחד, הן מאפשרות לכם להנות מחיים נעימים, בריאים וארוכים. רפואה משלימה לא כוללת בתוכה ניתוחי השתלת שיניים ואנחנו גם עוד לא נתקלנו במדרסים מהרפואה הסינית. מנגד, הרפואה הקונבנציונלית מתרכזת בפאן הגופני של הדברים והיום כבר ברור לכולם שטיפול איכותי ופרקטי, חייב לקחת בחשבון גם את הצד הנפשי של חיינו. 

יחד, רפואה אלטרנטיבית בקרית שמונה ורפואה מערבית שניתן למצוא במרפאות השונות, מאפשרות לכם לחיות חיים של נחת עם המון בריאות ולשמור על איכות החיים שלכם בקלות ובצורה הטובה ביותר. אנחנו מאמינים שכל עוד אפשר לשלב בין השניים – למה לא?

רפואה אלטרנטיבית לילדים

גם ילדים יכולים להרוויח המון מטיפולי רפואה אלטרנטיבית. בגלל שרוב השיטות ברפואה משלימה אינן חודרניות וגם אלו החודרניות, כמעט ולא מורגשות, ילדיכם נהנים הרבה יותר משיטות הרפואה המשלימה מאשר הרפואה הקונבנציונאלית שנוטה להכניס אותם ללחץ ובעיקר עלולה להפחיד.

רפואה אלטרנטיבית לילדים בקרית שמונה מאפשרת לילדים שלכם להגיע לקליניקה נעימה וצבעונית ולחוות טיפול משלים שינו כואב ועדיין יעיל. דיקור סיני לילדים למשל, עושה פלאים במקרים של אלרגיה או מחלות עור ויחד עם ייעוץ מרופא מערבי, אתם מקבלים מעטפת שלמה ששמה את ילדיכם במרכז ומעניקה להם את הטיפול האיכותי ביותר ששומר על בריאותם לאורך שנים ארוכות.

למה ללכת לרפואה אלטרנטיבית?

כמו שכבר הזכרנו, רפואה אלטרנטיבית קרית שמונה, מביאה איתה יתרונות רבים. אתם תמצאו מגוון רחב של שיטות טיפול שונות, כל אחת מהם מתאימה למגוון רחב של מצבים בריאותיים. רפואה אלטרנטיבית בקריית שמונה מעניקה לכם בריאות שלמה יותר, איכותית יותר ושיטות טיפול שמשמשות את בני האדם כבר אלפי שנים יחד עם כאלו חדשות שממשיכות כל הזמן לצמוח מתוך הקידמה הטכנולוגית של ימינו. 

רפואה אלטרנטיבית משלימה את הטיפול הרפואי שאתם מקבלים ממערכת הבריאות הקונבנציונאלית בצורה הטובה ביותר. כך החיים שלכם הופכים לשלמים יותר, לנוחים יותר ולאיכותיים יותר למשך זמן רב ואורך החיים שלכם מתארך גם הוא תוך שמירה על איכות החיים. עם רפואה אלטרנטיבית אתם משלבים פיזיותרפיה סינית יחד עם פיזיותרפיה מערבית ומטפלים בגוף שלכם בצורה טובה יותר. אתם משלבים דיקור יחד עם טיפול תרופתי ומעניקים לגוף שלכם את היכולת להיות נטול כאבים ובעיקר – אתם זוכים בחיים נעימים יותר למשך זמן רב. אז עכשיו כשאתם מכירי םאת התחום, כל מה שנשאר לכם זה לבחור את שיטת הטיפול המתאימה ביותר למצבכם ולהתחיל לשפר את הבריאות שלכם.

דילוג לתוכן