כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

אבחון לקויות למידה

בקריית שמונה

הילד מתקשה? הילד לא מצליח? עתיד הילד שלכם תלוי באבחון נכון ומדויק של הבעיה שלו

אודות

בקריית שמונה

לומדים ללמוד מחדש בעזרת אבחון לקויות למידה בקריית שמונה

הסיפוק שמקבל הילד או המבוגר עם התגלית שיש לו לקות למידה היא יקרה מפז. דמיינו לעצמכם שבמשך שנים הייתם מגיעים לכיתה, יושבים בשיעור ופשוט לא מבינים את החומר. הייתם מסתכלים סביב ורואים ששאר התלמידים בכיתה, בני גילכם, מצביעים ושואלים שאלות, עונים לשאלות ובעצם הייתם לומדים בשיעור לא את החומר הנלמד אלא הייתם לומדים על עצמכם שאתם פשוט לא מבינים. אבחון לקויות למידה מגלה לכם למה כל זה קרה!

תקוה חדשה עם אבחון לקויות למידה בקריית שמונה

אבחון לקויות למידה בקריית שמונה מאפשר לילד אנחת רווחה ענקית. הוא לא רק מקבל סיבה חיצונית לכל התסכול מימי בית הספר, הוא מקבל הסבר שלם לתסכול ולקושי שלא באשמתו. הוא מקבל תקווה לשינוי והכרה בחוזקות שלו. עם אבחון לקויות למידה בקריית שמונה הילד לומד את הקשיים שלו ובעיקר לומד להתמודד איתם. איזה דרכי לימוד יעזרו, איזה הקלות ישוו אותו עם בני כיתתו וכיצד לטפל בלקות שלו כך שזו תמעט או לפחות לא תפריע לו.

מקלים על החיים עם אבחון לקויות למידה בקרית שמונה

אנשים שמתמודדים עם לקויות למידה לא מאובחנות חווים את החיים בצורה מאתגרת. התסכול הרבה באי הצלחתם בלימודים או בעבודה גורם לכך שהם חושבים על עצמם כעל פחות מסוגלים, פחות חדים ופחות אינטליגנטים ממה שהם במציאות. עצם המחשבה על העצמי בצורה הזו, גורמת לחוסר ביטחון עצמי מובהק, למופנמות, עצבנות ותסכול מתמשך שכל אלה יכולים לגרום לילד או למבוגר להתרחק מבני גילו ולהעדיף את הלבד.

מחזקים את ערך העצמי בעזרת אבחון לקויות למידה בקרית משונה

הביקורת העצמית הרבה של המתמודדים עם לקויות למידה לא מאובחנות, ברוב הפעמים תהיה מוטעית מיסודה. אותם אנשים שמתמודדים עם לקויות למידה לא מאובחנות הם הרבה יותר חכמים ממה שהם חושבים, הם הרבה יותר מהירי תפיסה ממה שהם מאמינים על עצמם ולפי מחקרים, רמת האינטליגנציה של אותם אנשים תהיה גבוהה יותר מהממוצע. בגלל זה אבחון לקויות למידה בקרית שמונה הוא התשובה!

אבחון לקויות למידה מקצועי בקריית שמונה

איתנו, אתם מקבלים אבחון מקצועי ומדוייק שמגלה לכם בדיוק איזו לקות למידה יש לכם. האבחון שלנו לא רק נותן שם לקושי שאתם או ילדיכם חווים, אתם גם מקבלים כלים ופתרונות. תגלו איזה שיטות לימוד יועילו לכם יותר, מה יכול לעזור לכם לרכוש ידע וכיצד אתם צריכים לגשת אל הלימודים שלכם. אבחון לקויות למידה מאפשר לכם להכיר את עצמכם יותר טוב ולתת לכם מענה לצרכים הכי בסיסיים שלכם!

אבחון לקויות למידה למבוגרים בקריית שמונה

אבחון לקויות למידה בקריית שמונה עוזר לכם בכל גיל! גם מבוגרים יכולים להועיל לעצמם עם אבחון לקויות למידה בקריית שמונה. הרי אנחנו כל הזמן נדרשים להתרכז, ללמוד ולהכיר עוד ועוד ידע, גם בעבודה שלנו. תפקידי ניהול למשל או כאשר אתם רוכשים לכם מקצוע חדש, אבחון לקויות למידה בקריית שמונה מאפשר לכם לעשות זאת בצורה הרבה יותר נכונה בעבורכם. אבחון לקויות למידה למבוגרים בקריית שמונה עוזרים לכם להתפתח!

אודות אבחון לקויות למידה בקריית שמונה

לקויות למידה הן תופעה חדשה יחסית אבל היא גם לא חדשה בכלל. אל תדאגו, מסבירים. לקויות הלמידה הן בעצם קושי של אדם שבא לידי ביטוי בדרך כלל בלמידה. בגלל שלימודים לא היו נחלת הכלל ורק חלק קטן מהאוכלוסייה היה חשוף להם, הם התרחשו במתכונת שונה. הלימודים, שהיו מיועדים בדרך כלל לאנשי אצולה או לילדי המעמד הגבוה, היו מתקיימים עם מורים פרטיים שנאלצו בכל פעם מחדש להתאים את דרך הלימוד ליכולות של הילד.

מחפשים אנשי מקצוע באבחון לקויות למידה? צרו איתנו קשר עכשיו ונחזור בהקדם לתיאום פגישה >>>

בגלל המציאות הזו, לא היתה חשיפה של מספרים גדולים של ילדים למערכות לימודיות וגם לא הייתה שיטה אחידה ללימוד כמו שאנו רואים היום. כל ילד לומד מעט אחרת מילדים אחרים ואנשים בעלי לקות למידה, יכולים ללמוד גם הם הרבה פעמים בהצלחה, דרך שיטות לימוד שונות מן המקובל בבתי הספר שמתאימות יותר ליכולות שלהם. 

יתר על כן, בגלל הגישה המועטה ללימודים, רוב האנשים בכלל לא נאלצו להתמודד עם הדרישה לקרוא או להבין את הנקרא, לכתוב או לכתוב בצורה קריאה וברורה ובטח שלו להשתמש במתמטיקה או לשבת בכיתה עם ריכוז מלא למשך שעות ארוכות בכל יום. לכן גם כאשר לקויות הלמידה היו קיימות, לא היה שום מקום בו הן באו לידי ביטוי בחברה ולכן גם לא היה הכרה בכך. 

אז כשנכנסו הלימודים המוסדיים והצורך ללמוד הפך לחובה ברוב המדינות המערביות, התגלו אותם קשיים והתגלה שלקויות למידה הן נפוצות למדי. בין עשרה לעשרים אחוזים של התלמידים הם בעלי לקות למידה כזו או אחרת. 

מערכות החינוך בארץ ובעולם מתחילות להתאים את עצמן אל המספרים הגבוהים של המתמודדים עם לקות למידה ומבינים כי יכול להיות שיש מקום למגוון שיטות לימוד במערכת החינוך. כך אולי כל תלמיד יוכל ללמוד בשיטת לימוד מתאימה יותר בשבילו והוא יוכל להגיע להישגים שהוא באמת מסוגל להם בעזרת אבחון לקויות למידה בקרית שמונה.

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על אבחון לקויות למידה בקריית שמונה

דילוג לתוכן