כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מספרה, מספרה

בקריית שמונה

סוגי שיער והטיפול השונה בסוגי שיער שונים

עצרו הכל!

מידע חשוב לפניכם שלא מלמדים אותנו בשום בית ספר במהלך חיינו! ידעתם שלכל סוג שונה של שיער יש אופן טיפול אחר? שאם יש לכם שיער שומני אתם תשתמשו בתכשירים שונים בתכלית מבעלי שיער יבש? ומה לגבי שיער מתולתל? החלטנו לחקור את הנושא כבעזרתם של כמה אנשי מקצוע ממספרה בקרית שמונה תהיה גאה בנו בכל ביקור. 

מהי שגרת טיפוח נכונה?

בראש ובראשונה נבין אילו תכשירים עלינו לשים בשערנו כדי להבטיח את בריאותו לאורך זמן. ההמלצה היא לחפוף את השיער כל יומיים שלושה אך תלוי בסוג השיער שלכם. בשלב הראשון נרטיב את השיער, ונשים את השמפו שלנו. מומלץ לשים כמות קטנה (בגודל של מטבע בערך) ולעסות בעזרתה את הקרקפת בתנועות מעגליות ועדינות. תפקיד השמפו הוא לשטוף לכלוך ושומן מהקרקפת שלנו, לכן גם במספרות רבות, לפני כל התעסקות עם השיער, נזכה לחפיפה מקצועית עם שמפו.

לאחר עיסוי הקרקפת נשטוף את השיער היטב. לאחר מכן ההמלצה היא להשתמש בתכשיר המרכך ללא כל דילוג בשלב הזה. המרכך עושה עבודה נפלאה, הוא מחדיר לקרקפת שלנו את הלחות שאיבדנו בעקבות השמפו, מחזק את סיב השערה ומקל עלינו את סירוק השיער. בנוסף לשגרה הקבועה הזו של טיפוח אנחנו ממליצים להשתמש גם במסכה פעמיים עד שלושה פעמים בשבוע (תלוי בסוג המסכה). לכל מסכה יש תפקיד משלה אך בגדול, המסכות מזינות את השיער והקרקפת שלנו בחומרים חיוניים ובריאים. יש מסכות משקמות, מסכות לשיער יבש מסכות לשיער מתולתל ועוד. המסכה בעצם משלימה את הטיפול באפיק שהשמפו והמרכך שלנו לא מועילים. כדי להתאים לשיער שלכם את המסכה המושלמת, כדאי להתייעץ עם מעצב השיער שלכם שעובד עם מותגים מקצועיים ואיכותיים בלבד!

מחפשים מספרה מקצועית בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לתיאום ביקור >>>

מה הדגש שניתן לאנשים בעלי שיער יבש?

שיער יבש זה שיער שחסרה לו השומניות הטבעית שהקרקפת שלנו אמורה לייצר. לרוב זה גנטי, אך יש דרכי טיפול מועילות כיום. לבעלי שיער יבש מומלץ לחפוף כל יומיים ולא פחות, כי כאמור במהלך החפיפה השמפו שלנו שוטף גם שומנים מהקרקפת ולא נרצה לייבש את השיער עוד יותר. מומלץ להשתמש בשמפו ללא מלחים שהוא איכותי ומסייע לשיקום השערה, נרצה להוסיף שמנים וסרומים לשגרת הטיפוח כדי להחזיר לשיער את הלחות שהוא זקוק לה. כאשר תבחרו את המסכה המתאימה לכם כדאי שתשימו דגש על מסכה המעניקה לחות לשיער יבש. בהצלחה!

ואיך ניתן לסייע לשיער שומני מידי?

מצד אחד יש מחסור בשומניות בקרקפת הגורמת לשיער יבש ומהצד השני יש ייצור מוגבר של שומנים בקרקפת הגורמים לשיער שומני מדי. במקרה הזה נמליץ על חפיפה על בסיס יומי. רצוי להתאים את השמפו והמרכך לשיער השומני כדי לא להגביר את השומניות שבקרקפת וגם כאן ההמלצה היא להתאים מסכה ייעודית להפחתת השומניות בעזרת ספרית בקריית שמונה. מומלץ לא לשחק עם השיער יותר מידי ולא לסרק אותו יתר על המידה. 

ואיך נכון להתייחס לשיער מתולתל?

את השיער המתולתל נחפוף בין שתיים עד שלוש חפיפות בשבוע ולא יותר. גם כאן ההמלצה היא לשמפו ללא מלחים או שמפו בעל מרכיבים מזינים ומינרלים בכמות גבוהה. לא לוותר על המרכך, זה יעזור בסירוק התלתלים וישמור על סיב השערה לאורך זמן. כאשר מסרקים שיער מתולתל, זה אך ורק כאשר השיער רטוב כדי לא לשבור ולתלוש את השערה. חשוב לתת לשיער להתייבש באופן טבעי ללא שפשוף חזק מידי במגבת העלול לשבור את השערה. 

בנוסף, מומלץ להגיע כל שלושה חודשים לטיפול ושימור השיער המהמם שלכם במספרה. במספרה תקבלו שירות איכותי ומקצועי שיעזור לכם לשמור על שערכם לאורך זמן, להתמודד מול הקשיים שמזג האוויר מביא איתו לאורך כל עונות השנה וגם להעניק לשיערכם אהבה בחזרה על מה שהוא מעניק לכם. 

צרו קשר – והתירו קשרים במספרה בקריית שמונה! 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

חנות חיות בקרית שמונה >>>
פסיכולוג מומלץ בקרית שמונה >>>
רופא שיניים מומחה בקריית שמונה >>>
רואה חשבון ושירות פיננסי בקריית שמונה >>> 

דילוג לתוכן