כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

פסיכולוג

בקריית שמונה

אזורי עבודה עיקריים: פסיכולוג בקרית שמונה

מחפשים פסיכולוגים בקרית שמונה? מחפשים פסיכולוגית בקרית שמונה? מחפשים פסיכולוג בקרית שמונה והסביבה? טיפול פסיכולוגי בקרית שמונה והאזור? הגעתם למקום הנכון! הקול קריית שמונה מציג את בעלי המקצוע האמינים ביותר, עם ההמלצות הטובות ביותר!

פסיכולוג בקרית שמונה עוזר לכם להתמודד עם מצבים מורכבים כדי שלא תישארו לבד. פסיכולוגים בקרית שמונה להתמודדות עם כל תהליך או משבר! עם פסיכולוג בקרית שמונה אתם יכולים להתמודד עם כל דבר!

מי צריך פסיכולוג בקרית שמונה?

פסיכולוג בקרית שמונה מלווה אתכם לאורך החיים וברגעי משבר. אם אתם זקוקים לסיוע נפשי, עם אתם חווים חרדה או דיכאון וגם אם אתם פשוט רוצים להכיר את עצמכם לעומק, פסיכולוג בקרית שמונה עוזר לכם להתמודד עם כל דבר ולצאת מחוזקים.

פסיכולוגים בקרית שמונה מביאים איתם שנות ניסיון רבות וידע נרחב, תוך מתן אמפתיה והקשבה מרוכזת הם מייצרים בשבילכם חלל בטוח שמשאיר את השיפוטיות והביקורת מחוץ לדלת. עם פסיכולוג בקרית שמונה אתם לא לבד!

 

פסיכולוג בקיבוץ מלכיה

בקיבוץ מלכיה, אשר ממוקם על הר בגובה של כ- 700 מטר. הקיבוץ גובל עם שדותיהם של כפרים לבנוניים וחקלאים מקומיים. תושבי קיבוץ מלכיה יכולים להכיר את עצמם לעומק עם פסיכולוג בקרית שמונה.

פסיכולוג בקיבוץ סאסא

קיבוץ סאסא, אשר קיים משנת 1949 והוקם בעיקר על ידי תנועת השומר הצעיר. נעזרים בפסיכולוג בקרית שמונה שעובר יחד איתם תהליכים מורכבים של היכרות עצמית מעמיקה. 

פסיכולוג בקיבוץ משגב עם

קיבוץ משגב עם נוסד כבר בשנת 1945 וממוקם מול הר החרמון מעל כפר גלעדי. חברי קיבוץ משגב עם, הצמודים לגבול, נעזרים בטיפולים פסיכולוגיים אצל פסיכולוג בקרית שמונה במשך שנים וכך מצליחים לעבור כל מכשול שמציבים חייהם בהצלחה ובכוח.

פסיכולוג בקיבוץ דפנה

קיבוץ דפנה, אשר ממוקם בקצה הכי צפוני של עמק החולה ונמצא במרחק של כמה דקות מהכניסה לגולן. פסיכולוג בקרית שמונה מקבל בקליניקה גם את חברי קיבוץ דפנה הנפלאים שעוברים טיפולים ותהליכים מאתגרים ומשמעותיים כאחד.

פסיכולוג בקיבוץ כפר גלעדי

קיבוץ כפר גלעדי הוקם בשנת 1916 ופותח בעיקר על ערכי ארגון "השומר". חברי קיבוץ כפר גלעדי פונים לפסיכולוג קרית שמונה ברגעי משבר כדי לדעת כיצד לצאת ממנו מחוזקים ומה ללמוד מכל רגע שהחיים מביאים לנו.

פסיכולוגים בקיבוץ כפר בלום

קיבוץ כפר בלום, השוכן בצפון עמק החולה למרגלות הירדן פותח את שעריו למתעניינים. תושבי כפר בלום מוזמנים בכל עת ליצור קשר עם פסיכולוג בקרית שמונה שיעזור להם בהתמודדויות נפשיות קשות וקלות כאחד.

פסיכולוג בקיבוץ גונן

קיבוץ גונן משקיף על נופים עוצרי נשימה של אצבע הגליל ומוקף במעיינות, מסלולי הליכה, פינות טבע, שבילים טבעיים ועוד. חברי קיבוץ גונן ממליצים על פסיכולוג בקרית שמונה שעבר איתם דרכים רבות בהתמודדויות שונות שלהם.

פסיכולוג בקיבוץ מנרה

קיבוץ מנרה אשר נמצא ברכס רמים בהרי נפתלי וצמוד מאוד לגבול עם לבנון ושדותיו החקלאיים של קיבוץ מנרה קרובים לשדות של החקלאים הלבנונים המקומיים. פסיכולוג בקרית שמונה מקבל את חברי קיבוץ מנרה באדיבות ואמפתיה.

פסיכולוג בקיבוץ איילת השחר

פסיכולוג בקיבוץ איילת השחר הנמצא בצפון הארץ בעמק החולה, כאשר מסתכלים למזרח יכולים ליהנות מנוף הררי של רמת הגולן. חברי קיבוץ איילת השחר נהנים מהמקצועיות הרבה והדיבור הנעים של פסיכולוג בקרית שמונה.

פסיכולוג בקיבוץ ברעם

קיבוץ ברעם, שנוסד ב- 1949, קיבץ אשר הצליח לשמור על אופיו שנים רבות ורק לאחרונה ניתן לראות את השינוי בו והמעבר למודרניזציה. פסיכולוג בקרית שמונה מסייע לחברי קיבוץ ברעם ברגעים הטוב ובעיקר הפחות טובים שבחיים.

פסיכולוג בקיבוץ גדות

קיבוץ גדות הוקם עם סיום מלחמת העצמאות ואוכלס בעיקר על ידי אנשי גרעיני נחל וניצולי שואה. תושבי קיבוץ גדות מגיעים לפסיכולוג בקרית שמונה כאשר הם מחפשים לעבור טיפול רגיש ואמפתי אצל פסיכולוגי מוסמך, מקצועי וניטרלי.

פסיכולוג קיבוץ תל חי

גם חברי קיבוץ תל חי הידוע ממשיכים בכל מפגש מחדש אצל פסיכולוגים בקרית שמונה להכיר את עצמם יותר לעומר, לגלות דפוסי התנהגות ואת המקור שלהם תוך טיפול מסור ואמין של פסיכולוג בקרית שמונה.

פסיכולוג בקיבוץ עמיעד

קיבוץ עמיעד, הממוקם בחלק הדרומי של הגליל העליון ונוסד בשנת 1946. תושבי קיבוץ עמיעד מגיעים לטיפולים אצל פסיכולוג בקרית שמונה אצלו הם עוברים תהליכים פסיכולוגים שעוזרים להם להתמודד עם כל דבר שהחיים מביאים.

פסיכולוג בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים, נמצא באמצע הגליל העליון. הקיבוץ הוקם עם קום המדינה בשנת 1948 בעיקר על ידי עולים מטורקיה. תושבי קיבוץ הגושרים מגיעים לפסיכולוגית בקרית שמונה ומגלים על עצמם עוד ועוד תופעות והתנהגויות שהם לא הכירו.

מחפשים פסיכולוג בקריית שמונה והסביבה?

באתר קול קריית שמונה תוכלו למצוא פסיכולוגים בקרית שמונה שיעברו איתכם תהליכים משמעותיים ומוסמכים לטפל במצבים נפשיים מגוונים. עם שירות אמפתי ומכיל אתם תזכו ללמוד על עצמכם הרבה! השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם >>>

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

חנות חיות בקרית שמונה >>>
רואה חשבון באזור קרית שמונה >>>
מספרה מקצועית ואמינה בקרית שמונה >>>
רופא שיניים מומחה בקריית שמונה והסביבה >>>

דילוג לתוכן