כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

פסיכולוג

בקריית שמונה

טיפול פסיכולוג - שירותים​

פסיכולוג בקרית שמונה מציע טיפול פסיכולוגי במגוון רחב של מצבים כאשר כל מצב נפשי משפיע על סוג הטיפול אותו פסיכולוג קריית שמונה מעניק למטופל. 

מתי מגיעים לטיפול פסיכולוגי?

  • התמודדות עם חרדה
  • היכרות עם ה"עצמי" שלכם 
  • התמודדות עם דיכאון רגעי וקליני
  • טיפול למחלות נפש
  • טיפול בהתמכרויות
  • תמיכה ברגעי משבר 
  • שיפור איכות החיים
  • הרמת הביטחון העצמי והמודעות החיובית

טיפול בחרדה

עם פסיכולוג בקרית שמונה תוכלו לטפל בבעיות חרדה בחומרות שונות. הכשרה מקצועית כפסיכולוג קליני והכשרות נוספות מאפשרים לכם להכיר את מקור החרדה שלכם בטיפול הפסיכולוגי. אתם תלמדו תוך כדי התהליך מה מפעיל אצלכם את מנגנון החרדה ואיך לזהות כשזה מגיע. תלמדו גם מה לעשות עם התחלתה של החרדה ואיך להרגיע את עצמכם כמה שניתן כדי לעבור את ההתקף במהירות וללא פחד. 

חרדה היא תופעה טבעית שכולנו חווים אותה בצורות ועוצמות שונות. הטיפול אצל פסיכולוג נותן לכם את הכלים להתמודד עם החרדה ובמקרים רבים גם לפתור אותה. ישנם דברים רבים שמעלים אצלנו את רמת החרדה בגלל טראומות או מקרים משמעותיים שעברנו בעברנו שעולים בחוויות שונות בהווה. בתהליך הטיפול נלמד כיצד לפתור אותם ולהתגבר עליהם בצורה כזו שהחרדה מהם תפסיק או תרד בתדירות או בעוצמה.

טיפול פסיכולוג בדיכאון

לדיכאון ישנה הגדרה קלינית אך אני מאמין כי אנשים חווים רמות שונות של דיכאון שבאות לידי ביטוי בדרכים שונות. כשאדם נמצא בדיכאון הוא חסר כל מוטיבציה לפעולה. לקום מהמיטה מרגיש כמו לטפס על האוורסט ולדבר עם אנשים הופך להיות מילה גסה. בעזרת טיפול פסיכולוגי נוכל יחד להבין כיצד נכנסתם לדיכאון, מה המקרה שהתחיל את הכל ובאיזה נקודת מבט שונה אפשר להסתכל עליו. 

נחגוג הצלחות קטנות וללא שיפוטיות כלל, נוכל להבין ביחד כיצד להתקדם ולצאת מבאר הדיכאון העמוקה שלב אחר שלב. אדם שנמצא במצב של דיכאון, בהרבה מהמקרים יהיה הראשון והחשוב ביותר כדי לעזור לעצמו. עם טיפול פסיכולוגי ואולי גם תרופתי, האדם שנמצא בדיכאון יקבל עזרה מפסיכולוג מוסמך ומקצועי שיודע להוריד לו את החבל וגם להראות לו כיצד לאחוז בו כדי להתחיל ולעלות מעלה.

לאחר הטיפול בדיכאון נבחן יחד איך תוכלו להימנע מליפול שוב לאותה הבאר. נראה מה מעודד אצלכם דיכאון וכיצד תוכלו לזהות אותו. עם דיכאון ברמה נמוכה, כמו כל דבר, ניתן להתמודד הצורה פשוטה יותר מאשר דיכאון קליני ולכן חשוב שנדע יחד לזהות את הרגעים של תחילת הדיכאון ולפתור את המשבר בצורה בריאה. נלמד גם כיצד להתמודד עם הדיכאון ולהצליח לתפקד בצורה מספקת.

לרגעי משבר

כולנו חווים רגעי משבר במהלך החיים. זהו חלק אינטגרלי מחייהם של בני האדם. בעזרת פסיכולוג תוכלו לגשת אל משברים בצורה בריאה יותר. תוכלו לגלות כלפי עצמכם אמפתיה ולהוריד מעט מהקול הביקורתי שבתוכנו אשר מקשה על כל אחד מאיתנו להתקדם הלאה ולצאת מהמשבר. 

לפעמים אנו בטוחים שאנו לא מסוגלים להתמודד עם מה שהחיים מבאים לנו אבל בעזרת טיפול פסיכולוגי בקרית שמונה תוכלו לגלות את החוזקות שלכם מחדש. תוכלו להכיר את דרכי הפעולה שלכם, לשנות אותן או לחזק אותן ותוכלו בעיקר להבין את עצמכם יותר. מהרגע שאדם נמצא במודעות לגבי עצמו, הוא מגיע לכל סיטואציה מוכן יותר ושלם יותר לשלבי ההתמודדות איתה.

רגעי המשבר לרוב נראים לנו מאיימים ומפחידים, הם מתחילים בתוך גופנו את חוויית החרדה והרבה פעמים גורמים לנו להישאר במקום או ללכת אחורה מבחינת התפתחות אישית, מקצועית, זוגית וכל בחינה אחרת. עם טיפול פסיכולוג תוכלו להתמודד עם הפחד ולצעוד קדימה אל תוך המשבר. בתוכו, תוכלו לגלות לפעמים כמה הוא מינורי. כמה המשבר הגדול והמאיים הזה, בעצם לא מאיים עליכם כלל ואתם יותר ממסוגלים לחצות אותו בשוויון נפש ובפשטות.

פסיכולוג בקרית שמונה להיכרות עצמית

הרבה מאיתנו מסתובבים לנו ביומיום בתחושה כללית שאנו מכירים את עצמנו הכי טוב שבעולם. זה נכון! אין מי שמכיר אתכם יותר מעצמכם ולעולם לא יהיה. אחרי שזה נאמר חשוב להוסיף שתמיד תוכלו להכיר את עצמכם יותר לעומק. להבין מהיכן ההתנהגויות שלכם נובעות. מה מניע אתכם ומה מעכב אתכם. איזה תכונות אופי תורמות לכם ואת איזה מהם צריך לשנות. 

בעזרת הטיפול הפסיכולוגי תוכלו להכיר את עצמכם יותר טוב, להפסיק להקשיב לקול השיפוטי שמונע מכם להצליח ותוכלו גם להיות יותר אמפתיים כלפי עצמכם. מהרגע שאנו מודעים יותר לעצמנו, אנו לומדים להתנהל בצורה כזו שמיטיבה אותנו. התנהלות ופעולות שמבליטים את תכונותינו הטובות והתורמות.

בעזרת ההיכרות העצמית המעמיקה שתעשו יחד עם פסיכולוג בקרית שמונה, תוכלו להגשים כמעט כל חלום שיש לכם ותהיו מופתעים לגלות עוד ועוד חלומות חדשים. תהיו מודעים יותר לעצמכם ולרגשות שלכם וכך גם תלמדו להתבטא ולבטא את הרגשות בצורה נכונה וחיובית יותר. כל הדברים הללו שתלמדו על עצמכם, יעברו מכם אל האנשים הסובבים אתכם. פתאום תשימו לב לרגשותיהם של אנשים אחרים בחייכם ותוכלו לגלות אליהם אפילו יותר אמפתיה מבעבר.

מעבר לדוגמאות לטיפולים שהבאתי לכם כאן, פסיכולוג מטפל בעוד מגוון רחב של מצבים נפשיים. באופן כללי אני מאמין שכל אדם יכול להרוויח מטיפול פסיכולוגי בכל עת. כולנו חווים עולם רגשי מורכב ועמוס ומאוד קשה לרכוש את הכלים שעוזרים להתמודד או להבין אותו עד הסוף. לכן הטיפול הפסיכולוגי הוא כל כך משמעותי לכל אדם. 

עם ליווי פסיכולוגי מקצועי, תוכל ולהתמודד עם כל משבר ולצאת מכל מצב מחוזקים יותר. פסיכולוג בקרית שמונה מלווה אתכם בדרך היפה והמאיימת כאחד של ההיכרות עם העצמי ויחד, תוכלו לגלות פסגות חדשות מלאות בנוף כחול ויפה שמציג את עצמכם בצורה בהירה וברורה. 

פנו עכשיו לפסיכולוג בקרית שמונה ויחד נתחיל את המסע אל הנפש שלכם!

פסיכולוג בקרית שמונה – צועד איתכם קדימה!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

חנות חיות בקרית שמונה >>>
רואה חשבון באזור קרית שמונה >>>
מספרה מקצועית ואמינה בקרית שמונה >>>
רופא שיניים מומחה בקריית שמונה והסביבה >>>

דילוג לתוכן