כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

דיאטנית, מגזין דיאטנית

בקריית שמונה

דיאטנית מומחית ומנוסה בקריית שמונה 🥑תעזור גם לכם בהקניית הרגלי תזונה נכונה ובריאה בהתאמה למה שנכון לכם❗ התקשרו עכשיו📞 ליעוץ ללא התחייבות ✨

שאלה לדיאטנית - אני עושה דיאטה, כמעט לא אוכלת כלום ולא מצליחה לרדת - איך זה קורה?

טוב, זאת כנראה אחת השאלות הכי נפוצות שאני מקבלת כדיאטנית בקרית שמונה. מגוון רחב של אנשים מגיעים אלי מתוסכלים, כאובים ובעיקר מיואשים- למה הם לא מצליחים לרדת במשקל! ובצדק, הרי הם עושים הכל "לפי הספר", אז זהו, שלא בדיוק. אני חושפת בפניכם 3 סיבות שבגללן הדיאטה שלכם לא עובדת:

אתם מכניסים את הגוף שלכם לסטרס

בואו נלמד ביחד עובדה חשובה על הגוף שלנו, כמו שבחיים האישיים התהליכים והשינויים נבנים לאורך זמן- כך גם גופנו. כאשר אנחנו מעוניינים לעשות שינוי קיצוני בתזונה שלנו, זה צריך להיעשות בהדרגה על מנת שהגוף יוכל להסתגל בצורה בריאה בקצב שלו. כאשר הגוף רגיל במשך שנים לקבל כמות מסוימת של קלוריות, ופתאום, בבוקר בהיר אחד הכמות הזו נחתכת בחצי- הגוף נכנס לסטרס, הוא עלול לחשוב שמלאי המזון שלו עומד להיגמר ומכניס את עצמו למצב הישרדותי של אגירת קלוריות בגוף. מצב כזה לא מקדם אתכם אל עבר התוצאה הרצויה ואפילו מושך אתכם אחורה.

אז מה עושים?
מבינים שאתם נכנסים כרגע לתהליך ארוך ומחייב ובונים אותו לאט, מורידים בקצב איטי את כמות הקלוריות שצורכים ביממה עד שהגוף מתאזן ומתרגל.

הביקור אצל דיאטנית יכול לעזור לכל אדם במגוון של בעיות או אתגרים בחיים, יש אנשים הרואים בדיאטנית ובפגישות איתה כמעיין טיפול אצל פסיכולוג. מקום בו הם יכולים לפרוק הכל, לדבר על הכול ולתכנן את העתיד שלהם בהתאם לליווי של איש מקצוע מתאים.

אתם לא שותים מספיק מים

כן, כן, קראם נכון, גבירותי ורבותי, מים! שתיה מאוזנת של מים יכולה לשפר לכם את הדיאטה פלאים. חשבו על זה, המטרה שלנו בסופו של דבר היא לפרק שומן בגוף, נכון? מה שמניע את תהליך פירוק השומן הם המים שאנחנו צורכים. כדי לפרק מולקולה אחת של שומן נדרשות שתי מולקולות של מים. זה לא מסובך, כל שעליכם לעשות הוא לשתות יותר, כמה בערך? בממוצע 2 ליטרים בכל יום, אך זה תלוי בגופכם. בנוסף, המים גם יתרמו לתחושת השובע שלכם במהלך היום ויעזרו לכם להחליף את המשקאות המסוכרים שהם לגמרי אויביי הדיאטה שלכם.

מחפשים דיאטנית מומלצת? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לתיאום פגישה בהקדם >>>

שכתם את הדבר הכי חשוב – ספורט

חברים, לעשות דיאטה בלי לשלב ספורט זה כמו ללחוץ על הגז ברכב כאשר ידית הבלם מורמת. יש כאלו הנעזרים במאמן אישי או קואצ'ר במטרה להגיע למטרות והיעדים שלהם. הפעילות הגופנית היא זו שמניעה בגופכם את תהליך ההורדה במשקל. בפעילות הגופנית שלנו אנחנו שורפים קלוריות ובשילוב של הגירעון הקלורי שאנחנו שרויים בו במהלך הדיאטה זה מה שמאפשר ירידה אולטימטיבית במשקל, לאורך זמן ובצורה בריאה לגופנו. אם הבריאות שלכם חשובה לכם- פעילות גופנית צריכה להיות חלק משגרת היום יום שלכם. אל תסתפקו רק בדיאטה והתייעצו עם מאמן כושר אישי שיבנה לכם תוכנית אימונים מתאימה.

 

כששואלים אותי בתור דיאנטנית מקצועית על איזה סוגי אימון אני ממליצה – אני עונה מה שאתם הכי נהנים לעשות ותוכלו להתמיד בו לאורך זמן. המטרה שלנו היא לשלב את הפעילות הגופנית כחלק מאורך החיים שלנו, אם נבחר בסוג ספורט שאנחנו לא נהנים לבצע אך יודעים שהוא "שורף" הרבה קלוריות- לא נצליח להתמיד. בהתחלה יש את המוטיבציה שלנו אבל אחר כך מגיעה ההתמדה, ובלי תשוקה לסוג האימון אין התמדה. אתם צריכים להגיע בכיף ובשמחה לקראת האימון שלכם כי בחרתם בספורט שנותן לכם חוויה טובה.

כאשר אנחנו בוחרים להוריד בכמות הקלוריות בתהליך הורדת המשקל אנחנו חייבים להיעזר באיש מקצוע שיוכל להכווין אותנו. התפקיד שלי כדיאטנית קלינית בקרית שמונה הוא לבנות עבורכם תפריט נגיש- הכולל בתוכו את כל אבות המזון שאתם זקוקים להם כדי לשמור על הגוף שלכם בריא וחזק ולצמצם נזקים בתהליך ההורדה במשקל.

אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר עוד היום ולקבל את גוף החלומות שלכם!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

רופא שיניים מומלץ בקריית שמונה

מונית בקרית שמונה >>>

הסעות באזור קריית שמונה >>>

טכנאי גז מקצועי בקריית שמונה >>>

מדביר מומלץ באזור קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן